Image description

Vakansiya 1
LBSD Receptionist vakansiyasını elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

∙ Müştərilərə şirkətin xidmətləri barədə məlumat vermək
∙ Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və müvafiq işçilərə yönləndirilməsi
∙ Gələn qonaqların qarşılanması və salamlanması
∙ Lazım olan sənədlərin hazırlanması
∙ Qeydiyyat işlərinin aparılması
∙ Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək

Tələblər:

∙ Ali təhsil
∙ Yaş: 22-30
∙ Aidiyyatı sahə üzrə 6 ay iş təcrübəsi
∙ Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət
∙ Excell və Word proqramlarında işləmək, outlookdan, internetdən sərbəst istifadə bacarığı olmalı
∙ Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli, ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir
∙ Ünsiyyət qurma və analiz etmə qabiliyyəti olmalı
∙ Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı
∙ Danışıq qabiliyyəti və fikrini izah etmək qabiliyyəti olmalı
∙ İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalı

Tələblərə yalnız tam uyğun olan CV-ləri amina.b@lbsd.az e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

Tel.:+994 12 498 09 26 / +994 12 498 04 37, +994 50 235 12 16 (Whats App)/ +994 55 235 12 16
Ünvan: S.Vurğun küç.,25, Baku Residence, 2-ci mərt

Vakansiya 2

Nugun Group

Debitor və kreditor hesablaşmalar üzrə mühasib

Tələblər:

• Ali təhsil(maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
• Mühasibatlıq və vergi bilikləri;
• Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (1C, Excel, Elektron Hökümət Portalı);
• İş təcrübəsi min. 1-2 il;
• Yaş həddi: 28-35;

İş barədə:

• Hesab-fakturalar əsasında təchizatçılarla əməliyyatların uçotu;
• Avans hesablarının gündəlik izlənilməsi və balansa nəzarət;
• Hesab-fakturalar və digər sifarişlərlə əməliyyatlar zamanı yaranan problemləri həə etmək;
• Təchizatçılar və müştərilərlə mütəmadi üzləşmələrin həyata keçirilməsi və müvafiq aktların bağlanması;
• Mühasibat uçotunda və yekun maliyyə vəziyyəti hesabatlarında əks olunan qarşılıqlı debitor və kreditor qalıqlarının təsdiqlənməsi;
• Açıq qalan məbləğlərin mütəmadi təhlillərinin aparılması və şirkətin daxili siyasətinə uyğun olaraq idarə edilməsi;
• Mühasibat yazılışlarını mütəmadi nəzərdən keçirmək, araşdırmalar aparmaq, uyğunsuzluqların olmamasına və ya aradan qaldırılmasına nəzarət etmək;
• Debitor və kreditorlarla hesblaşmalardan yaranan digər fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi.

CV göndərərkən mövzu qismində "Mühasib (debitor-kreditor)" sözünün yazılması mütləqdir!

E-mail: hr@nurgun.az

Vakansiya 3

Hal-hazrıda “FINCA Azerbaijan” Qeyri-Bank Kredit Təşkilatı BAŞ OFİS üçün GECİKMƏLƏR ÜZRƏ ZƏNG MƏRKƏZİNİN İŞÇİSİ vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.

“FINCA-Azerbaijan” maliyyə xidmətləri sahəsində rəqabətədavamlı kompensasiya paketi, geniş iş imkanları və peşəkar iş mühiti təklif edir.

ƏSAS ÖHDƏLİKLƏR

• Gecikmələr üzrə Çağrı Mərkəzi Təlimatına əsasən təyin olunmuş portfel üzrə gecikmədə olan kreditlərə görə telefon zəngləri etmək;
• Hansı addımların atılmalı olduğunu qərarlaşdırmaq və səmərəli danışıq üsulu seçmək məqsədilə gecikmədə olan müştərilərə dair qeydiyyata alınmış bütün mövcud məlumatları təhlil etmək;
• Gecikmədə olan müştərilərlə səmərəli ünsiyyət qurmaq və həmin ünsiyyəti qoruyub saxlamaq;
• Gecikmənin səbəblərini müəyyənləşdirmək və müştəriləri Şirkət qarşısında öhdəliklərini yerinə yetirməyə inandırmaqla geri ödəniş tərixlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün problemli müştərilər və əlaqəli şəxs(lər)lə danışıqlar aparmaq;
• Portfelində olan gecikmiş kreditlərin geri ödəniş ehtimalının vaxtında və düzgün qiymətləndirilməsini həyata keçirmək;
• Geri ödəniş üçün təyin olunan tərixlərin zamanlama və ardıclllığını müəyyənləşdirmək;
• Hesabatların yaradılması məqsədilə gecikmələr üzrə proqram təminatında gecikmələrə dair bütün zəruri məlumatları izləmək;
• Əməliyyatlar Departamentini dəstəkləmək üçün zəruri olan digər təyin edilmiş tapşırıq və vəzifələri icra etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

• Ali təhsil;
• Bank və yaxud qeyri bank sahəsində qeyd olunan vəzifə üzrə 6 ay iş təcrübəsi. Problemli kreditlər üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
• Azərbaycan dilini səlis bilməli, Rus dilini isə danışıq səviyyəsində bilmək üstünIük kimi qəbul edilir;
• MS Office proqramları üzrə biliklər (MS Word, MS Excel, MS Outlook), məlumat daxiletmə və çapetmə bacarığı;
• Müştəri xidmətləri, xidmət sahələri üzrə təlim kursu sertifikatı olanlara üstünlük verilir;
• Şirkətin kreditvermə Siyasəti və Prosedurları üzrə biliyə malik olmaq;
• Ödənişlərini gecikdirən müştərilərlə iş aparmaq bacarığına malik olmaq
• Məsuliyyətli, etibarlı, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşgüzarlıq və aktivlik.

Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 26 aprel 2021-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Gecikmələr üzrə Zəng Mərkəzinin işçisi (Baş Ofis) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.

QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya 4

Şirkət : Mazarina Trade Company
Vakansiya : Ticarət Nümayəndəsi

Tələblər:

• Ticarət nümayəndəsi kimi azı 3-5 il iş təcrübəsi olmalı
• Sürücülük vəsiqəsi: B
• Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.
• Aktiv və çalışqan
• Məqsədyönlü və işinə məsuliyyətli yanaşan
• Cinsi : Kişi

Vəzifə Öhdəlikləri

• Komandada işləmə bacarığı olmalı
• Satış standartlarına uyğun olaraq mağazalarda işlərin həyata keçirilməsi
• Müəyyən edilən marşrut planı üzərində müştəri ziyarətləri edərək məhsulun satışının təşkil olunması
• Satış sonrası əməliyyatları, çatdırılma və ödəmə proseslərini izləmək
• Ticarət obyektlərində məhsulların təqdimatını keçirmək
• Ticarət obyektlərində malların tam çeşidinin olmasına nəzarət etmək
• Ticarət obyektlərində məhsulların düzgün quruluşunu təmin etmək

İş barədə məlumat:

• Əmək haqqı: 1400-1600
• İstirahət günü : Şənbə və Bazar
• İş saatı: 09:00-18:00
• Qeyd:

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini cv@mazarina.az mail ünvanına mövzu hissəsinə “Qida və Qeyri qida üzrə Ticarət Nümayəndəsi” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.

Ünvan

Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace)
https://goo.gl/maps/HL5LGdg3mUpLr24e8

Yaxınlıqda yerləşən obyektlər: Rich Hotel ,Caspian Bussines Hotel,EuroHome Tikinti materialları bazarı və CONNECT.

Şirkət : Mazarina Trade Company
Vakansiya : Ticarət Nümayəndəsi

Tələblər:

• Ticarət nümayəndəsi kimi azı 3-5 il iş təcrübəsi olmalı
• Sürücülük vəsiqəsi: B
• Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.
• Aktiv və çalışqan
• Məqsədyönlü və işinə məsuliyyətli yanaşan
• Cinsi : Kişi

Vəzifə Öhdəlikləri

• Komandada işləmə bacarığı olmalı
• Satış standartlarına uyğun olaraq mağazalarda işlərin həyata keçirilməsi
• Müəyyən edilən marşrut planı üzərində müştəri ziyarətləri edərək məhsulun satışının təşkil olunması
• Satış sonrası əməliyyatları, çatdırılma və ödəmə proseslərini izləmək
• Ticarət obyektlərində məhsulların təqdimatını keçirmək
• Ticarət obyektlərində malların tam çeşidinin olmasına nəzarət etmək
• Ticarət obyektlərində məhsulların düzgün quruluşunu təmin etmək

İş barədə məlumat:

• Əmək haqqı: 1400-1600
• İstirahət günü : Şənbə və Bazar
• İş saatı: 09:00-18:00
• Qeyd:

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini cv@mazarina.az mail ünvanına mövzu hissəsinə “Qida və Qeyri qida üzrə Ticarət Nümayəndəsi” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.

Ünvan

Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace)
https://goo.gl/maps/HL5LGdg3mUpLr24e8

Yaxınlıqda yerləşən obyektlər: Rich Hotel ,Caspian Bussines Hotel,EuroHome Tikinti materialları bazarı və CONNECT.

Vakansiya 6

“HERO Projects & Design” MMC Su təchizatı və kanalizasiya sistemləri üzrə mühəndis vakansiyasını elan edir:

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

- Müxtəlif təyinatlı bina və qurğuların tikinti və quraşdırma standartları və spesifikasiyalarının tələblərinə uyğun su və kanalizasiya sistemlərini işlərini layihələndirmək;
- Layihələndirmə tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi üçün kompüter vasitəsilə mühəndis və layihələşdirmə proqram paketindən istifadə etmək;
- Layihələndirmə üzrə layihə təşkilatlarına verilən tapşırıqların (sifarişlərin) hazırlanması və təqdim olunmasında iştirak etmək;
- Obyektlərin layihələndirilməsi üçün ilkin məlumatları hazırlamaq, layihələndirmə üçün tapşırıqlar tərtib etmək və onları layihə təşkilatlarına göndərmək;
- Layihə-smeta sənədləri üzrə, podratçı təşkilatlardan rəylərin alınmasını təmin etmək, ekspertiza və podratçının iradları üzrə onun axıra qədər işləməsinə nəzarət və təsdiq etmək;
- Layihələrin təqvim üzrə planlamasını yerinə yetirmək;
- Layihələrin müvafiq dövlət orqanları ilə razılaşdırlmasında iştirak etmək.

Namizədə tələblər:

- Təhsil - Ali təhsil (müvafiq sahədə);
- Mühəndis vəzifəsində iş təcrübəsi;
- Kompüter bilikləri - MS ofice, Word, Excell, AutoCAD
- Dil bilikləri - Azərbaycan, Rus;
- Komandada işləmək bacarığı.

İş yeri:

Yasamal rayonu, M.Fətəli
https://herogroup.az/

İş vaxtı: I-V günlər

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər, aşağıdakı elektron ünvana CV göndərə bilərlər:

E-mail: heroprojectmmc@gmail.com

Vakansiya 7

“Buta Construction” QSC olaraq vakansiya üzrə namizəd axtarır:

Topoqraf

Tələblər:

• Ali təhsil – müvafiq sahə üzrə
• Tikinti sahəsində ən az 3 il təcrübə

Vəzifə öhdəlikləri:

İşçi aşağıdakı əmək funksiyasının icrasını öhdəsinə götürür:
- İşləri vaxtında başa çatdırmaq üçün bütün zəruri sahə resurslarının (işçi qüvvəsinin, avadanlıqların,materialların və s.) təşkil edilməsi;
- Tikinti sahəsində topoqrafik ölçülərin aparılması və onun əsasında torpaq işinin müəyyən edilməsi;
- Topoqrafik hesabatların və cizgilərin hazırlanması;
- Monolit dəmir-beton koinstruksiaların, boruları, elektrik və mexaniki qurğuların tikinti sahəsində koordinat nöktələrin təyin edilməsi;
- Həftəlik və aylıq həcm hesabatların hazırlanması;
- Rəhbərlik tərəfindən yuxarda göstərilən iş bölgüsinə uyğun və tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

İş rejimi - 6 günlük
Əmək haqqı – müsahibə əsasında təyin olunacaq
İş yeri: Bakı şəh., həmçinin bölgələrdəki layihələrə yerində nəzarət etmək şərti ilə

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “ TOPOQRAF” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) cv@butaconstruction.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq

Vakansiya 8

“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.

Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.

Tikinti üzrə texniki şöbə və təchizat mühəndisi

Tələblər

• Müvafiq sahədə ali təhsil
• Tikinti/Təchizat sahəsində ən azı 3 illik təcrübə
• Azərbaycan dilində sərbəst, Rus dilində isə orta səviyyədə bilik
• Kompüter bilikləri - MS Office və təchizat proqramlarını bilmək
• Müəssisənin texniki xarakteristikasını, konstruktiv xüsusiyyətlərini və hesablama qaydasını bilmək
• Tikinti materiallarının növlərini,təyinatını və spesifikasını bilməli
• Yerli tikinti bazarının biliyi

İş haqqında məlumat:

• Yerli və xarici bazarlarda tikinti materiallarına qiymətlərin öyrənilməsi
• Sifariş olunan materialların Sifarişçiyə qısa müddətdə çatdırılmasına nəzarət
• Satıcı fərdi şəxs və təşkilatlarla danışıqların aparılması və mümkün olan ən aşağı qiymətin razılaşdırılması
• Tikinti bazarında qiymətlərin mütəmadı yoxlanılması
• Topdan satış və ixtisaslaşmış satış məntəqələrlə əməkdaşlığın qurulması
• Materialların alınması üçün kotirovka və tenderlərin keçirilməsi
• Rəhbərliyin tələblərinə uyğun hesabatların hazırlanması və izahat
• Bütün tikinti layihələri üzrə ehtiyac olan tikinti materiallarının təchiz olunmasını təmin etmək

İş şəraiti

• 5 günlük iş həftəsi;
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur;
• Əmək haqqı razılaşma yolu ilə (Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişir).

Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Tikinti üzrə texniki şöbə və təchizat mühəndisi” mövzusu ilə hr@bizimmarket.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.

Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.

Tikinti üzrə texniki şöbə və təchizat mühəndisi

Tələblər

• Müvafiq sahədə ali təhsil
• Tikinti/Təchizat sahəsində ən azı 3 illik təcrübə
• Azərbaycan dilində sərbəst, Rus dilində isə orta səviyyədə bilik
• Kompüter bilikləri - MS Office və təchizat proqramlarını bilmək
• Müəssisənin texniki xarakteristikasını, konstruktiv xüsusiyyətlərini və hesablama qaydasını bilmək
• Tikinti materiallarının növlərini,təyinatını və spesifikasını bilməli
• Yerli tikinti bazarının biliyi

İş haqqında məlumat:

• Yerli və xarici bazarlarda tikinti materiallarına qiymətlərin öyrənilməsi
• Sifariş olunan materialların Sifarişçiyə qısa müddətdə çatdırılmasına nəzarət
• Satıcı fərdi şəxs və təşkilatlarla danışıqların aparılması və mümkün olan ən aşağı qiymətin razılaşdırılması
• Tikinti bazarında qiymətlərin mütəmadı yoxlanılması
• Topdan satış və ixtisaslaşmış satış məntəqələrlə əməkdaşlığın qurulması
• Materialların alınması üçün kotirovka və tenderlərin keçirilməsi
• Rəhbərliyin tələblərinə uyğun hesabatların hazırlanması və izahat
• Bütün tikinti layihələri üzrə ehtiyac olan tikinti materiallarının təchiz olunmasını təmin etmək

İş şəraiti

• 5 günlük iş həftəsi;
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur;
• Əmək haqqı razılaşma yolu ilə (Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişir).

Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Tikinti üzrə texniki şöbə və təchizat mühəndisi” mövzusu ilə hr@bizimmarket.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiya 9

Mühasib

İş barədə məlumat:

- Mühasibat və vergi uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq uçotun aparılması
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin 1C proqramında) əks etdirilməsi
- Vergi, statistika, mənfəət,DSMF və digər hesabatların hazırlanması və göndərilməsi
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili (müqavilə,hesab-faktura, təhvil-təslim aktları və s.)
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması
- Elektron qaimələrin yazılması

Namizədə tələblər

- Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
- Yaş həddi: 20-35
- Dil bilikləri: Rus dili, İngilis dili
- Programlar: 1C, MS Office (əsasən Excel, Word və Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq

CV-lərinizi foto ilə birlikdə hr@grow.az ünvanına “Mühasib” başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə cv-lərə baxılmayacaq.

Vakansiya 10

“Azərbaycan Kredit Bürosu” MMC (AKB) məlumat təchizatçılarından topladığı məlumatları kredit hesabatı formasında tərtib edir, risk təhlilini aparır və istifadəçilərin sorğusu əsasında təqdim edir. Bununla da kredit təşkilatlarına risklərin azaldılmasına xidmət edir.

AKB hazırda 140-dan artıq təşkilatla məlumat mübadiləsi həyata keçirməklə, fəaliyyətinin əsas xüsusiyyəti irihəcmli məlumatlarla iş, habelə böyük layihələrin bir hissəsi olmaqdır. Qarşıya qoyulmuş məqsədlərə çatmaq üçün AKB-yə Data Analitik axtarılır.

Vakansiya haqqında:

Vəzifə: Data Analitik
İş qrafiki: Bazar ertəsi – cümə, 09:00 – 18:00
Əmək haqqı: 2500-3000 manat
Müraciət üçün son tarix: 30.04.2021

Vəzifə öhdəlikləri:

• Məlumatların analizi, vizuallaşdırılması, və əldə olunan nəticələrin təqdimatı;
• İstifadədə olan kredit skorinq modelinin perfromansina nəzarət, modelin “back-testing” edilməsi;
• Mövcud modelin təkmilləşdirilməsi üçün fərqli modellərin hazırlanması, müqayisəsi və dəyərləndirilməsi;
• Məlumatlar bazasından istifadə edərək banklar üzrə fərdi və ümumi analzilərin aparılması, əldə olunan nəticələrin vizuallaşdırılıması və təqdimatı;
• Kredit riskinə təsir edə biləcək dəyişənlərin araşdırılması.

Namizədə qoyulan tələblər:

• Riyaziyyat, Statistika, İqtisadiyyat və ya hər hansı müvafiq sahə üzrə ali təhsil (xaricdə təhsil olması üstünlükdür);
• Bank sahəsi və kredit risklərinin dəyərləndirilməsi üzrə iş təcrübəsi -üstünlükdür;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis, İngilis dili – yüksək, Rus dili – üstünlükdür;

Bacarıq və biliklər:

• Statistik proqramlaşdırma dillərindən hər hansı biri (R və ya Python, SQL) üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
• Statistik modelləşdirmə (xətti və qeyri-xətti modellər) üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi.
• Data analitakası və vizuallaşdırma bacarıqları;
• Müstəqil araşdırma qabiliyyətinə malik olması;
• Təşəbbüskarlıq, operativlik, prioritetləri düzgün müəyyənləşdirmə;
• İşə planlı yanaşma bacarığı, fikrini düzgün və səlis izah etmə;

CV-ni “Data Analitik” başlığı ilə hr@acb.az mailinə göndərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiya 11

“ Debet Safety “ MMC Fərdi Mühafizə Vasitələri və İşçi geyimləri istehsalı və təchizatı ilə məşğuldur.

Namizədə olan tələblər :

- Satınalma sahəsi üzrə min 1 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri : İngilis , Rus
- 1C programında işləmək bacarığı

Vəzifə üzrə tələblər:

- Biznes fəaliyyəti üçün lazım olan mal və materialların təyin edilməsi və alınmasına nəzarət edilməsi
- Alınmış mal və materialların yük daşıyan (nəqliyyatçı) şirkətə verilməsinin nəzarətdə saxlanılması;
- Alınmış mal və materialların sənədlərinin yoxlanılması;
- Malsatan şirkətlərlə işgüzar münasibətlərin qurulması, qiymət danışıqlarının aparılması;
- Bazarda olan yeni mallar və malsatan şirkətlər haqqında məlumatların toplanması, onların təhlil edilməsi və qiymətləndirilməsi;
- Lazım gələrsə, yeni mal və materialların alınması, onlara nomenklaturanın verilməsinin təmin edilməsi;
- Malsatan şirkətlərin göstərdikləri xidmətin, satdıqları mal və materialların keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, etibarlı malsatan şirkətlərin müəyyənləşdirilməsi və onların siyahısının tutulması;
- Anbarında olan mal və materialların miqdarının təhlil olunması, çatışmayan və ya sayı azalan mal və materialların müəyyənləşdirilməsi;

İş şəraiti :

- 5 günlük iş həftəsi ( 08.15- 17.15)
- Nahar və servis (nəqliyyat ) şirkət tərəfindən təşkil olunur
- AR qanunvericiliyə uyğun rəsmiləşdirilməsi

İş yeri:

- Bakı-Şamaxı şossesi 19 km., Atyalı qəsəbəsi ( Höküməli dairəsindən sonra )

CV-ləri subject: Satınalma üzrə mütəxəssis qeyd etməklə, hr@debet.az göndərmək

Əlaqə nömrə : 050 286 69 80.

Vakansiya 12

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev əşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kafeteriya filialını idarə edir. Şirkət lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda İşə Qəbul üzrə Baş Mütəxəssis tələb olunur.

Vəzifənin rolu

Bu vəzifənin rolu şirkətin işə qəbul prosesini həyata keçirməkdir.

Vəzifə öhdəlikləri

• İstedadların idarə edilməsi və işə qəbul proseslərini həyata keçirmək
• İşə qəbul prosesi, prosedurlarını və müvafiq işə qəbul sənədlərini mütəmadi olaraq yeniləmək
• Tədqiqat aparmaq və yeni işə qəbul üzrə metodları təqdim etmək
• Sosial Mediada karyera səhifələrini izləmək və idarə etmək
• İşə qəbul layihələrini həyata keçirmək
• Əmək bazarını araşdırmaq

Əsas tələblər

Təhsil:
• Biznesin idarə edilməsi, İnsan Resurslarının idarə edilməsi və ya müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
• İR üzrə sertifikat arzuolunandır
Təcrübə:
• İnsan Resursları/İşə Qəbul üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi

Professional biliklər:
• İşə qəbul prosesini bilmək
• İşə qəbul üzrə proqramlarını, ERP və ATS sistemlərini bilmək
• Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, İnglis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
• MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarını mükəmməl səviyyədə bilmək

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Müsahibə bacarıqlarını
• Tədqiqatçılıq bacarıqları
• Ünsiyyət bacarıqları
• Stressin idarə olunması
• Nəticə yönümlülük
• Vaxtın idarə olunması
• Analitik bacarıqlar

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Senior Recruitment Specialist” qeyd edərək recruitment@sinteks.com elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Vakansiya 13

BERC Group

Təcrübəli Copywriter axtarışındayıq.

Müvafiq sahə üzrə ən az 2 il iş təcrübəsinə malik, rus dili biliyi olan, yaradıcılığına güvənənlər CV və portfoliolarınızı smm@bercgroup.az ünvanına gözləyirik.

- Əmək haqqı 800 AZN

Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müsahibə zamanı əmək haqqında 20%-ə dək dəyişiklik edilə bilər.

Qeyd: mövzu hissəsində vəzifəni qeyd etməyi unutmayın.

İş barədə məlumat

- Veb səhifələr və sosial media hesabları üçün kontentin hazırlanması
- Kreativ və marka konseptinə uyğun materiallar hazırlamaq
- Xidmət və məhsullara dair yaradıcı sloqan və adların hazırlanması
- Mətnlərin redaktəsi,korrektəsi və yenilənməsi
- Veb səhifələrin informasiya dolğunluğunun təmin edilməsi
- Görülmüş işlər haqqında hesabatın tərtib edilməsi

Şirkət: BERC GROUP MMC
www.bercgroup.az

Ünvan: Bakı şəh, Nəsimi rayonu,Tbilisi prospekti ,3007-ci məhəllə,44C
Tel: +994 12 555 14 85, +994 50 555 14 85

Vakansiya 14

GM Construction

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

• Konteyner və digər yüklərin qaldırılması, daşınması və yerləşdirilməsi üçün ilməyin qurulması və bağlanması və bərkidilməsi qaydasını bilmək;
• Kran maşinistinə siqnal verilməsi və yükün qaldırılması, daşınması və qoyulması zamanı yükə nəzarət etmək;
• Yükün kütləsi və ölçülərinə əsasən (zəncirli yükqaldırma blokları, tirfor, buraz, və s.) yük tutucu vasitələrini seçmək və təhlükəsiz şəkildə istifadə etmə qaydalarını bilmək;
• Yük tutucu vasitələrin yararlı olub-olmamasının müəyyənləşdirmək;
• Yüklərin sarınması və qaldırılması işini yüklərin sarınması sxeminə müvafiq aparmağı bacarmaq;
• Daşınan yüklərin kütləsinin və ağırlıq mərkəzinin gözəyarı müəyyənləşdirilməyi bilmək;
• Sadə ağır və çox da mürəkkəb olmayan yüklərin ilməyinin qurulması, qaldırılması və qoyulması qaydasını bilmək;
• Yüktutucu vasitələrin istismar müddətini və onların yükgötürmə qabiliyyətini,
• Yük tutucu vasitələrin iş prinsipini bilmək.
• Yüklərin yığılma qaydalarını və ölçülərini bilmək;
• Yüktutucu vasitələri səliqəli və işə yararlı vəziyyətdə saxlanması üzrə tələbləri bilmək;

İş şəraiti:

• 6 günlük iş həftəsi;
• Əmək haqqı: 750 man;
• AR ƏM – nə uyğun rəsmiləşmə.

Namizədə olan tələblər:

• Yaş həddi : 25-55 yaş;
• Təhsil dərəcəsi: orta;
• İlməkçi sertifikatının olması mütləqdir;
• Müvafiq sahə üzrə təcrübə ən az 2 il.

CV-ləri vakansiya adını “İlməkçi” göstərməklə hr@gmco.az mailine göndərməyiniz xahiş olunur.

Bizi Telegram-da izləyin: t.me/indexaz