Kompozit materiallar bu gün xüsusi gücü və yorğunluq müqavimətinə görə təyyarələrdə geniş istifadə olunur, lakin metallarla müqayisədə onların çatışmazlıqlarından biri elektrik keçiriciliyinin olmaması və ya aşağı keçiriciliyidir.
İndex.az xəbər verir ki, fırtınalı havalarda ildırım təyyarələri vura bilər. Belə bir vəziyyətdə, keçiricilik təmin edilmədikdə, enerji yalnız vurduğu sahədə cəmləşərək təyyarəyə potensial olaraq zərər verə bilər.
Şüşə lifli kompozitlər polimer matrisə malikdir və elektrik keçiriciliyinə malik deyil. Onların istilik keçiriciliyi olduqca aşağıdır. Karbon lifli kompozitlər, karbon lifinin sərbəst elektronlarına görə, polimer matrisinin keçirici olmamasına baxmayaraq, bəzi elektrik keçiriciliyi yaradır, lakin bu kifayət deyil. Buna görə də, qabıq hissələrinin xarici səthinə uyğunlaşdırmaq üçün kompozit materiallara metal ilgək əlavə olunur.
Mis və bürünc (mis ərintisi) ən çox seçilən metal hörgü materiallarıdır. Mis yüksək elektrik keçiriciliyinə malikdir və bu, elektrik kabelləri də daxil olmaqla bir çox tətbiqdə üstünlük təşkil edir. Karbon lifli epoksi ilə hazırlanacaq kompozit hissələr istehsal zamanı xarici mis mesh/şüşə lifli epoksi qatına, sonra isə əsas mexaniki xüsusiyyətləri təmin edən karbon lif təbəqələrinə malikdir. İstilik izolyasiya xüsusiyyətlərinə görə şüşə lifə üstünlük verilir.
Bu o deməkdir ki, ildırım çaxdıqda qəfil yaranan istiliyi izolyasiya edir. O, həmçinin galvanik korroziyanın qarşısını alır. Karbon lifli kompozit epoksi təbəqəsi aşağı elektrik keçiriciliyinə malik olduğundan, karbon lifi mis ilgək ilə istifadə edildikdə daha möhkəm hərəkət edir. Uzunmüddətli perspektivdə mis korroziyaya uğraya bilər, yəni ilgək zamanla pisləşə bilər. Beləliklə, metal ilgək, ildırım enerjisini təyyarənin bütün gövdəsinə təhlükəsiz şəkildə yayaraq kabinəni və sərnişinləri zərərdən qoruyur.
