KOS kreditlərin təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi (Masallı-Lənkəran)

Son tarix 28 okt 2022 

Öhdəliklər:

  • Kredit və sənədli əməliyyatlar skorinq modellərininin təkminləşdirilməsində iştirak edir, bu istiqamətdə təkliflər verir;
  • Kreditləşmə prosesin qurulması, prosesin avtomatlaşdırılması üzrə işləri həyata keçirir;
  • Kreditləşmə müddətinin ölçülməsi, bir sifariş üzrə sifarişə baxılması, təhlil, rəsmiləşmə müddətlərinin ölçülməsi istiqamətində müvafiq hesabatlıqlar qurur;
  • Bank əməliyyat sistemi üzrə bazaya ötürülən məlumatların əldə olunması, bu istiqamətdə hesabların hazırlanması və analizini həyata keçirir;
  • Kreditləşmə prosesləri üzrə protokol, təhlil, memorandum və s. formaların qurulmasını, təkminləşdirilməsini həyata keçirir;
  • Gündəlik kredit portfelinin hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Hazırlanmış hesabatların vizualizasiyasını və analizini həyata keçirir;
  • Verilənlər bazasında SQL vasitəsi ilə mövcud cədvəllərdən məlumatların əldə edilməsi, yeni cədvəllərin yaradılması bu istiqamətdə qoyulan tapşırıqlara əsasən hesabatların hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Kredit komitəsində müraciətlər üzrə müzakirələrdə iştirak edir;
  • Vəzifə funksiyalarından irəli gələn və rəhbərlik tərəfindən verilən göstərişlər əsasında digər öhdəlikləri icra edir;
  • Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn funksiyaları icra edir;
  • Kreditləşmə üzrə bankdaxili qaydaların pozulması, risklərin düzgün qiymətləndirilməməsi və ya təminatın kifayət olmamasını yoxlayır.

Tələblər:

  • Ali təhsilli olmalı;
  • KOS və mikro kreditlərinin satışı və ya təhlili sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • ACCA F3/FFA, ACCA F7/FR (arzuolunan);
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili qaydaları (arzuolunan);
  • Müxtəlif növ hesabatların qurulması və onların avtomatlaşdırılması;
  • Yüksək səviyyədə Excel bacarığı (hesabatların və excel şablon/kalkulyatorların hazırlanması).

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az () portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.

 

KOS (SME) satışlar şöbəsi üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis / baş mütəxəssis

Son tarix 28 okt 2022 - 

Öhdəliklər:

  • Mövcud müştəri portfelini idarə etmək, müştərilərə bu seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satmaq;
  • Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
  • Bankın SME seqmentinə aid olan müştərilərdən bank xidmətləri (Kredit və əməliyyat) üzrə sifarişləri qəbul etmək və satışı həyata keçirmək;
  • Bu kateqoriyaya aid müştərilərdən sifarişləri qəbul etmək, sifarişi təhlil edərək müvafiq Kredit Komitəsinə təqdim etmək üçün məlumatları Kredit Anderraytinqi Departamentinə ötürmək;
  • SME kateqoriyaya aid olan yeni müştərilər cəlb etmək;
  • Yeni müştərilərə tariflər təklifini hazırlamaq, təqdimatlar həyata keçirtmək və mövcud müştərilərin tariflərini yenidən nəzərdən keçirmək;
  • Daha çox effektivlik əldə etmək məqsədi ilə cari və planlaşdırılmış əməkdaşlıqların effektivliyini təhlil etmək;
  • Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.

Tələblər:

  • Maliyyə, iqtisadiyyat, bankçılıq və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr təhsili;
  • Səlis Azərbaycan dili (Rus və/ və ya İngilis dili biliyi arzuolunandır);
  • Ünsiyyət və əlaqələr qurmaq qabiliyyəti;
  • Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;
  • Tələb olunan sahə üzrə ən azı 1 illik iş təcrübəsi.

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az () portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.

 

KOS kreditlərin təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi (Quba-Xaçmaz)

Son tarix 28 okt 2022 - 

Öhdəliklər:

  • Kredit və sənədli əməliyyatlar skorinq modellərininin təkminləşdirilməsində iştirak edir, bu istiqamətdə təkliflər verir;
  • Kreditləşmə prosesin qurulması, prosesin avtomatlaşdırılması üzrə işləri həyata keçirir;
  • Kreditləşmə müddətinin ölçülməsi, bir sifariş üzrə sifarişə baxılması, təhlil, rəsmiləşmə müddətlərinin ölçülməsi istiqamətində müvafiq hesabatlıqlar qurur;
  • Bank əməliyyat sistemi üzrə bazaya ötürülən məlumatların əldə olunması, bu istiqamətdə hesabların hazırlanması və analizini həyata keçirir;
  • Kreditləşmə prosesləri üzrə protokol, təhlil, memorandum və s. formaların qurulmasını, təkminləşdirilməsini həyata keçirir;
  • Gündəlik kredit portfelinin hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Hazırlanmış hesabatların vizualizasiyasını və analizini həyata keçirir;
  • Verilənlər bazasında SQL vasitəsi ilə mövcud cədvəllərdən məlumatların əldə edilməsi, yeni cədvəllərin yaradılması bu istiqamətdə qoyulan tapşırıqlara əsasən hesabatların hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Kredit komitəsində müraciətlər üzrə müzakirələrdə iştirak edir;
  • Vəzifə funksiyalarından irəli gələn və rəhbərlik tərəfindən verilən göstərişlər əsasında digər öhdəlikləri icra edir;
  • Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn funksiyaları icra edir;
  • Kreditləşmə üzrə bankdaxili qaydaların pozulması, risklərin düzgün qiymətləndirilməməsi və ya təminatın kifayət olmamasını yoxlayır.

Tələblər:

  • Ali təhsilli olmalı;
  • KOS və mikro kreditlərinin satışı və ya təhlili sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • ACCA F3/FFA, ACCA F7/FR (arzuolunan);
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili qaydaları (arzuolunan);
  • Müxtəlif növ hesabatların qurulması və onların avtomatlaşdırılması;
  • Yüksək səviyyədə Excel bacarığı (hesabatların və excel şablon/kalkulyatorların hazırlanması).

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az () portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.

 

KOS kreditlərin təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi (Mingəçevir-Yevlax)

Son tarix 28 okt 2022  

Öhdəliklər:

  • Kredit və sənədli əməliyyatlar skorinq modellərininin təkminləşdirilməsində iştirak edir, bu istiqamətdə təkliflər verir;
  • Kreditləşmə prosesin qurulması, prosesin avtomatlaşdırılması üzrə işləri həyata keçirir;
  • Kreditləşmə müddətinin ölçülməsi, bir sifariş üzrə sifarişə baxılması, təhlil, rəsmiləşmə müddətlərinin ölçülməsi istiqamətində müvafiq hesabatlıqlar qurur;
  • Bank əməliyyat sistemi üzrə bazaya ötürülən məlumatların əldə olunması, bu istiqamətdə hesabların hazırlanması və analizini həyata keçirir;
  • Kreditləşmə prosesləri üzrə protokol, təhlil, memorandum və s. formaların qurulmasını, təkminləşdirilməsini həyata keçirir;
  • Gündəlik kredit portfelinin hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Hazırlanmış hesabatların vizualizasiyasını və analizini həyata keçirir;
  • Verilənlər bazasında SQL vasitəsi ilə mövcud cədvəllərdən məlumatların əldə edilməsi, yeni cədvəllərin yaradılması bu istiqamətdə qoyulan tapşırıqlara əsasən hesabatların hazırlanmasını həyata keçirir;
  • Kredit komitəsində müraciətlər üzrə müzakirələrdə iştirak edir;
  • Vəzifə funksiyalarından irəli gələn və rəhbərlik tərəfindən verilən göstərişlər əsasında digər öhdəlikləri icra edir;
  • Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn funksiyaları icra edir;
  • Kreditləşmə üzrə bankdaxili qaydaların pozulması, risklərin düzgün qiymətləndirilməməsi və ya təminatın kifayət olmamasını yoxlayır.

Tələblər:

  • Ali təhsilli olmalı;
  • KOS və mikro kreditlərinin satışı və ya təhlili sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • ACCA F3/FFA, ACCA F7/FR (arzuolunan);
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili qaydaları (arzuolunan);
  • Müxtəlif növ hesabatların qurulması və onların avtomatlaşdırılması;
  • Yüksək səviyyədə Excel bacarığı (hesabatların və excel şablon/kalkulyatorların hazırlanması).

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az () portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.

 

Alternativ satış kanalları şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi (Hunter RM)

Son tarix 28 okt 2022- 

Öhdəliklər:

  • Bankın potensial KOS kateqoriyasına aid olan müştəri bazasını müəyyən edir;
  • Müştərilərlə birbaşa ünsiyyətə girir və onları banka cəlb edir;
  • Mövcud müştəri bazası ilə işləyir, müştərilərdən xidmətlər üzrə sifarişlər qəbul edir və sifariş üzrə satışı həyata keçirir;
  • Müştərilərin əməliyyatlarında yaranmış problemləri həll edir;
  • Gördüyü işlər haqqında bölmə rəisinə gündəlik müvafiq formaya uyğun elektron hesabat təqdim edir. Şöbə rəisinin göstərişinə əsasən qarşıya qoyulmuş digər vəzifələri yerinə yetirir.

Tələblər:

  • Ali təhsilli olmalı (İqtisadi sahələr arzu olunandır);
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalı;
  • Microsoft Office proqram paketini bilməli;
  • Azərbaycan və Rus dili biliyi olmalı;
  • Komandada işləmək bacarığı olmalı;
  • İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı olmalıdır.

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az () portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.