“Bank of Baku” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Bank of Baku

Layihə və tələblərin idarə edilməsi şöbəsinin eksperti

Son tarix 18 mar 2025 – Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihənin planlaşdırılmasında dəstəyin göstərilməsi (tapşırıqların düzgün formalaşdırılması, insan və vaxt resurslarının səmərəli təşkili, digər zəruri olan bəndlərin mövcudluğuna nəzarət);
  • Layihə proseslərinin və nəticələrinin izlənməsi və digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
  • Layihələrin icrasına nəzarət etmək və bununla bağlı hesabatlar hazırlamaq;
  • Layihələrlə əlaqədar mütəmadi koordinasiya və kommunikasiyanı həyata keçirmək;
  • Rəhbərliyə və maraqlı tərəflərə layihələrin icra statusu ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Layihə planı, əhatə dairəsi və s. kimi layihə idarəetmə sənədlərini idarə etmək.

Tələblər:

  • Sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi
  • Ali təhsil- bakalavriat
  • Microsoft Office – Yüksək
  • İngilis dili – Yüksək
  • Layihə idarəedilməsi üzrə proqramlar (məs. Jira.) – Yüksək
  • Komanda işi və bankın digər funskional strukturları ilə işləmək bacarığının yüksək olması

Biz sizə nə təklif edirik?

  • Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
  • Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
  • İdman zallarında endirim imkanları;
  • Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
  • Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.

Müraciət et – butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.

Layihə və tələblərin idarə edilməsi şöbəsinin müdiri

 Son tarix 18 mar 2025 – Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihələrin məqsədlərini, əhatə dairəsini və çatdırılmalı nəticələri müəyyən etmək;
  • Layihə çərçivəsini, zaman cədvəlini və əsas mərhələləri müəyyənləşdirmək;
  • Layihə komandası üçün rolları və məsuliyyətləti təmin etmək;
  • Layihə və təşəbbüslər barədə məlumatları və yenilikləri bütün əlaqəli şəxslərə çatdırmaq;
  • Layihə planı, büdcə, cədvəl və ya əhatə dairəsi kimi layihə idarəetmə sənədlərinin idarə etmək;
  • Layihələrin fasiləsiz icrası məqsədi ilə daxili resurs və üçüncü tərəflərin fəaliyyətini koordinasiya etmək;
  • Müvafiq layihə idarəedilməsi və monitorinqi vasitələrini tətbiq etmək;
  • Layihələrin gedişi barədə icra hesabatlarını hazırlamaq və mütəmadi hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək.

Tələblər:

  • Sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi
  • Ali təhsil- bakalavriat
  • Microsoft Office – Yüksək
  • Layihə idarəedilməsi üzrə proqramlar (məs. Jira.) – Yüksək
  • Project Management ilə əlaqəli beynəlxalq sertifikatların olması arzu olunandır

Biz sizə nə təklif edirik?

  • Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
  • Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
  • İdman zallarında endirim imkanları;
  • Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
  • Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.

Müraciət et – butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.