1000 km/saatdan bir qədər yuxarı sürət təxminən "Mach 1" sürətinə və ya səs sürətinə yaxın bir sürətə uyğun gəlir.

İndex.az xəbər verir ki, keçmişdə səs sürətini aşan sərnişin təyyarələri var idi. Ancaq səs sürətinə çatmağın və onu aşmağın mənfi cəhətləri var. Əvvəla, səs sürətinə yaxınlaşdıqca bəzi aerodinamik pozuntularla qarşılaşırıq və səs sürətini aşmaq üçün müəyyən müqavimət göstərməliyik.

Üstəlik, səs sürətini aşdıqda, təyyarənin ətrafında səs bumları meydana gəlir. Bu təyyarələrdə yüksək sürətə çatmaq üçün yanma sistemləri də var. Bu sistemlər səs-küyə də kömək edir. Okean üzərində uçarkən səsdən yüksək sürətə icazə verildikdə bu sistemlər yenidən işə salınır.

Bundan əlavə, səs sürətinin aşılması yüksək yanacaq xərcləri deməkdir. Bu, yenə də aviaşirkətlər üçün arzuolunmazdır.

Bundan əlavə, Concorde qəzasından sonra səsdən sürətli sərnişin təyyarələrinə inam azaldı. "Airbus Concorde" üçün texniki dəstəyi dayandırdıqda əvvəlcə "Air France", sonra isə "British Airways" yüksək əməliyyat xərcləri olan bu təyyarələri öz donanmalarından çıxardı. Buna görə də hazırda aktiv xidmətdə olan bütün sərnişin təyyarələri səsdən aşağı sürətlə uça bilən təyyarələrdir.