Image description

PLANLAMA VƏ SATINALMA ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS

Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin satınalma, logistika əməliyyatlarının yerinə yetirilməsi və xarici əlaqələrinin təşkili;
- Şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması;
- Müvafiq hesabataları və təhlilləri hazırlamaq.

Tələblər:

- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili (şifahi və yazılı – əla), Rus dili və ya ingilis dili(şifahi və yazılı – əla)
- Microsoft office proqramlarında işləmək bacarığı

- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “PLANLAMA VƏ SATINALMA ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS” mövzusu ilə hr@bakuelectronics.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.



Merçendayzer

İş barədə məlumat:

- Məhsul çeşidinin mağaza bazasında analizini etmək;
- Satışları artırmaq məqsədilə faktiki prosedur üzərindən təkliflər irəli sürmək və rəf düzülüşü planını hazırlamaq;
- Mövsümi məhsullarının düzülüşünü təmin etmək;
- Promo zonalar və ana rəflərə nəzarət etmək;
- Satış məsləhətçilərinə təlimlər keçmək;
- Lazımi məlumatları aidiyyatı departamentlərə hesabatlar şəklində təqdim etmək;

Tələblər:

- Merçendayzinq metodları ilə tanışlıq;
- Azərbaycan dili, Rus dili – arzuolunandır;
- Məişət texnikası sahəsində merçandayzer kimi 1-2 il iş təcrübəsi;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmaq.

Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Merçendayzer ” mövzusu ilə hr@bakuelectronics.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.



XİDMƏT KEYFİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜZRƏ ŞÖBƏ MÜDİRİ

Vəzifə Öhdəlikləri :

- Mağazalarda müştəri xidməti standartlarının müəyyən edilməsi
- Təsdiq olunmuş xidmət standartlarına əsasən mağazalarda xidmətin təşkil olunmasına nəzarət
- Mağazalarda xidmət keyfiyyətinin ölçülməsi, mağazalarda müştəri xidmətlərinin vizual və distant monitorinq olunması
- Mağazaların xidmət səviyyəsinə görə aylıq dəyərləndirməsi
- Mağaza heyətinə tələb olan treyninqlərin müəyyən olunması, təlimlərin koordinə edilməsi

Tələblər :

- Ali təhsil
- Yaş həddi: 35-45
- Keyfiyyətə nəzarət üzrə ən az 3 il (fasiləsiz) iş təcrübəsi olmalı
- Azərbaycan , Rus dillərini əla səviyyədə bilməli. İngilis dili arzuolunandı
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı

- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “XİDMƏT KEYFİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜZRƏ ŞÖBƏ MÜDİRİ” mövzusu ilə hr@bakuelectronics.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.