PASHA Bank
Fərdi Bankçılıq üzrə Satışlar Şöbəsində Tərəfdaşlıq İstiqamətinin Mütəxəssisi
Son tarix 05 dek 2024 – Müraciət et
Təsvir
Partnyor Şəbəkəsinin İnkişafı:
- Özəl bankçılıq üzrə müştərilər üçün dəyər təklifini artırmaq məqsədilə yüksək keyfiyyətli brendlər, lüks xidmət təminatçıları və lifestyle şirkətləri ilə əməkdaşlıqlar qurmaq.
- Bankın brendinə və müştəri gözləntilərinə uyğun olan eksklüziv faydalar təmin etmək üçün partnyorluq müqavilələrini danışıqlar yolu ilə qurmaq və idarə etmək.
- Mövcud tərəfdaşlarla qarşılıqlı faydalı münasibətləri qoruyub saxlamaq və əməkdaşlığı dərinləşdirmək üçün yeni imkanları daim araşdırmaq.
- Partnyorların ehtiyaclarına effektiv,vaxtında cavab verilməsini təmin etmək,
Tədbirlərin Planlaşdırılması və İcrası:
- Müştəri əlaqələrini gücləndirmək, loyallığı artırmaq və yüksək məmnuniyyət səviyyəsi yaratmaq üçün eksklüziv müştəri tədbirlərini təşkil etmək.
- Tədbirlərin konsepsiyasından yerində icrasına qədər daxili komandalar və xarici təchizatçılarla əməkdaşlıq edərək tədbirlərin problemsiz həyata keçirilməsini təmin etmək.
- Tədbir performansını və müştəri rəylərini izləmək, müştəri məmnuniyyətinə, sadiqliyinə və premium kredit kartlarının dövriyyəsinə təsirini qiymətləndirmək.
Məhsulun Təşviqi və Faizdən Kənar Gəlirin Artırılması:
- Partnyorluq şəbəkəsi daxilində premium kredit kartları və lifestyle məhsullarının marketinqi və təşviqinə dəstək olmaq, məhsul istifadəsini və məşğulluğunu artırmağa yönəlmiş fəaliyyətlər həyata keçirmək.
- Lifestyle məhsullardan faizdən kənar gəlirin artırılması üçün təşəbbüslər müəyyənləşdirmək və həyata keçirmək, o cümlədən premium kart sahiblərinə eksklüziv faydalar gətirən partnyorluqlar qurmaq.
- Məhsul inkişaf komandası ilə sıx əməkdaşlıq edərək, hədəf müştəri kütləsi ilə rezonansa girən yeni lifestyle təklifləri təqdim etmək.
Müştəri Təcrübəsinin və Sadiqliyin Gücləndirilməsi:
- Müştəri məmnuniyyətini və sadiqliyini artırmağa yönəlmiş təşəbbüslərə aktiv şəkildə töhfə vermək, bütün qarşılıqlı əlaqələrdə yüksək keyfiyyətli müştəri təcrübəsini təmin etmək.
- Müştəri rəylərini analiz etmək və partnyorluq təkliflərini müştəri gözləntilərinə uyğun şəkildə dəyişmək üçün əlaqə menecerləri və müştəri xidmətləri komandası ilə əməkdaşlıq etmək.
- Lifestyle və bank xidmətləri xaricindəki məhsullarla müştəri məşğulluğunu izləmək və müştəri sadiqliyini gücləndirmək üçün strategiyaları uyğunlaşdırmaq.
Monitorinq və Hesabat Vermə:
- Müştəri sadiqliyi, məmnuniyyəti, premium kredit kartlarının dövriyyəsi və faizdən kənar gəlirin artımı kimi əsas göstəricilər üzərində müntəzəm olaraq analiz və hesabat vermək.
- Məlumat trendlərinə əsaslanaraq, strategiyaları təkmilləşdirmək və nəticələri optimallaşdırmaq üçün rəhbərliyə tövsiyələr təqdim etmək.
- Partnyorluqlar, tədbirlər və müştəri qarşılıqlı əlaqələri haqqında dəqiq qeydlər saxlamaq və davamlı təkmilləşdirmə üçün şəffaflığı təmin etmək.
Tələblər
- Təhsil: İqtisadiyyat, Marketinq və digər müvafiq sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Satış, tədbirlərin təşkili sahəsində 2-3 il təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Səlist),İngilis dili (Yaxşı), Rus dili (Yaxşı);
- Bank məhsullarını sata bilmə bacarığı;
- Tədqiqat və analitik bacarıqlar, marketinq bilikləri;
- Bank Qaydalarına dair biliklər.
Vakansiya haqqında
Son tarix Dekabr 15, 2024
Paylaşılıb Noyabr 5, 2024
Vakansiya növü Tam ştat