VTB Bank

Начальник Контакт-Центра (Call Centre)

Son tarix 24 sen 2022 - 

Требования:

  • Высшее образование;
  • знание русского, азербайджанского в совершенстве, английский язык (приветствуется);
  • знание этики делового общения, техники телефонных продаж и консультаций;
  • опыт успешной работы руководителем, заместителем руководителя call-центра;
  • навыки составления тех. заданий, а также координации и ведения проектов;
  • хорошие аналитические способности и знание рынка;
  • активность, ответственность, стрессоустойчивость, ориентированность на результат.

Обязанности:

  • Постановка и реализация задач отдела в соответствии с целями компании;
  • обеспечение полноценной, функциональной и качественной работы отдела;
  • своевременное обеспечение сотрудников отдела необходимой иинформацией о новых продуктах, изменениях в тарифах и согласованных проектах;
  • проведение маркетинговых акций и других телефонных опросов;
  • анализ входящих запросов и подготовка предложений по их оптимизации;
  • при необходимости (при поступлении жалоб или нехватке операторов) личное участие в обслуживание и решении запросов клиентов Контакт-Центра;
  • обеспечение своевременной и качественной обратной связи с клиентами, а также, организация личных встреч в отделениях и филиалах Банка в случае необходимости;
  • работа над развитием, обучением и мотивацией сотрудников отдела.

Резюме высылать. (CV отправлять с указанием названия вакансии)

 

Tələblər:

  • ali təhsil;
  • rus, azərbaycan dillərində səlis danışmaq, ingilis dili (arzuolunandır);
  • işgüzar ünsiyyət etikasına riayət etmək, telefon satışlarına və konsultasiyalara bələd olmaq;
  • çağrı mərkəzinin rəhbəri, rəhbərinin müavini vəzifəsində uğurlu iş təcrübəsi;
  • proqramçılar üçün texniki tapşırıq yaza bilmək və layihənin idarə edilməsi bacarığı;
  • Analitik bacarıqlar və bazar bilikləri;
  • fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;

Vəzifələri:

  • Şirkətin məqsədlərinə uyğun olaraq şöbənin tapşırıqlarının bəyan edilməsi və icrası;
  • Şöbənin tam, funksional və keyfiyyətli işinin təmin edilməsi;
  • çağrı mərkəzinin əməkdaşlarının yeni məhsullar, tariflərdə dəyişikliklər, və razılaşdırılmış layihələr haqqında lazımi məlumatlarla vaxtında təmin edilməsi;
  • marketinq aksiyalarının və digər telefon sorğularının keçirilməsi;
  • Daxil olan müraciətlərin təhlili və onların optimallaşdırılması üçün təkliflərin hazırlanması;
  • Zəruri hallarda çağrı mərkəzinin müştərilərinə xidmət (şikayətlər daxil olduqda və ya operatorlar çatışmadıqda);
  • müştərilərin sifarişlərə baxılmanın nəticələri haqqında vaxtında məlumatlandırılması, Bankın şöbə və filiallarında müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi;
  • heyətin seçilməsi, təlimi və əməkdaşların həvəsləndirilməsi;

Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formasını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).