Müştəri xidmətləri Mütəxəssisi

Son tarix 12 okt 2022 - 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərinin (həm bankdaxili, həm də xarici) müvafiq qaydada qarşılanması və onlara peşəkar xidmətin göstərilməsi.
  • Hər müştərinin tələblərinin dəqiq müəyyənləşdirilməsi və idarə olunması
  • Müştərinin loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və saxlanılması
  • Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmətlər/məhsullarla əlaqəli lazımi addımların atılması.
  • Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində, yüksək səviyyədə və təsdiq olunmuş qayda və prosedurlara uyğun icrasının təmin edilməsi
  • Müştəri qeydləri və müştəriyə aid olan bütün məlumatlarının məxfiliyinin qorunması məqsədilə bütün lazımı prosedurların icrası.
  • İcra olunan bütün əməliyyatların Bankın Komplayns tələblərinə uyğunluğunu təmin edilməsi
  • Hər hansı mümkün olan saxtakarlıq əməliyyatların aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə yönəldilməsi.
  • Bank məhsuları üçün çarpaz satışın dəstəklənməsi.
  • Bütün müvafiq sənəd və hesabatların dəqiqliklə və razılaşdırılmış müddət çərçivəsində tamamlanması.
  • Həyata keçirilən əməliyyatlar üzrə sənədləşmə axınının (müştərilər haqqında məlumatlar daxil olmaqla) və təsdiq edilmiş daxili qayda və prosedurlara əsasən sənədləşmələrin arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi.
  • Bank məhsulları və xidmətləri, habelə bütün yeniliklər  haqqında məlumatlı olmaq
  • Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə qeydiyyatı.

Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:

  • Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə  minimum 1-3 il
  • Xarici dillər: İngilis dili (orta səviyyədə), Rus dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə)
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
  • Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət və prosedurlar, Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri.
  • Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.

 

Digital Fraud Operations Assistant

Son tarix 28 okt 2022 - 

İşiniz nədən ibarətdir?

  • Dələduzluq insidentlərinin idarəedilməsi;
  • Xarici və daxili müştəri dələduzluğu ilə bağlı şikayətlərə baxılması;
  • Ödəniş kartları ilə əlaqədar şübhəli əməliyyatların monitorinqi;
  • Kart kanalı üzrə mümkün və ya baş vermiş dələduzluq hadisələrinin vaxtında qarşısını almaq üçün lazımi məhdudlaşdırma tədbirlərinin daxili təlimatda öz əksini tapan SLA çərçivəsində bloklama mexanizmləri və ya qara siyahı/ağ siyahı vasitəsilə həyata keçirilməsi;
  • Kart müştəriləri üzrə şübhəli əməliyyatların və aktivliyin müəyyən edilməsi ilə bağlı zənglərin, yazışmaların və digər bildiriş metodları ilə məlumatlandırmaların həyata keçirilməsi;
  • Ekvayrinq əməliyyatlarının monitorinqi;
  • Ekvayrinq şəbəkəsində baş tutan şübhəli əməliyyatların sorğulanması ilə bağlı yerli və xarici banklarla yazışmaların həyata keçirilməsi və prosesin izlənilməsi;
  • Rəhbər tərəfindən verilən yazılı və şifahi tapşırıqların və vəzifələrin icrası.

Sizdən nə tələb olunur?

  • Təhsil: İqtisadiyyat, İT, Riyaziyyat və digər əlaqəli sahə üzrə Bakalavr təhsili
  • Xarici dillər: İngilis (orta), Rus dili (orta)
  • Komputer bilikləri: Verilənlərin analiz alətləri (Excel) və digər ofis proqramları (Word, PowerPoint və s.)
  • Məhsul üzrə biliklər: Kart məhsulları və digər bank məhsulları (arzuolunandır)
  • İş təcrübəsi: Tələb olunmur