Image description

Müştəri Meneceri Quba

Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.

Vəzifə öhdəlikləri

• Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
• Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
• Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
• Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
• Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
• Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
• Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
• Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
• Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
• Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
• Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi

Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə

• Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
• Xarici dillət: İngilis, Rus
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
• Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə

Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini recruitment@pashabank.az elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Müştəri Meneceri Quba” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 06.06.2021



‘Agile’ Kouç

“PAŞA Bank” ASC olaraq ‘Agile’ İdarəetmə şöbəsində “Agile” Kouç kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.

Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:

• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu

İşiniz nədən ibarətdir?

• Komanda və təşkilata ‘Agile’ tətbiq metodologiyasının istifadəsinə dair təlimatların verilməsi;
• Komanda heyətində şəffaf və uyğunlaşan komanda mədəniyyətinin aşılanması;
• Sərbəst planlaşdırma və ‘backlog‘ idarəçiliyində məhsul sahibinə dəstək;
• Korporativ mədəniyyətə uyğunlaşma və ya logistik problemlər kimi maneələrin aradan qaldırılması;
• Bütün komanda üzvləri arasında əməkdaşlığın gücləndirilməsi;
• Komanda daxilində və xaricində ünsiyyət və əməkdaşlığın asanlaşdırılması;
• Komanda və təşkilatın bütün səviyyələrində ‘Agile‘ prinsip və təcrübələrinin tətbiqi;
• Komanda və təşkilata ‘Agile‘ tətbiq metodologiyasının istifadəsinə dair təlimatların verilməsi;
• Sərbəst planlaşdırma və ‘backlog‘ idarəçiliyində məhsul sahibinə dəstək;
• Komanda heyəti arasında şəffaf və uyğunlaşan komanda mədəniyyətinin aşılanması.

Sizdən nə tələb olunur?

• Təcrübə: ‘Agile‘ idarəetmə, ‘agile‘ inkişaf, ‘scrum master‘ və buna uyğun sahədə 3 illik təcrübə və məhsul sahibi, layihələrin idarəedilməsi sahəsində təcrübə (‘Agile‘ idarəetmə üzrə)
• Dil biliyi: Minimal olaraq İngilis dilində ‘Intermediate‘ səviyyəsi
• Biliklər: ‘Agile‘ metodologiyasının biznesə tətbiqi üzrə biliklər
• Digər: Güclü ünsiyyət, təlimçi, mentor, və kouç bacarıqları

Müraciət edin:

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 30.05.2021-ci il tarixinədək recruitment@pashabank.az ünvanına başlıqda “Agile Kouç” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.



Agile Coach

We invite You to join our team as Agile Coach in Agile Governance division.

Benefits we offer:

• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code (official events excluded)

Terms of references:

• To guide the team and organization on how to use agile practices methodologies;
• To coach the team and facilitate transparent and adaptive team culture;
• To support product owner on release planning and backlog management;
• To remove cultural barriers and logistic challenges;
• To encourage cooperation with all team members and support each-other;
• To facilitate communication and collaboration inside and outside the team;
• To implement agile process, principles and practices across all levels of the team and organization;
• To foster self-organization and growth within the team;
• To generate agile mindset in team through conversations, coaching, and role playing exercises;
• To build a trusting and safe environment where problems can be raised without fear of punishment;
• To facilitate squad’s ceremonies: planning, retrospective;
• To take on roles of a Teacher, Mentor, Trainer, Facilitator, Observer, Advisor, Visionary, Partner, Expert and understanding when embody those roles for his/her team.

Required skills:

• Work experience: 3 years in agile development, with specific scrum master or similar experience preferable
• Abilities: To coach team on agile practices and ensures adherence to agile methodology to deliver maximum business value on time
• To promote innovative thinking and self-improvement within the team
• To coach and mentor in order to grow and maximize the team’s potential
• To bring a high-energy and passionate outlook to the job and influence those around them
• To resolve conflicts within the team before they become an issue, i.e. a strong mediator
• Knowledge: Deep knowledge of relevant domains/products/journeys
• Other: Strong communication skills Deep knowledge of relevant domains/products/journeys

How to apply?

Dear interested candidates, please send your CV until May 30, 2021 to recruitment@pashabank.az indicating “Agile Coach” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.



Kiber Təhlükəsizlik Administrasiyası üzrə Mütəxəssis

“PAŞA Bank” ASC olaraq Kiber Təhlükəsizlik Administrasiyası üzrə Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.

Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:

• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu

İşiniz nədən ibarətdir?

• Mövcud kiber təhlükəsizlik sistemləri administrasiyasının icrası;
• Yeni kiber təhlükəsizlik həlləri və funksionallıqlarınının tətbiqi;
• “Microsoft 365” və “Azure Security” həllərinin tətbiqi və administrasiyasının icrası;
• Sistem konfiqurasiyalarının təhlükəsizlik tələblərinə cavab verməsinin təmin edilməsi; (“security hardening”)
• Daxili və xarici audit aşkarlanması, risk qiymətləndirməsi və ya digər bölmələrdən daxil olan sorğular əsasında sistemlərdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi və təkmilləşdirilməsi;
• Kiber insidentlərə cavab üzrə fəaliyyətlərdə iştirak;
• Qəbul edilmiş qaydalara əsasən dəyişiklik, insident və problem tipli sorğuların qeydiyyat və icrasının həyata keçirilməsi;
• Hesabatların hazırlanması;
• Bankın siyasət və proseslərinə riayət edilməsi.

Sizdən nə tələb olunur?

Təhsil: İnformasiya Texnologiyaları, Kiber təhlükəsizlik və digər müvafiq ixtisaslar üzrə Bakalavr təhsili
İş təcrübəsi: Kiber təhlükəsizlik və ya müvafiq İT sahəsi üzrə 3 il
Xarici dil : İngilis dili
Kompüter bilikləri:
Şəbəkə protokolları və təhlükəsizlik texnologiyaları haqqında biliklər (LDAP, DNS, DHCP, Syslog,. SMTP etc.)
Windows və ya Linux ƏS administrasiyası üzrə billik və bacarıqlar
Kiber təklükəsizlik sistemlərinin administrasiyası və istifadəsi üzrə təcrübə (Antimalware, SIEM, PAM, M365 Security, DLP və s.)
İnformasiya təhlükəsizliyi sahəsində ümumi biliklər
Digər: güclü analitik düşüncə , ünsiyyət və problem həll etmə ; komandada işləmə bacarıqları. ;
Üstünlük verilir: Kiber təhlükəsizlik və İT sahəsi üzrə sertifikatlar

Müraciət edin:

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 30.05.2021-ci il tarixinədək recruitment@pashabank.az ünvanına başlıqda “Kiber Təhlükəsizlik Administrasiyası üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.



Specialist in Cyber Security Systems Administration

We invite You to join our team as Specialist in Cyber Security Systems Administration.

Benefits we offer:

• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code (official events excluded)

Terms of references:

• To administrate existing cyber security systems;
• To implement new cyber security solutions and features;
• To implement and operate “Microsoft 365” and “Azure Security” services;
• To ensure security hardening configuration in place on security systems and complete assigned tasks in time;
• To improve and make changes for systems based on findings reported from internal and external audit, risk management and other units;
• To participate in cyber incident response process;
• To adhere to the change, patch, incident and problem management processes;
• To conduct technical documentation;
• To provide periodic and on-demand reports;
• To adhere to internal and external policies and processes.

Required skills:

• Education: Bachelor degree in IT, Cybersecurity or other relevant field
• Work experience: Minimum 3 years in Cybersecurity, IT System administration or relevant field
• Foreign Language: English
• Computer Skills:
Good knowledge of network protocols and technologies (LDAP, DNS, DHCP, Syslog,. SMTP etc.)
Windows Server and/or Linux OS administration skills
Experience with cybersecurity systems administration (Antimalware, SIEM, PAM, M365 Security, DLP etc.)
• Good knowledge in Information Security subjects
• Other: Analytical and problem solving, strong communication skills and ability to create effective business relationship with colleagues
• Preferred skills: Cyber security and IT related certificates

How to apply?

Dear interested candidates, please send your CV until May 30, 2021 to recruitment@pashabank.az indicating “Specialist in Cyber Security Systems Administration” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

Bizi Telegram-da izləyin: t.me/indexaz