Korporativ seqment üzrə satış sekrotunun müdiri
Son tarix 04 sen 2022 – [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
Sektor müdirinin əsas öhdəliyi birbaşa rəhbərin nəzarəti altında “Aztelekom” MMC-də “Satış və Xidmət” prosesini və ona aid olan bütün sənədləri yaradıb, daim təkmilləşdirməyindən və prosesə riayət edilməsindən ibarətdir;
- Korporativ segment üzrə satış sekrorunun iş prosesini təşkil edir;
- “Aztelekom” MMC tərəfindən korporativ müştərilərə xidmət/məhsulların satışını həyata keçirdir və bununla gəlirləri artırır;
- Yeni korporativ müştəriləri cəlb edir, məhsulların xüsusiyyətləri barədə ətraflı məlumat verir və və seçimdə dəstək göstərir;
- Xidmət/məhsullarla bağlı təbliğat işlərini aparır;
- Qoyulan hədəflərə çatmaq üçün səlahiyyət çərçivəsində addımlar atır;
- Sektorun rüblük, yarımillik və illik işini təhlil edir, fəaliyyəti barədə birbaşa rəhbərinə hesabat verir;
- Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət edir;
- Sektor müdirinin tabeçiliyində olan işçilərə rəhbərlik edir, onların arasında iş yükünü səmərəli paylaşdırır;
- Tabeçiliyində olan işçilərin fəaliyyətini bir başa rəhbərin nəzarəti altında qiymətləndirir və zəruri hallarda Kadrların İnkişafı və Qiymətləndirməsi Şöbəsi ilə birgə onlar üçün Fərdi İnkişaf Planı hazırlayır;
- Tabeçiliyində olan “İşçiləri” tərəfindən öz vəzifə öhdəlikləri və daxili əmək intizamı qaydalarının yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi üzrə tədbirlər görür;
- Departamentin digər struktur bölmələri ilə birgə fəaliyyət göstərir;
- Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qaydaların, Prosseslərin, Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
Kvalifikasiya üzrə tələblər:
- Ali Təhsilli;
- Korporativ Satış sahasində minimum 3 il təcrübəsi olmalıdır;
- İT/ Telekom sahəsində təcrübə arzuolunandı;
- Rəhbərlik üzrə minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Müasir Telekommunikasiya trendlərini bilməlidir;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini mükəmməl bilməlidır;
- Kreativ və yeni texnologiyalara dair qabaqcıl satış təcrübələrinin tədqiqat aparılması bacarığına malik olmalıdır;
- Biznes və maliyyə üzrə anlayışı olmalıdır;
- Müxtəlif növ hesabatların fərqli formatlarda təqdim etmə bacarığına malik olmalıdır;
- Öz sahəsi üzrə təlim-tədrisləri hazırlama qabliyyətinə malik olmalıdır;
- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası üzrə baza biliklərə malik olmalıdır;
- Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları bilməlidir;
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir;
- Kompyuter bilikləri: MS Office programlarını mükəmməl bilməlidir;
- Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
Bacarıqlar:
- İdarəetmə;
- İşgüzar yazışma;
- Qərarvermə;
- Analitik düşüncə;
- Mükəmməl ünsiyyət;
- Təşəbbüskar və yaradıcı olması;
- Liderlik;
- Stresə davamlı;
- Təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqlarına malik olmalı;
İş şəraiti:
- Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- İş saatları 09.00-18.00
- Əmək haqqı namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Korporativ seqment üzrə satış sekrotunun müdiri” vakansiya adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Aztelekom
Korporativ seqment üzrə satış sekrorunun aparıcı mütəxəssisi
Son tarix 04 sen 2022 – [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- “Aztelekom” MMC tərəfindən korporativ müştərilərə xidmət/məhsulların satışını həyata keçirdir və bununla gəlirləri artırır;
- Yeni korporativ müştəriləri cəlb edir, məhsulların xüsusiyyətləri barədə ətraflı məlumat verir və və seçimdə dəstək göstərir;
- Xidmət/məhsullarla bağlı təbliğat işlərini aparır;
- Qoyulan hədəflərə çatmaq üçün səlahiyyət çərçivəsində addımlar atır;
- Hesabatlar hazırlayır;
- Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət edir;
- Departamentin digər struktur bölmələri ilə birgə fəaliyyət göstərir;
- Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qaydaların, Prosseslərin, Prosedurların, Daxili normativ aktların tərtibatında iştirak edir;
Kvalifikasiya üzrə tələblər:
- Ali Təhsilli;
- Satış sahəsində (korporativ satış arzuolunandır) minimum 1 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Azərbaycan, Rus dillərini mükəmməl bilməlidır, İngilis dili arzuolunandır;
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməsi arzuolunandı;
- Stressə davamlı olmalıdır;
- İnsanları inandırmaq vasitələri bilməlidir;
- Müştərini diqqət mərkəzində saxlamalıdır;
- Sürətli templi mühitlərdə çalışmağı bacarmalıdır;
- Marketinq əsasları ilə tanış olmalıdır;
- Kompyuter bilikləri üzrə: MS Office (xüsusi ilə Exel) programlarını mükəmməl bilməlidir;
- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası üzrə baza biliklərinə malik olmalıdır;
- Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
Bacarıqlar:
- İşgüzar yazışma;
- Təşəbbüskar;
- Təqdimat etmə;
- Əməkdaşlıq etmə;
- Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət;
- Komandada işləmək;
- Stresə dözümlü;
İş şəraiti:
- Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- İş saatları 09.00-18.00
- Əmək haqqı namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Korporativ seqment üzrə satış sekrorunun aparıcı mütəxəssisi” vakansiya adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.