AZAL işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azerbaijan Airlines

Uyğunluğun təminatı üzrə mütəxəssis

 Son tarix 06 may 2024 – Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət daxilində uyğunluğun təminatı və mövcud siyasətlərin tətbiqi ilə bağlı məsələlərdə iştirak etmək.
  • Daxili və xarici proqramların uyğunluğunu yoxlamaq.
  • Şirkət daxilində uyğunluğun təminatı siyasəti ilə əlaqəli riskləri azaltmaq üçün strategiyalar hazırlamaq və tətbiq etmək.
  • Müəyyən edilmiş uyğunluğun təminatı siyasətlərinə və prosedurlarına əməl olunmasını təmin etmək üçün vaxtaşırı yoxlamalar aparmaq və lazım olduqda düzəlişlər edilməsinə dair tövsiyələr vermək.
  • Uyğunluq göstəricilərinin, səmərəli fəaliyyət meyarlarının və hesabatlarını hazırlamaq.
  • İnam yaradan, problemlərin aydın başa düşülməsini təşviq edən və lazım olduqda dəyişikliklərə təsir edən yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığını nümayiş etdirmək.
  • Korrupsiya risklərini qiymətləndirmək və risk kateqoriyaları üzrə məsləhətlər vermək üçün potensial təchizatçılar, fiziki şəxslər və müştərilər üzərində lazımi araşdırma aparmaq.
  • Ciddi məxfiliyi qoruyaraq, fraud və digər qanun pozuntuları ilə bağlı araşdırmalarda fakt toplayan şəxs kimi iştirak etmək.
  • Uyğunluq, digər pozuntulara qarşı mübarizə və korrupsiya auditlərində iştirak etmək.

Tələblər:

  • Hüquq, Maliyyə, Biznes və ya İnsan Resursları üzrə ali təhsil.
  • Şirkət daxilində bütün kateqoriyadan olan əməkdaşlarla və tədarükçülərlə əlaqələr qurmaq və münasibətləri saxlamaq bacarığı.
  • Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl ünsiyyət qurmaq bacarığı (rus dili biliyi üstünlükdür).
  • Siyasətlər, proseslər, uyğunluğa nəzarət və ən yaxşı təcrübələr haqqında biliklər.
  • İnam yaradan, problemlərin aydın başa düşülməsini təşviq edən və lazım olduqda dəyişikliklərə təsir edən yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Güclü analitik bacarıqlar və risklərin effektiv qiymətləndirilməsi və lazımi araşdırma prosesləri üçün təfərrüata diqqət.
  • Müstəqil və komandanın bir hissəsi kimi işləmək bacarığı, problemin həlli və qərarların qəbulu üçün fəal yanaşma.
  • Korrupsiyaya qarşı mübarizə prinsipləri və əlaqəli hüquqi çərçivələr haqqında biliklər.

Uyğunluğun təminatı üzrə aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 06 may 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Uyğunluğun Təminatı şöbəsinin rəhbəri ilə məsləhətləşmələr apararaq Uyğunluq Təminatı şöbəsinin funksiyasını işləyib hazırlamaq.
  • Qeyri-qanuni, qeyri-etik və ya düzgün olmayan davranışların qarşısını almaq üçün Uyğunluğun Təminati Proqramının və onunla əlaqəli fəaliyyətlərin siyasətini və prosedurlarını hazırlamaq, tətbiq etmək, dəstəkləmək və onlara nəzarət etmək.
  • Uyğunluğun Təminatı Proqramının gündəlik işinə nəzarət etmək.
  • Uyğunluğun təminatı ilə bağlı məsələlərin araşdırılması və həll edilməsi məqsədilə həmin məsələləri müvafiq mövcud kanallara yönəltmək üçün digər şöbələrlə (məsələn: hüquq, daxili nəzarət, İR və s.) əməkdaşlıq etmək.
  • Tətbiq olunan qaydaların, siyasətlərin, prosedurların və Davranış Kodeksinin tələblərinin iddia edilən pozuntu hallarını qiymətləndirmək və araşdırmanın başlanması üçün tövsiyələrini vermək.
  • Riskləri təhlil edərək uyğunluğun təminatı sahəsində zəif nöqtələri və potensial riskləri müəyyən etmək, problemli məsələlərin həlli üçün təhsisedici tədbirlər planlarını hazırlamaq/həyata keçirmək və gələcəkdə analoji vəziyyətlərin qarşısını alınması və ya həll edilməsi üsulları barədə ümumi təlimatlar vermək.
  • Uyğunluğun təminatı üzrə məlumatlandırma proqramını dəstəkləmək, o cümlədən
  1. Uyğunluğun təminatı üzrə Qaynar Xətdən istifadəni;
  2. Davranış Kodeksi və digər müvafiq siyasətlər haqqında məlumatlılığın artırılmasını;
  3. Uyğunluğun təminatı sahəsində yeni və mövcud məsələlərin və müvafiq siyasət və prosedurların öyrənilməsini təşviq etmək.
  • Uyğunluğun təminatı üzrə səmərəli təlim proqramının, o cümlədən yeni işçilər üçün müvafiq işə qəbul təliminin, eləcə də bütün işçilər və rəhbərlik üçün davamlı təlimlərin hazırlanmasını dəstəkləmək.
  • Uyğunluğun təminatı ilə bağlı auditləri həyata keçirmək üçün Daxili Nəzarət şöbəsi ilə sıx əməkdaşlıq etmək.
  • Tranzaksiya əməliyyatları, yeni risk sahələri, şirkətin siyasət və ya prosedurlardakı çatışmazlıqlar və ya qeyri-müəyyənliklər və ya nəzarətin gücləndirilməli olduğu sahələr üzrə məsləhətlər vermək.
  • Üçüncü Tərəf İdarəetmə və KYC (Müştərini Tanı) proqramının yerli icrasına cavabdehlik daşımaq.
  • Qanunlar və qaydalar haqqında mövcud məlumatların əldə edilməsini, dəyişikliklərdən xəbərdar olunmasını təmin etmək.

Tələblər:

  • Hüquq, Maliyyə, Biznes və ya İnsan Resursları üzrə bakalavr dərəcəsini bitirməli.
  • Uyğunluğun təminatı üzrə ixtisaslaşmış mütəxəssis (Certified Compliance Professional (CCP)) və ya ekvivalent sertifikata malik olmalıdır.
  • Uyğunluğun təminatı sahəsində 5 ildən artıq təcrübə.
  • Antiinhisar fəaliyyəti haqqında Qanunun icrasına, Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə, Maraqların Toqquşması, Fraud, Sanksiyalara dair Uyğunluğun təminatı proqramlarının hazırlanması, tətbiqi və icrasında təcrübə.
  • Uyğunluq göstəricilərinin tərtib edilməsi və tətbiqi üzrə təcrübə.
  • Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarıqları (rus dili biliyi üstünlükdür).
  • Peşəkar mühakimə yürütmək və işlə bağlı problemləri və ehtiyacları anlamaq və onlara cavab vermək bacarığı.
  • Dürüstlük, peşəkarlıq, sədaqət, hörmət və işgüzar etikanın yüksək standartlarına malik olmalıdır.
  • Müstəqil işləmək, habelə kiçik və böyük məsələlərin öhdəsindən eyni dərəcədə gəlmək bacarığı.
  • Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmalı.
  • Mükəmməl təşkilatçılıq və fakt toplama bacarıqlarına sahib olmalı.