İspaniyanın "Real" futbol klubu ardıcıl ikinci il ardıcıl olaraq dünya futbolunda ən bahalı brendlər siyahısında birinci yeri tutub.

İndex.az xəbər verir ki, bu barədə “Brand Finance” konsaltinq şirkəti məlumat yayıb.

Ötən il ərzində Madrid klubunun brend dəyəri 14% artaraq 1,92 milyard avroya çatıb.

"Bu, klubun öz yüksək standartlarına görə kifayət qədər mütəvazi çıxışlarını nəzərə alsaq, diqqətəlayiq artımdır, - mətbuat açıqlamasında deyilir.

Bildirilib ki, 2021-ci ildən bəri ilk dəfə olaraq komanda heç bir mühüm kubok qazanmayıb, lakin klub ardıcıl ikinci mövsüm rekord gəlir nümayiş etdirir".

Reytinqdə ikinci yeri İspaniyada "kral klubu"nun əsas rəqibi olan "Barselona" tutub. Komanda İspaniya çempionatını və kubokunu qazanıb və onun brend dəyəri 11% artaraq 1,71 milyard avroya çatıb. Bu, "Barsa"nın mövsümü kuboksuz başa vuran və brend dəyərində 11% azalma qeydə alan ingilis "Mançester Siti"ni keçməsinə imkan verib, hansının dəyəri 1,44 milyard avroya düşüb.

Top-5-ə "Liverpul" və "Pari Sen-Jermen" (hər biri 1,4 milyard avro) daxil olub. "Liverpul" ötən mövsümdə İngiltərə Premyer Liqasının çempionu olub, PSJ isə tarixində ilk dəfə Çempionlar Liqasını qazanıb.

Reytinqin onluğunu "Bavariya" və dörd ingilis klubu - "Mançester Yunayted", "Arsenal", "Çelsi" və "Tottenhem" tamamlayır.

İngilis komandalarına dünyanın ən yaxşı 50 futbol komandasının brendlərinin ümumi dəyərinin 42%-i düşür. Bu ölkə reytinqində İspaniya 21,3% göstərici ilə ikinci yeri tutur, sonra Almaniya (15,7%), İtaliya (8,8%) və Fransa (7,7%) gəlir.

Tədqiqatda iştirak edən komanda brendlərinin ümumi dəyəri ötən il 5,5% artaraq 21,9 milyard avroya çatıb.