“Socar Polymer” işçi axtarır

Socar Polymer

Keyfiyyətə Nəzarət üzrə Böyük Audit Mütəxəssisi

Son tarix 02 iyl 2022 – Müraciət et

İşi̇n Xülasəsi̇:

Bu vəzifədə çalışan şəxs qeydlərin, hesabatların, iş proseslərinin və sənədləşmənin daxili audit və şirkətin keyfiyyət siyasəti və normalarına uyğunluğuna nəzarət edir. Keyfiyyətin İdarə Olunması (KİO) sisteminin davamlı yoxlanması, qiymətləndirilməsi və lazımi müdaxilələrin olunması ilə bağlı Qrup Rəhbərinə və Menecerinə zamanlı məlumat verməyə məsuliyyət daşıyır. İllik Daxili Audit Planının və detallı audit proqramlarının hazırlanmasında keyfiyyətlə bağlı lazımi proseslərin və meyarların öz yerini almasına birbaşa nəzarət edir. Təftişlərin təsadüfi şəkildə nəzərdən keçirilməsi və monitorinq nəticələrinin rəhbərliyə təqdim olunaraq onlara müvafiq düzəliş barədə məlumat və məsləhətlərin verilməsi.

Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:

  • KİO inkişafı üçün audit qrup rəhbərinə yardım edilməsi və daimi olaraq KİO bazasının izlənilməsi, onuncari tarixə uyğun olması və lazımi müdaxilələrin zamanında edilməsini təmin etmək;
  • Təşkilat daxilində KİO proqramlarının hazırlanması, həyata keçirilməsi və idarə olunmasında audit qruprəhbərlərinə birbaşa dəstək verilməsi;
  • Daxili və keyfiyyət idarəetmə sistemi auditlərinin planlaşdırılması, yerinə yetirilməsi və hesabat verilməsi;
  • Keyfiyyət xarakterli problemlərin aradan qaldırılması üçün təminatverici və məsləhətverici fəaliyyətlərintəmin olunması;
  • Audit Hesabatları, Təhqiqat Hesabatları, Audit Əsas Performans Göstəriciləri (KPI) Hesabatları, StatistikaHesabatlarının hazırlanması və təqdim olunması;
  • Müvafiq tapıntılar və onların hazırkı vəziyyəti ilə bağlı Audit Fəaliyyətlərinin İzlənmə Reyestrinin carivəziyyətdə saxlanılması;
  • Səmərəliliyin artırılması üçün vaxtında və effektiv şəkildə departamentlərin fəaliyyətin UyğunsuzluqHesabatı izləmə reyestri vasitəsilə vaxtaşırı təhlil aparmaq;
  • Vaxtaşırı Keyfiyyətlə bağlı digər funksiyaların fəaliyyətinə və səmərəliliyin artırılması üçün
  • Yoxlamalar apararaq və proses sahibləri ilə əlaqə quraraq Dəyişikliklərin İdarə Olunması (MoC) tətbiqinivaxtaşırı təhlil edərək nəticələrini Qrup Rəhbərinə və Menecerə təqdim etmək;
  • Şirkətin rəhbərləri ilə güclü və səmərəli iş əlaqələrinin yaradılması, lazım olduğu təqdirdə mövcud işmetodlarının nəzərdən keçirilməsi və inkişaf məqsədilə müvafiq təkliflərin verilməsi;
  • Tətbiq olunan keyfiyyət standartların meyarlarına qarşı mühakimə yürütməyi bacarmaq;
  • Müştəri şikayətlərinə nəzarət prosesini yaxşılaşdırmaq və statistikalardan istifadə etməklə problemlərin kökünün araşdırılmasının düzgün aparılmasını təmin etmək, qabaqlayıcı tədbirlər görmək və bütün riskləri minimuma endirmək üçün Müştəriyə Dəstək Qrupunun fəaliyyətlərini vaxtaşırı izləmək və ona nəzarət etmək;
  • Müqavilə planı və müqavilə şərtlərinə uyğun olaraq yoxlamaları (texniki xidmət və mühəndislik də daxil olmaqla) və yoxlama qeydlərini, tələb olunan testləri və test qeydlərini izləyə bilmək;
  • Son təhvil sənədlərini (podratçılardan) nəzərdən keçirmək və lazım olduqda paket hazırlama prosesini təkmilləşdirməklə təhvil paketlərinin tamamlanmasına nəzarət etmək;
  • Satınalma prosesi çərçivəsində potensial iddiaçıların texniki sənədlərini keyfiyyət aspektindən dəyərləndirilməsinə nəzarət etmək;
  • KİO bazasına daxil olmalı olan korporativ sənədlərin keyfiyyət aspektindən və müvafiq təlimatlara əsasən yoxlanılması və təhlil olunması;
  • Bəzi məxaniki çertyojları və onların sənədləşməsini və sertifikatlaşdırılmasının təmin edilməsinə nəzarət.
  • İllik daxili audit planın hazırlaması və nəzərdən keçirilməsində birbaşa iştirak;
  • Audit “KPI” (ƏPG – Əsas Perfomans Göstəricisi) və statistik hesabatların təqdim olunması;
  • Bilik və təcrübələrin komanda üzvləri ilə bölüşülməsi və onların bacarıq və qabilliyətlərinin artmasına yardım edilməsinə dəstək;
  • Təşkilatın bütün strukturlarındakı əməkdaşlarla səmərəli iş mühiti yaradaraq mövcud iş metodlarının nəzərdən keçirilməsi və ehtiyac olduğu təqdirdə müvafiq alternativlərin irəli sürülməsi;
  • Təşkilati risk profilinin qiymətləndirilməsinə nəzarətə dəstək verilməsi;
  • Audit hesabatlarının düzgünlüyünü təmin etməklə audit prosesinin aparılması;
  • Biznes proseslərində keyfiyyət aspektindən səmərəlilik və effektivliyin təmin olunması;
  • Audit yoxlama nəticələrinin müvafiq strukturlara iclaslar vasitəsilə effektiv şəkildə çatdırılması;
  • Biznes və ya funksional ərazilərdə olan proseslərin düzgün qavranılması üçün müzakirələrin aparılması.

Tələblər:

İş Təcrübəsi̇:

  • Keyfiyyət/Daxili Audit və keyfiyyətlə bağlı digər (məs.: QA) departamentində ən azı 3-4 illlik iş təcrübəsi. Beynəlxalq şirkətlərdə və neft/qaz və petrokimya sahəsində çalışanlara üstünlük verilir.

Di̇l Bacariqlari:

  • Üstün səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili bilikləri.
  • Orta-yuxarı səviyyədə rus dili biliyi üstünlükdür

Texni̇ki̇ Bacariqlar:

  • Sxematik çertyojların, istehsal hesabatlarını, texniki spesifikasiyaları və kompüter tətbiqlərinin təhlil olunması
  • Problemləri əməli formada sorğu-sual etmək bacarığı
  • ISO 9001:2015 – keyfiyyət idarəetmə prinsiplərindən dərin anlayış
  • Audit, hesabat, araşdırma prosesini barədə güclü anlayış
  • ERP sistemləri ilə işləmə bacarığı (SAP-ə üstünlük verilir)

Avadanlıqla İşləmək Bacarığı:

  • Komputer və MS proqramlarında sərbəst şəkildə işləmək tələb olunur
  • Ofis avandanlıqlarını istifadə etməyi bacarmalıdır

Təhsi̇l Səvi̇yyəsi̇ və Keçdi̇yi̇ Təli̇mlər:

  • Texniki sahə üzrə ali təhsil; Magistr dərəcəsinə üstünlük verilir
  • PMP certificate – üstünlük verilir;
  • ISO 9001:2015 Lead Auditor Certificate – vacibdir;
  • ISO 45001:2018 Internal/Lead Auditor Certificate – üstünlük verilir;
  • ISO 14001:2015 Internal/Lead Auditor Certificate – üstünlük verilir;
  • ISO/IEC 17025:2017 – awareness and internal auditor – üstünlük verilir.

Müraci̇ət Proseduru:

Maraqlanan namizədlər müraciət et bölməsində linkini izləməlidirlər:

Yuxarıda qeyd edilən vakansiya Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları və yaxud Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayış icazəsi olan şəxslər üçün nəzərdə tutulur. Elan edilən vəzifə üçün bütün uyğun namizədlər qiymətləndiriləcək və bu qiymətləndirmə bərabər əsaslarla aparılacaq. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Son müraciət tarixi: 02 iyul  2022-ci il.

 

 

Position Summary:

This position ensures compliance with established internal control procedures by examining records, reports, operating practices, and documentation. Verifies assets and liabilities by comparing items to documentation. Completes audit workpapers by documenting audit tests and findings. Randomly review of Inspections, monitoring, testing records by reporting and advising on necessary corrections to required level of management.

Principal Responsibilities:

  • Assist Audit Team leader/Audit Manager to improve Quality Management System (QMS) and continually monitor the updates of the QMS register and ensure it is up to dated;
  • Assist QMS Team Leader in implementation, conducting and managing of the QMS Programs within Organization;
  • Support the team for scheduling, planning, performing and reporting of internal and quality management system audits;
  • To be able to conduct audit for preservation process;
  • Develop and provide Audit Reports, Investigation Reports, Audit KPI reports, Statistical Reports to the Audit Team leader/Audit Manager;
  • Assisting Audit Team members to maintain the Action Tracking Register with all relevant findings and their current status and ensuring is up to dated;
  • Promote the close-out of actions within the specified timeframe to achieve the agreed Internal Audit KPIs;
  • Periodically review QA/QC department’s activities and their NCRs Tracking Register to ensure timely, effective closure in order to improving efficiency;
  • Ensuring root cause and corrective & preventive action is properly applied by QA/QC department;
  • Monitor the application of Management of Change (MOC), Deviation programs by performing audits and building working relationships with process owners;
  • Develop strong and productive working relationships with process owners in organization and once needed to challenge existing methods of work in case of necessity and suggest suitable alternatives aimed to improve processes;
  • To be able to exercise judgment against the criteria of the applicable standards;
  • Demonstrated working knowledge of industry standards applicable to discipline and scope can be such as API, ANSI, AWS, ASME, ASNT TC 1A, IEEE, NACE MR 01-75, in order to examine instrumentation, valves, storage tanks, pipelines and fittings etc. for defects, such as cracks, corrosion, leaks, automotive equipment etc. and verify the extent of damages;
  • Periodically monitor and control Customer Support Team in order to improve Customer Complaint Handling process and ensuring root cause investigation is performed properly by using Statistical Techniques and corrective & preventive action is applied and all risks are mitigated effectively by process owner;
  • To be able to monitor inspections (including maintenance & engineering as well) and inspection records, required tests and test records whether acceptable in respect to Contract Plan and Contract Specifications;
  • Be able to interpret all mechanical drawings and their documentation and certification if necessary;
  • To be able to review final handover documentation (from contractors) and monitor of completion of handover packages by improving pack preparation process if needed;
  • In case if need, will be involved in Technical Evaluation process of New Bidders.
  • Prepare/draft Annual Audit Plan and prior to submission to Audit Team leader/Audit Manager
  • Provision of Audit KPI reports, Statistical Reports to Audit Team leader/Audit Manager Share knowledge and experience with team members and improve their skills and capabilities
  • Develop productive working relationships with process owners within organization to challenge existing methods of work and suggest suitable alternatives for improvement if needed.
  • Assess organizational risk profile
  • Conducting audit process by ensuring achievement of Audit Plan and accuracy of audit reports
  • Conduct business process reviews to both assess the efficiency and effectiveness
  • Prepare team members development plans by identifying training needs in this regard
  • Effectively communicate audit findings via meetings and email distributions with all required levels of the organization
  • Run discussions to obtain detailed understanding of business or functional area processes

Requirements:

Experience:

  • At least 4-5 years experiences in Quality/Internal Audit department, preferably in multinational companies

Language Skills:

  • Advanced knowledge of Azerbaijani and English
  • Upper-intermediate knowledge of Russian is preferred

Technical Skills:

  • Able to interpret schematic drawings, production reports, specifications, and computer screens
  • Ability of constructively questioning of issues
  • Strong knowledge of IMS, principles of quality management
  • Strong understanding of entire flow of audit, inspection and investigation process
  • Ability of working with ERP systems (preferred SAP)

Equpment Skills:

  • Must be independent user of Computers and MS Office Applications
  • Should be able to use Office equipment (Printers, Scanners, Photocopiers, Projectors, etc.)

Training & Education Needed:

  • Higher educational degree in Technical Discipline (education in engineering is highly preferred);
  • Master degree is preferred;
  • PMP certificate – advantage;
  • ISO 9001:2015 Lead Auditor Certificate – must;
  • ISO 45001:2018 Internal/Lead Auditor Certificate – preferred;
  • ISO 14001:2015 Internal/Lead Auditor Certificate – advantage;
  • ISO/IEC 17025:2017 – awareness and internal auditor – advantage.

Application Procedure:

Interested candidates should follow the link below.

The above vacancy is addressed to nationals of Azerbaijan or with permanent residency in Azerbaijan. All eligible applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.

Application closing date: July 02, 2022