Image description

Vəzifə: Mütəxəssis
Department: Korporativ Idarəetmə və İnzibatçılıq
Şöbə: Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq
Qrup: Korporativ Katiblik

İdarə Heyəti, Müşahidə Şurası və kollegial qurumların işinin təşkil edilməsinə inzibati dəstək göstərmərilməsinə, müvafiq hesabatlılığın təmin edilməsinə və Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən normativ sənədlərin hazırlanmasına , görə məsuliyyət daşıyır.

Vəzifə öhdəlikləri

1. Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən normativ sənədlərin (nizamnamə, əsasnamə, siyasət, qaydalar və s.) qanunvericiliyə uyğunluğunu mütəmadi izləmək və lazım olduqda dəyişikliklərin edilməsi təşəbbüsünü göstərmək
2. Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən sənədlərin (nizamnamə, əsasnamə, siyasət, qaydalar və s.) hazırlanması və təkmilləşdirilməsi üzrə layihələri həyata keçirilmək
3. Bankın korporativ idarəetmə strukturunu təşkil edən sənədlərin (nizamnamə, əsasnamə, siyasət, qaydalar və s.) idarə edilməsində dəyişikliklərin aydın göstərilməsi, anlaşılması və ifadə edilməsini təmin etmək məqsədilə digər vahidlərlə sıx əməkdaşlıq etmək
4. Sənədlərin optimizasiyası, dərindən analizi normativ sənədlərin icrasının hesabatını hazırlamaq
5. Müvafiq sənədlərdəki uyğunsuzluqlar, daxili partnyorların sistematik səhvləri haqqında şikayətləri araşdırmaq
6. İdarə heyətinin və komitələrin iclaslarının və qərarlarının şirkətin müvafiq normativ tələblərinə uyğun olaraq düzgün keçirilməsini və qəbul olunmasına nəzarət etmək
7. İdarə Heyətinin və komitələrin iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə cavab verməsinə nəzarət etmək və müvafiq tələblərə cavab verməyən sənədləri geri qaytarmaq üzrə qərar vermək
8. İdarə heyətinin və komitə iclaslarda qəbul edilmiş qərarlara müvafiq tədbirlərin həyəta keçirilməsinə nəzarəti və nəticələr haqqında məlumatların müvafiq qurumlara vaxtında təqdim olunması
9. Şirkətin korporativ idarəetmə və katiblik xidmətinin gücləndirilməsi istiqamətində sistemlərin inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi üzrə menecerə yardım edilməsi
10. Mütəmadi olaraq qərarlar üzrə statistik məlumaların yığılması və tələb olunan hesabatları hazırlanmaq

Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə

• Təhsil: bakalavr dərəcəsi (hüquq,İqtisadiyyat və ya İdarəetmə)
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
• Xarici dillər: İngilis, Rus
• Məhsul üzrə biliklər: Kredit, sənədli əməliyyat, faktorinq

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 10 iyun 2021-ci il tarixinədək recruitment@pashabank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. Işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.



PASHA Bank is looking for strong candidate to join our team as Specialist/Senior specialist in Digital Fraud Management direction.

Main roles & responsibilities:

• Taking necessary measures for creation/development of detection, prevention mechanisms in digital channels
• Responsible from preparing/reviewing of internal policies and procedures
• Product safety - New products, campaigns, and service analysis for identifying weaknesses in pre-development phase
• Contributing to the business by highlighting fraud risks and advising mitigation plans
• Placing preventive or detective anti-fraud controls to release or minimize possible fraud losses
• Creating/developing fraud rules and scenarios
• Conducting Fraud Risk Assessment
• Preparing and leading the awareness activities in pre-defined period and content for involved bank’s organizational units
• Adhering to the change, patch, incident and problem management processes
• Conducting technical documentation
• Providing periodic and on-demand reports
• Adhering to internal and external policies and processes
• Performing trend, root cause, pattern, customer data, link analysis in pre-defined period and manner

Required qualifications & skills:

• Education: Bachelor degree of Economics, informational technology, mathematics or other relevant field
• Work experience: 1-3 years of experience in relevant field
• Foreign Language: English (good)
• Computer Skills:
• Knowledge of data analysis tools, Advanced knowledge of MS Excel, knowledge of computer forensics, link analysis tools, Core Banking Systems, Card Applications, cyber security systems knowledge
• Product Knowledge: Card Applications and products, Wired transactions, Fraud Management systems, Global payment providers anti-fraud products, services, rules and compliance
• Knowledge of disputes (chargebacks) and their resolutions

Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to recruitment@pashabank.az until June 30, 2021. Please indicate the name of the position (Specialist/Senior specialist in Digital Fraud Management) you are applying for in the subject line of the email and put cc your Line Manager and Business partner. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.

Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

Bizi Telegram-da izləyin: t.me/indexaz