"Xalq Həyat" sığorta şirkətinə işçilər tələb olunur – VAKANSİYA

akansiya 1

“Xalq Həyat” Sığorta Şirkəti ASC
Vəzifə: Əməliyyat və təkrarsığorta idarəsinin Əməliyyat şöbəsinə kiçik mütəxəssis
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.
Öhdəliklər:

• Cari sorğular üzrə müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanmasında və dəqiqliklə yoxlanılmasında iştirak;
• Sənədlərin və müqavilə nüsxələrinin arxivləşdirilməsi;
• Məlumat bazasına məlumat daxil etməklə müqavilələr üzrə məlumatların işlənilməsi;
• Şöbənin proseslərinə aid sənədləşmə bazasının tərtib edilməsi və daimi əsaslarla onun təkmilləşdirilməsi və nəzərət edilməsi;
• Şöbədə aparılan işlər üzrə hesabatların hazırlanması;
• Birbaşa müdirin göstərişinə əsasən digər vəzifələrin həyata keçirilməsi.

Tələblər:

• Ali təhsil;
• Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dilində sərbəst, rus və ingilis dilində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
• Microsoft Office proqram təminatı üzrə yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;

Fərdi keyfiyyət tələbləri:

Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.

Əks halda Tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Əməliyyat və təkrarsığorta idarəsinin Əməliyyat şöbəsinə kiçik mütəxəssis” qeyd olunmayan “CV”-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E – mail: [email protected]

Vakansiya 2

“Xalq Həyat” Sığorta Şirkəti ASC
Vəzifə: Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / Bazar ertəsi – Cümə
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.

Öhdəliklər

• Bank kanalı vasitəsilə sığorta məhsullarının satışını təmin etmək;
• Banklarla görüşlər keçirmək və sığorta məhsullarının təqdimatını həyata keçirmək;
• Müştərilər tərəfindən daxil olan təklif və şikayətləri sərbəst cavablandırmaq;
• Cari portfel üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
• İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək .

Tələblər

• Ali təhsil;
• Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
• Bank və ya sığorta sahəsində 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
• Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
• Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.

Fərdi keyfiyyət tələbləri:

Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.

Əks halda Tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan “CV”-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E – mail: [email protected]

Vakansiya 3

“Xalq Həyat” Sığorta Şirkəti ASC
Vəzifə: Korporativ satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.

Öhdəliklər

• Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
• Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
• Sığorta qaydaları haqqında müştərin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
• Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
• Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
• Müştərilər tərəfindən daxil olan təklif və şikayətləri sərbəst həll etmək;
• Müştəri ilə şirkət arasında mütəmadi kommunikasiyanı qüvvədə saxlamaq;
• Korporativ müştərilərə könüllü məhsulların satışını təşkil etmək;
• İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək .

Tələblər

• Ali təhsil;
• MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
• Bank və ya sığorta sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
• Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
• Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.

Fərdi keyfiyyət tələbləri:

Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.

Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Korporativ satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan “CV”-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E – mail: [email protected]