“Bravo” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azerbaijan SuperMarket

Keyfiyyətə nəzarət üzrə kiçik mütəxəssis

Son tarix 22 may 2024 – [email protected]

İş yeri: Logistika və Distribusiya Mərkəzi
Hesabat verir: Qida keyfiyyətinə nəzarət

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Distribusiya mərkəzinə daxil olan təzə meyvə, tərəvəz və digər qida məhsullarının keyfiyyətinə nəzarət etmək;
  • Uyğunsuzluqlar olduqda əlaqəli şöbələri məlumatlandırmaq;
  • Məhsulların keyfiyyəti və qida təhlükəsizliyi məsələləri ilə bağlı müntəzəm olaraq saxlama sahəsini yoxlamaq;
  • Şikayətlər olduqda paylama mərkəzində məhsulları araşdırmaq;
  • Təchizatçının qiymətləndirməsi üçün təchizatçı ilə bağlı bütün uyğunsuzluqları məsul şəxsə bildirmək
  • Bütün yoxlama nəticələrini günlük qəbul formlarında qeyd etmək;
  • Şöbə müdirinin tapşırığı ilə digər vəzifələri icra etmək.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Meyvə-tərəvəz satışı və ya yoxlanışı üzrə 6 ay iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili üzrə səlist biliklər
  • Microsoft Excel və Outlook proqramlarından istifadə etmə bacarığı
  • Son möhlət tarixləri ilə işləmək bacarığı
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Detallara qarşı diqqətlilik
  • Yeni şəraitlərə uyğunlaşma qabiliyyəti
  • Tələb olunan tapşırıqlarda keyfiyyət və etibarlılığa diqqət yetirmək
  • Pərakəndə satış sahəsində təcrübə üstünlükdür.

Bacarıqlar:

  • Müştəri yönümlülük
  • Effektiv ünsiyyət qurmaq
  • Stres tolerantlığı
  • Detallara diqqətli olmaq
  • Analitik düşüncə bacarığı
  • Hesabatlılıq

Ehtiyatlara nəzarət üzrə supervayzer (MA)

 Son tarix 22 may 2024 [email protected]

İş yeri: Logistika və Distribusiya Mərkəzi, Lökbatan
Hesabat verir: Logistika və Distribusiya proseslərinin inkişafı üzrə şöbə rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mərkəzi anbar və mağazalar arasında həyata keçirilən çatdırılmalarda yaranan stock problemlərinin araşdırılması və tərəfləri əsaslandırılmış şəkildə məlumatladırmaq;
  • Mərkəzi anbarın stock göstəricilərində uyğunsuzluqların baş verməsinin qarşısının alınması məqsədi ilə mütəmadi yoxlanış prosesinin icrası və nəticələrini əlaqədar rəhbər şəxslərlə paylaşmaq;
  • İnventarizasiya prossesinə və ehtiyat mallarının son istifadə tarixinin yoxlanılmasına ümumi nəzarəti həyata keçirmək;
  • İş qrafiklərinin qurulması və ehtiyata nəzarət üzrə məsul əməkdaşlar arasında iş yükünün düzgün bölüşdürülməsini təmin etmək
  • Görülən işlər və aşkarlanan problemlər barədə rəhbərliyə gündəlik hesabat vermək;
  • Yararsız və istifadə müddəti bitmiş malların atılması prosesini təşkil etmək və prossesə nəzarət etmək;
  • Yoxlama və inventarizasiya üçün tələb olunan siyahı və cədvəlləri məsul əməkdaşlarla bölüşmək;
  • Tabeliyində olan əməkdaşların işinin təhlükəsizlik və SƏTƏM qaydaları çərçivəsində təlimata uyğun şəkildə aparılmasına nəzarət etmək;
  • Qida təhlükəsizliyi üzrə təlimatlara əməl etmək və qida təhlükəsizliyi ilə bağlı uyğsuzluqlar barədə məsul şəxslərə məlumat vermək;
  • İş sahəsinin, cihaz və avadanlıqların təmizliyinə və SƏTƏM qaydaları çərçivəsində istifadə edilməsinə nəzarət etmək və tabeliyində olan işçiləri mütəmmadi olaraq təhlükəsizlik və SƏTƏM qaydaları üzrə təlimatlandırmaq;
  • Rəhbərliyin tapşırığı ilə əlavə SƏTƏM təlimatlarına ehtiyac olmayan vəzifəyə uyğun digər işləri həyata keçirmək;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Logistika, biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
  • Logistika və Distribusiya sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi.
  • Logistika və Distribusiya sahəsində mükəmməl biliklər.
  • MS Office programlarında mükəmməl biliklər.

Bacarıqlar:

  • Müştəri yönümlülük
  • Effektiv ünsiyyət qurmaq
  • Stres tolerantlığı
  • Detallara diqqətli olmaq
  • Analitik düşüncə bacarığı
  • Liderlik
  • Hesabatlılıq