Daşınmaz əmlak agenti
Son tarix 26 noy 2022
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Kompüter bilikləri: MS Office
- Müvafiq və ya bənzər sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi
- Şəhər və şəhər ətrafı əraziləri yaxşı tanımaq
- Şəxsi avtomobil olması mütləqdir
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni obyektlərin tapılması
- Obyektlərin konseptə uyğun seçilməsinə nəzarət
- Obyektlərin düzgün seçilməsi
Əlavə təminatlar:
- Nahar xərci
- Korporativ nömrə
- Yanacaq xərci
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Plan üzrə gəziləcək və obyekt axtarılacaq ərazilər:
Bakı (plan üzrə gəziləcək: Bakı, Abşeron və ətrafı)
Əmək haqqı: 650-750 AZN (bonuslar, yanacaq xərci, nahar ödənişi)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Daşınmaz əmlak agenti" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Təsərrüfat inzibatçısı
Son tarix 03 dek 2022
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Kompüter bilikləri: MS Office
- Yaş: 40 yaşa qədər;
- İş təcrübəsi: inzibati sahədə 1 il
- Dinamik, öyrənməyə həvəsli, idarəçilik və təşkilatçılıq bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisin inzibati və təsərrüfat işlərinə və daxili təmizliyinə nəzarət
- Ofisin baş verən texniki problemlərinin həlli yollarının araşdırılması, təklif edilməsi
- Xadimələrə, fəhlələrə nəzarət və idarə etmək və iş axışının ləngiməməsini təmin etmək;
- Kommunal ödənişlər həyata keçirmək
- Müntəzəm olaraq təsərrüfat anbarında ehtiyac olan malları sifariş etmək və aylıq büdcə hazırlamaq;
- Təsərrüfat anbarına nəzərat etmək və üst rəhbərinə hesabat vermək;
Əlavə məlumatlar:
- Nahar
- Servis
- Korporativ nömrə
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Təsərrüfat inzibatçısı" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Təlim üzrə Aparıcı Mütəxəssis
Son tarix 03 dek 2022
İş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi, baş ofis
Direktorluq: İnsan Resursları
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat və ya İnsan Resursları üzrə)
- Kompüter bilikləri: MS Office (excel yaxşı səviyyədə)
- Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
- İntizamlı, təşəbbüskar, kommunikasiya bacarığı, təşkilatçılıq bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təlim proqramlarının və təlimçilərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi üçün gərəkli tövsiyələr vermək;
- Təlim və inkişaf nəticələri əsasında karyera yüksəlişinin həyata keçirilməsini təmin edən layihələri və prosesləri tətbiq etmək;
- Təlim və inkişaf proqramlarının dizayn olunmasına və həyata keçirilməsinə dəstək olmaq;
- İR üzrə beynəlxalq trendləri izləmək və il ərzində bir neçə dəfə İR komandalarına təqdimatların keçirilməsini təmin etmək;
- Təlimlərin İdarəedilməsi Sisteminin (LMS) tətbiq edilməsində dəstək olmaq;
- İşçi heyətindən gələn təlim və inkişaf tələblərinin qeydə alınması və analiz edilməsi təmin etmək;
- İşçilərin inkişaf planına uyğun olaraq təlim və inkişaf proqramlarını araşdırmaq və təmin etmək;
- İstedadların təlim və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi üçün görüşlərin keçirilməsini və karyera inkişafı istiqamətində işlərin təşkil edilməsini təmin etmək;
- İstedadların performans göstəricilərini analiz etmək;
- Zərurət yarandıqda İR ilə bağlı müxtəlif mövzuları əhatə edən layihələrdə iştirak etmək;
- Keçirilən sorğuların nəticələri barədə təqdimatlar hazırlamaq;
Əlavə təminatlar:
- Nahar
- Korporativ nömrə
- Servis xisməti
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Təlim üzrə Aparıcı Mütəxəssis " yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Büdcə və Proqnozlaşdırma üzrə Aparıcı Mütəxəssis
Son tarix 02 dek 2022
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat yönümlü)
- Kompüter bilikləri: MS Office
- Sertifikat: ACCA F3
- İş təcrübəsi: Büdcə və proqnozlaşdırma sahəsində minimum 1 il
Vəzifə öhdəlikləri:
- İllik büdcənin hazırlanması zamanı uyğun departamentlərdən məlumatların toplanıb, simulyasiya faylının hazırlanması
- İllik büdcənin aylıq təqribi kənarlaşma analizinin hazırlanması
- Hər ayın əvvəli bitmiş ayla bağlı estimate PnL hazırlanması və büdcə ilə müqayisəsi
- Ay bağlanışı yekunlaşın Maliyyə hesabatları hazırlandıqdan sonra, hesabatların analizi, növbəti aylar üzrə prognoz hazırlanması
- Aylıq müşahidə şurası və idarə heyəti sunumlarının hazırlanması
- Büdcə və aylıq hesabatlarla bağlı mərkəz strukturun məlumatlandırılması
- Həftəlik şirkət göstəricilərinin hesablanmaı
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
- Servis xidməti;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Büdcə və Proqnozlaşdırma üzrə Aparıcı Mütəxəssis" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
