VAKANSİYA 1
JSM Financial Group
Mühasib (Qadın namizədlərə üstünlük verilir)
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Əmək haqqı: 700
İş barədə məlumat:
- Mühasibatlıq hesabatlarının vaxtında və düzgün hazırlanması;
- Aylıq, rüblük və illik vergi qeydiyyatının vaxtında və düzgün aparılması.
- Nağd pul və bank ödəmələrinin icrası;
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin,sosial sığorta ayırmalarının,fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını,vergilərin,ödənişlərini həyata keçirmək;
- Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi;
- Hesabatların dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik vaxtında və düzgün çatdırılması;
- Şirkətin daxili və xarici auditinin vaxtında və keyfiyyətli aparılmasını təşkil etmək;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq bütün mühasibat sənədləşdirilməsini aparmaq;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun sərf olunmasının, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinin, pul vəsaitlərinin, əmtəə-mal qiymətlilərinin və əsas fondların inventarlaşmasının, mühasibat uçotu və hesabatının təşkilinin yoxlanılması və müəssisənin bölmələrində sənədli təftişin qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edir.
Namizəd üçün tələblər:
- Mühasib dərəcəsi və ya maliyyə/mühasibatlıq sahəsində ali təhsil;
- Azərbaycan və rus dillərində danışıq qabiliyyəti;
- Əla kompüter bilikləri (Microsoft Office), 1C8.3 ;
- Mühasibatlığa dair cari qanunvericilik aktlarına dair bilik;
- Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Əla ünsiyyət qurmaq və yaxşı komanda üzvü olmaq bacarığı;
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı.
VAKANSİYA 3
Smart Audit
Maliyyə Departamentinin Kiçik Mütəxəssisi
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Vəzifə təlimatları:
- Ödəniş tapşırıqlarının yazılması;
- Müqavilə və onlara əlavələrin, hesab-fakturaların hazırlanması, təhvil-təslim aktlarının hazırlanması;
- Müştərilərin pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatlarının hazırlanması, mənfəət və ya zərər haqqında hesabatın hazırlanması, debitor və kreditorları barədə mütəmadi məlumatların verilməsi;
- Şirkətlərin mühasibat uçotu məlumatlarının 1C proqramında işlənilməsi;
- Elektron qaimələrin təqdim edilməsi;
- E-taxes.gov.az saytında elektron poçt qutusunun mütəmadi olaraq yoxlanılması.
Vəzifə ilə bağlı tələblər:
- Ali təhsil ( Mühasibat uçotu və audit, maliyyə və ya digər iqtisadiyyat sahəsində təhsil);
- Müvafiq sahə üzrə bir il iş təcrübəsi;
- ACCA F3 sertifikatının olması zəruridir;
- Vergi Məcəlləsi üzrə orta səviyyədə biliklər;
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Peşəkar inkişafa meyllilik;
- Riyazi biliklər və analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (ingilis və rus dillərini bilmək üstünlükdür).
İş yeri : Cəfər Cabbarlı 609, Globus Center 12-ci mərtəbə;
İş günləri – həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək.
Əmək haqqı: 500 AZN
Qeyd : Qeyd edilən ixtisas sahələri üzrə ali təhsilini yeni bitirmiş, iş təcrübəsi olmayan Namizədlər də müraciət edə bilər.
Göstərilən vəzifə üzrə maraqlanan Namizədlərdən mövzu hissəsində “Maliyyə Departamentinin kiçik Mütəxəssisi” yazmaqla bu elektron poçt ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 4
Bright Finance
Qiymətləndirmə üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 [email protected]
İş vaxtı: 09:00-18:00 5 günlük
Yaş – 25-40
Təhsili – Ali
İş təcrübəsi: 1 ildən -3 ilə qədər
Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
İş barədə məlumat:
- Qiymətləndirmə üçün təqdim olunan sənədlərin ibtidai təhlili
- Əmlakın identifikasiyası (baxış keçirilməsi)
- Bazar araşdırmaları
- Real Bazar və likvid dəyərinin təyin edilməsi
- Qiymətləndirmə üzrə hesabatın tərtibi
Namizədə tələblər:
- Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı
- Diqqətli və punktual olmalı
- Analiz aparmaq qabiliyyəti olmalı
- Azərbaycan dilində səlis yazmaq və oxumaq bacarığı; (Rus dili arzu olunandır)
- MS Office programlarını bilməli
- Ərazi və regionlara ezamiyyət olunma imkanı
- Qiymətləndirmə fəaliyyətini tənzimləyən qanun və normativ aktlar haqqında ətraflı nəzəri və praktiki biliklərinin olması
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Qiymətləndirmə üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 5
Ram Holding
1C Operator
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 1 ilədək iş təcrübəsi;
- Təchizat Zəncirinin İdarə olunmasına dair anlayışın olması;
- MS Excel-lə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mədaxil və məxaric sənədlərinin hazırlanması;
- Fakturaların qeydiyyatı;
- Satınalma əməliyyatlarının və anbarlararası transferlərin 1C sisteminə daxil edilməsi;
- Logistik xərclərin 1c sisteminə düzgün mədaxil edilməsi;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 400 – 500 AZN;
- İş qrafiki : Həftəiçi 5 gün;
- İş saatları: 08:30-17:30.
- İş yeri: Binəqədi rayonu, Mədən küçəsi 4, “Neptun” marketlə üzbəüz.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “1C Operator ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
CG Ventures
Senior Financial Accountant
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
We are looking for a Senior Financial Accountant in the ever expanding and exciting environment of Digital Marketing. The candidate would be required to prepare accurate accounting information for the company and assist in day-to-day financial operations. The candidate will have a ‘can-do’ attitude, detail oriented, methodical and ensure policy and procedures are followed.
Role Responsibilities:
Accounting role:
- Participate in developing reporting system for the group of companies;
- Assist in the preparation of monthly management accounts;
- Maintain the general ledger by processing all company invoices, payments, and purchases;
- Bank reconciliations;
- Conducting cost and revenue analysis;
- Assist with monthly payroll;
- Annual budgeting and forecasting for the group;
- Management of funder and shareholder documentation as necessary;
- Manage and review corporate tax and VAT returns;
- Analyse and provide financial information to other departments;
- Be in touch with consultants to answer requests;
- Different ad-hoc tasks.
Skills & Abilities:
- 5+ years accounting experience;
- ACCA/CPA/ACA or similar qualification is big advantage
- Good understanding of accounting standards;
- Experience of dealing with corporate VAT and tax;
- Previous experience working in a similar professional services environment;
- Well-developed analytical and numerical skills;
- Advanced working knowledge of standard software packages, including Microsoft Office with Advanced Excel skills (Very strong excel spreadsheet skills);
- Excellent organisational and communication skills;
- Strong attention to detail;
- Ability to prioritize and work with deadlines;
- Demonstrated ability to foster collaborative and effective working relationships that promote goal achievement and contribute to an atmosphere of trust and mutual respect;
- Demonstrated ability to anticipate, analyse and resolve problems in a collaborative and/or independent manner.
- Good command of English is must and Russian is big advantage.
If you are interested please, feel free to apply by sending your CV and cover letter (optional).
VAKANSİYA 7
Holding
Transport Coordinator
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Fresh graduates and entry level specialists are also invited to apply.
Our requirements:
- High education;
- Excellent knowledge of Azerbaijani and Russian; good knowledge of English;
- Computer proficiency at the user level;
- Responsibility, attentiveness, stress resistance.
Our conditions:
- Employment agreement in accordance with the law of the Republic of Azerbaijan;
- Working schedule – shift (day/night shift followed by 2 days off) 08:00 – 20:00/20:00 – 08:00;
- Location – Baku;
- Salary – 880 Azn nett;
- Availability of service transport;
- Uniform provision.
To apply please submit your resume with indication of position in subject line.
VAKANSİYA 8
Azbadam MMC
İxrac üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 – Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin ixrac imkanlarının genişləndirilməsi üçün xarici ölkə bazarlarının araşdırılması, beynəlxalq əlaqələrin qurulması, satış imkanlarının öyrənilməsi;
- Beynəlxalq bazarın potensial ixrac istiqamətlərinə bələd olmalı və ona uyğun resurs planlamasının təşkil edilməsi;
- Cari ixrac prosesinin vəziyyəti, xarici bazarda məhsulun mövqeyi və digər məlumatları özündə əks etdirən hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Məhsulun xarici bazarda (sərgi, konfrans və digər beynəlxalq platformalarda) tanıdılmasının təmin edilməsi, satışının yüksəldilməsi və bu prosesin nəzarət altında saxlanılması;
- Məhsul ixracı ilə bağlı sənədləşmənin (ixrac ilə bağlı müqavilələrin hazırlanması və imzalanması, müştəri tərəfindən tələb edilən sertifikatların təmin edilməsi, gömrük rəsmiləşdirilməsi və s.) vaxtında icrası;
- Məhsulun ixracı zamanı logistik prosesə nəzrət edilməsi;
- İxrac prosesi ilə bağlı xarici ölkələrə səfərlərin edilməsi.
Bacarıq və tələblər:
- Beynəlxalq ticarətdə müqavilələrin yazılı və şifahi şərtləri, habelə müqavilələrin bağlanmasının əsas şərtləri və prinsipləri haqqında məlumatlı olmalıdır;
- Beynəlxalq logistik əməliyyatların şərtləri (Incoterms), eləcə də idxal və ixrac prosesləri üçün tələb olunan sənəd dövriyyəsi haqqında məlumatlı olmalıdır;
- Beynəlxalq ticarətdə istifadə olunan maliyyə alətləri (LC, SLBS, BG, CAD və s.) haqqında məlumatlı olmalıdır;
- İxrac prosesinin və korporativ satışların texnikaları, nəzəri və praktiki xüsusiyyətləri haqqında məlumatlı olmalıdır;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yaxşı bilmək
- Müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi və/və ya buna bərabər əldə edilmiş təcrübə və təlimlər
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi
- İxrac nəzarəti qanun, qayda və prosedurları üzrə biliklər
- Kənd təsərrüfatı sahəsində təcrübə və nəzəri biliklər üstünlükdür.
VAKANSİYA 9
Zeytun Pharmaceuticals
Anbar işçisi (Gəncə şəhəri)
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Vəzifə funksiyaları: Anbarda dərman preparatlarının qablaşdırılması və çeşidlənməsi, gündəlik çeşidləmə planının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Təhsil: orta və ya Ali
- Anbarda 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Rus dilində oxuma qabiliyyəti;
- Kompüterdən istifadə bacarığı;
- Cinsi: Kişi (hərbi xidməti başa vurmuş şəxslər);
- Yaş həddi: 18-35;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi, 2 növbəli iş rejimi
- İş yeri: Gəncə şəhəri, Şah İsmayıl Xətai pr 352
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi elektron ünvanına göndərin.
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz
VAKANSİYA 10
Company
Layihələrin idarəedilməsi üzrə Baş/Aparıcı mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Biz nə təklif edirik:
- Cətin və maraqlı layihələrdə iştirak, zəngin təcrübənin qazanılması;
- Karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün iş şəraiti;
- Yüksək əmək haqqı
Əmək funksiyaları:
- Layihələrin idarəetmə metodologiyasının, standartlarının müəyyən edilməsi və işlənməsinə dəstək;
- Layihələrinin büdcələrinin yaradılması, layihənin inkişafı və həyata keçirilməsi üçün resursların mövcud olduğundan əmin olmaq, zəruri hallarda resursların bölüşdürülməsi;
- Layihələrin gerçəkləşməsinə mane olan problemlərin həllində dəstək;
- Layihələr üzrə hesabatların tərtibi;
- Mövcud prosseslərin səmərəliliyi və mümküm olan optimizasiyası:.
- Layihələrin gerçəkləşməsi çərçivəsində struktur bölmələr arasında qarşılıqlı əlaqənin təkmilləşdirilməsi;
- Layihənin icra planının və prosesinin planlaşdırılması, icrası və monitorinqi;
- Tələb olunan və lazımi sənədlərin hazırlanması, təqdim olunması, hesabatların və digər sənədləşmə işlərinin icra olunması.
Tələblər:
- Təhsil tələbləri: Ali təhsil
- Minimum 2 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Analitik təfəkkür və yüksək düşünmə qabiliyyəti;
- Microsoft Word, Excel və Powerpoint proqramları ilə səlis işləmə bacarığı;
- Azərbaycan, rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Datanın təqdim olunma üsullarından istifadə etməklə yüksək təqdimat bacarığı;
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Layihələrin idarəedilməsi üzrə Baş/Aparıcı mütəxəssis” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 11
Alfa Credit
Direktor Müavini
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni filialların açılmasına dair təkliflər planının hazırlanması;
- Aktiv satış təbliğatının aparılması və potensial müştərilərin axtarışı;
- Müştərilərin uzun müddətli əməkdaşlığını təmin etmək məqsədi ilə operativ xidmət göstərilməsi, daxil olmuş tələb və şikayətlərin yerində araşdırılması;
- Təşkilatın müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması;
Namizəd üçün tələblər:
- Təhsil: Ali
- Yaş: 22 – 35;
- Yalnız kişi namizədlər,
- Bank, BOKT və ya Lombard sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə minimum 3 il təcrübə;
- İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı.
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
İş haqqında məlumat:
- İş yeri: Bakı ;
- İş qrafiki :I-V günlər, saat 10:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.
Əlaqə: +994502613742
VAKANSİYA 12
166 Yükdaşıma və Logistika
Data analitik
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
İş barədə məlumat:
- Məlumatların tutarlılığı, bütövlüyü, müntəzəm olaraq yenilənməsi, məlumat axınının girişi və təhlükəsizliyinə cavabdehlik;
- “Data Governance” strategiyasına və tətbiq olunmuş sistemlərə əsasən məlumatların istifadəsi üçün (Reportlar, Modellər, Panellər) mürəkkəb arxitekturaya dəstək göstərilməsi;
- Məlumat analizinin hazırlanması üzrə bütün mərhələlərin idarəedilməsi;
- Hesabatlıq sistemlərinin planlanması, inteqrasiyası, layihələndirilməsi və yerləşdirilməsinə cavabdehlik;
- Layihələrdə məlumatların hazırlanması və istifadə olunması;
- Statistik və analitik hesabatların, məlumat modellərinin və qrafik panellərin hazırlanması;
- Təqdim olunan məlumatların keyfiyyətinin təmin edilməsi;
- Biznes problemlərini həll etmək üçün sürətlə təkmilləşdirilən modellərlə işlənilməsi;
- Əla ünsiyyətqurma və məlumatı vizuallaşdırma bacarıqları, məsələn: əldə olunan nəticələri təqdim etmək üçün uyğun ünsiyyət və vizual dizayn seçimlərini müəyyən etmək qabiliyyətinin olması.
Namizədə tələblər:
- Ali texniki və ya iqtisadi təhsil;
- Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Machine learning, statistika, optimizasiya və əlaqəli sahələr üzrə biliklər;
- Python/R və ya SQL proqramlaşdırma dillərində iş təcrübəsi;
- Böyük həcmli datasetlər, simulyasiya və optimizasiya alətləri ilə bağlı iş təcrübəsinə;
- Problem həll etmə bacarığına;
- Ünsiyyət və komandada işləmə bacarığına;
- Həvəsli və müstəqil öyrənmək kimi güclü qabiliyyətə sahib olan şəxslər;
- Power BI proqramı və ya digər vizuallaşdırma vasitələri ilə iş təcrübəsi;
- Data mining.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Karyerada inkişaf imkanları.
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV formalarını mail ünvanına mövzu hissəsinə “Data Analitik” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Agrarco
Mühasib (Qusar)
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
İş yeri: Şimal regionu, Qusar rayonu
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali (İqtisadiyyat, Mühasibatlıq və Maliyyə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (sərbəst), Rus dili (arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: MS Office, 1C mühasibatlıq proqramı
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 1 ildən artıq
Vəzifə öhdəlikləri:
- İş sahəsi üzrə uçot sənədlərinin vaxtında və düzgün tərtib və təqdim edilməsi;
- Xərclərin düzgün təsnifləşdirilməsi;
- Anbar əməliyyatları;
- Statistika hesabatları, subsidiyaların bəyan edilməsi və nəzarət;
- Kənd təsərrüfatı üzrə dövlət qurumları və gömrük orqanı ilə iş;
- Mühasibatlıq üzrə digər təməl biliklərinin olması.
İş şərtləri:
- İş saatları: 09:00-18:00
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- İstirahət günü: Şənbə, Bazar
Əlavə təminatlar:
- Nahar yeməyi
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Mühasib” – Şimal regionu üzrə yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 14
PASHA Development
Project Manager (Aghdam project)
Son tarix 31 dek 2022 [email protected]
Role Synopsis: Reports to Head of Project Management.
Key Accountabilities:
- Acting as client/developer representative during all stages of project and giving key decisions
- To be responsible overall completion of the Projects within scope, time, cost and quality requirements.
- Managing and coordinating consultants, contractors and other parties.
- Responding letters and other correspondences received from Consultants, Contractors and other stakeholder related with project.
- Supporting Design Team in the organization during design management
- Supporting Commercial Team in the organization during procurements, contract strategy, cost and value management, tender preparation, budgeting.
- To be in coordination with Legal Team in the organization for the Local Permits and other project related legal permits.
- Preparation of Weekly and Monthly Reports for Budget, Time, Quality, Health and Safety, Design Status for the Project, studying and proposing necessary mitigation plans.
- Attending Progress Meetings with PMCs (Project Management Companies), contractors, consultants and other stakeholders.
Desired background:
- Having Hospitality Projects experience from Pre-Construction Phase to Handover Phase.
- Minimum 10 years of experience in Hospitality Projects as Project Manager
- Client/Developer side experience is preferable (PMP Skills)
Required skills:
- Excellent command of English, both written and spoken
- Self-motivated, eager to learn and to take on new challenges
- Ability to liaise and communicate with integrated multidisciplinary teams, and stakeholders
- Effective communication and presentation skills
- Strong planning and organization skills
Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their resumes/CVs.
VAKANSİYA 15
Azərpoçt
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Potensial müştərilərin cəlb edilməsi.
- Gündəlik koorparativ müştərilərlə əlaqə qurmaq və görüşlərin təşkili.
- Şirkəti yüksək səviyyədə təqdim və təmsil edilməsi
- Müştərilərin tələbatını öyrənmək, xidmətimiz barədə ətraflı və dolğun məlumat vermək.
- Müştəri bazasının genişləndirilməsində fəal iştirak etmək.
- Uğurlu satış həyata keçirilməsi üçün həmkarları ilə fəal əməkdaşlıq etmək, həmçinin müvafiq qaydada məlumat mübadiləsi aparmaq.
- İnternet və digər media kanalları üzərindən potensial müştəri axtarışını həyata keçirmək.
- Müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı qaydaları bilmək və tətbiq etmək.
Nami̇zədə Dai̇r Tələblər:
- İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 2-3 il.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili. Rus və İngilis dili arzuolunandır.
- Proqram bilikləri: MS Word, MS Excel.
- Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
- Təqdimat hazırlama və peşəkar formada təqdim etmək bacarığı.
- Komanda ilə işləmə bacarığı.
İş vaxtı: Həftə içi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Satış üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 16
ENGINET
Texniki işlər üzrə koordinator
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Öhdəliklər:
- Texniki sorğuların (qoşulma, çətinlik və s.) qəbulu;
- Müştərilərdə yaranan texniki çətinliklərin həlli ilə bağlı koordinasiya və nəzarət;
- İPTV-nin qoşulmasına nəzarət;
- Mal-materialın dövriyyəsi üzrə məlumatlara dair bütün əməliyyatların 1C proqramında icrası və düzgünlüyünün yoxlanılması;
- Texniki heyətin işinin keyfiyyətinə, sorğuların vaxtında icrasına nəzarət;
- Uyğunsuzluq aşkarlandıqda yerində araşdırmaların aparılması və uyğunsuzluğun aradan qaldırılması;
Namizədə verilən tələblər:
- Ali təhsil (İT istiqamətində olması üstünlükdür);
- Müvafiq sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə etmə bacarığı; 1C proqramı üzrə biliklərin olması;
- Ünsiyyət qurma bacarığı; planlama, analiz etmə;
- Sahə üzrə texniki biliklər;
İş qrafiki: 6 günlük
İstirahət günü: Bazar günü
Əmək haqqı: 600 AZN
Telefon danışıq limiti
Müraciət qaydası:
CV-nizi elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını “Texniki işlər üzrə koordinator” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 17
Zeytun Pharmaceuticals
Ehtiyat satış müvəkkili
Son tarix 15 yan 2023 [email protected]
Əmək haqqı (net): 600
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sifarişlərin qəbul olunmasına nəzarət;
- Sifarişin müştəriyə vaxtında və sağlam şəkildə çatdırılması;
- Verilən iadələrin vaxtında və düzgün iadə olunmasına nəzarət;
- Müştəridən və ya ərazidə işə aid məlumatların əldə olunub satış müdirinə çatdırılması;
- Avtomobilə yüksək səviyyədə qulluğun edilməsi və vaxtı vaxtında təmirinin təmin olunması;
- Ay sonu satılan malın pulunun tam şəkildə kassaya çatdırılması;
- Müştəri haqda tam və dolğun məlumata sahib olmaq.
Tələblər:
- Kompüter biliyi: Microsoft Office və 1C proqramlarından istifadə bacarığı
- Təhsili: Ali
- Bu vəzifə ilə bağlı zəruri iş təcrübəsi: 1 il-3 il
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, Rus, İngilis və sairə.
- Yaşı: 25-35.
İş rejimi: 6 günlük iş həftəsi, 09:00-18:00
VAKANSİYA 18
Azerbaijan SuperMarket
Müştəri Trafiki üzrə Hesablayıcı
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni potensial yerləri axtarmaq.
- Yeni potensial yerlərə aid sayımların aparılması.
- Ərazini araşdırmaq.
- Potensial yerlər haqqında məlumat vermək.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər işləri yerinə yetirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil.
- Göstərilən sahədə təcrübənin olması arzuolunandır.
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.
- İngilis dili üzrə biliklər arzu olunandır.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Müştəri Trafiki üzrə Hesablayıcı” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
PASHA Bank
Kiçik Məhsul Sahibi (PO)
Son tarix 15 yan 2023 – Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Biznesə təsiri təmin etmək üçün müştəri yönümlü rəqəmsal məhsulların təqdim edilməsi və çoxsahəli funksiyaya malik komandaların idarəedilməsi;
- Bir və ya daha çox rəqəmsal məhsulla əlaqəli bütün səviyyələrdə qərar və nəticələrə görə cavabdehlik;
- Məhsul yaratmaqla müştərilərin və əməkdaşların bank məhsullarından istifadəsi üzrə təcrübələrinin dəyişdirilməsi, xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi;
- Məhsulların yaradılması və müştəriyə uyğunluğunu təmin etməklə, əsas biznes problemlərinin həll edilməsi;
- Xüsusi rəqəmsal məhsullar üçün məhsulun “backlog”nun yaradılması və prioritetləşdirilməsi;
- Məhsul və biznes metriklərinin monitorinqi və bununla bankın “KPI”larına uyğun nəticələrə nail olunması;
- Məhsulun yol xəritəsinin formalaşdırılması, təqdim edilməsi və komanda üzvlərinə çatdırılması;
- Biznes tərəfdaşlar ilə tələblərin və gözləntilərin icrası üzrə dəqiqləşmələrin aparılması, prosesdə çoxşaxəli funksional məhsul komandasınının işində rəhbərlik;
- Müştəriyə sürətli və müntəzəm biznes dəyər yaradan məhsullar təqdim etmək üçün müştəri ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
- Analitik qruplar ilə koordinasiya və icrasına nəzarət;
- Digər məhsul sahibləri ilə qarşılıqlı əməkdaşlıq və mümkün dəstəyin göstərilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təcrübə: Biznes və ya İT sahəsində 1 ildən artıq məhsul inkişafı üzrə peşəkar təcrübə
- Xarici dil: İngilis dili (səlis)
- Digər:
- Keyfiyyətli rəqəmsal məhsulların çatdırılması və bank işi üzrə biliklər
- Çoxşaxəli biznes sahələri ilə əməkdaşlıq (Marketinq, Satış, Maliyyə, Əməliyyat, Texnologiya və s.)
- Komandada işləmə, problemləri həll etmə və konfliklərin idarəedilməsi bacarığı
- “Agile” və ya “Design Thinking” üzrə ilkin biliklər
VAKANSİYA 20
ATEF Şirkətlər Qrupu
SƏTƏMM üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 – [email protected]
Əmək haqqı: 600-800 AZN
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu ,Əmircan qəsəbəsi, Bakı-Böyük Kəsik layihəsi.
- 5 günlük iş həftəsi
- Nahar fasiləsi: 12:00-13:00
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.
İş barədə məlumat:
- İstehsalat sahəsində əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizliyi qaydalarına nəzarət etmək;
- İstehsalatda zədələnmə səbəblərinin analizı və qarşısını almaq üçün tədbirlər hazırlamaq;
- Müəssisədə sanitar texniki vəziyyətin yoxlanılmasına nəzarət etmək;
- Sağlam və təhlükəsiz iş şəraitinin yaradılması üçün kompleks planların hazırlanmasını təşkil etmək;
- İşə qəbul edilənlərlə giriş təlimatı aparmaq və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərinin həll edilməsində köməklik göstərmək;
- İstehsalatda ətraf mühitin çirkləndirilməsinin qarşısını alınması üçün tədbirlərin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Təxliyyə planının hazırlanmasında iştirak etmək və işçilərə bu barədə təlimatın keçilməsini təmin etmək;
- Müəssisədaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət edilməsini təmin etmək;
- Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim etmək;
- İşçilərin əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik təlimatı üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etmək;
- SƏTƏMM üzrə təlimatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- İstehsalatda baş verən bədbəxt hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək və önləyici tədbirləərin görülməsini təmin etmək;
- Yüksək gərginlikli elektrik xətlərində görülən işlərin elektrik təhlükəsizlik qaydalarına uyğun formada aparılmasına nəzarət
Tələblər:
- Ali təhsili;
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Elektrik təhlükəsizliyi sertifikatı arzuolunandır.
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Təhlil etmə bacarığı;
- Kargüzarlıq qaydaları haqqında biliklər;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramında sərbəst işləyə bilmək bacarığı (EXCEL – yüksək səviyyədə);
Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-ni göndərə bilərsiniz. CV göndərən mövzu yerinə vəzifənin adını “SƏTƏMM üzrə mütəxəssis” göstərin.