"Bakcell" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Sales and Services Specialist (Barda)

Only candidates who reside in Barda district will be considered

About the vacancy

Work graphic: Shift
Employment type : Permanent
Deadline to apply : 03.09.2021

Your main job responsibilities:

*To provide high quality service to individual and corporate customers
*To handle all customer requests in the channel and provide information based on relevant procedures
*To complete sales transactions for customers
*To resolve customer queries and complaints
*To provide upselling products and services
*To fulfill quartely sales targets as per assigned sales plan

Your education and work experience:

*University Degree or Vocational school/college
*At least one year of work experience in customer services and sales is a plus

Your skills and competencies:

*Communication skills
*Customer Focus
*Result oriented
*Teamwork and collaboration skills
*Knowledge of MS Office programs
*Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (fluent) languages

How to apply?

Please send your CV to “jobs@bakcell.com” e-mail address.
Applications without ‘‘Sales and Services Specialist (Barda)’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted



Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Bərdə)

Yalnız Bərdə rayonunda yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.

Vakansiya haqqında

İş qrafiki: Növbəli
İş müddəti : Daimi
Son müraciət tarixi : 03.09.2021

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

*Fərdi və korporativ müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
*Daxil olan bütün müştəri sorğularını araşdırmaq və onları müvafiq prosedurlara uyğun cavablandırmaq
*Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
*Müştərilərdən daxil olan müraciət və şikayətləri həll etmək
*Əlavə məhsul və xidmətlərin satışını həyata keçirmək
*Təyin olunmuş satış planlarına əsasən rüblük satış hədəflərini yerinə yetirmək

Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

*Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
*Müştəri xidmətləri və satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur

Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:

*Ünsiyyət qurma bacarığı
*Müştəri yönümlülük
*Nəticə Yönümlülük
*Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı
*MS Office proqramlarını bilmək
*Azərbaycan (səlis) və Rus (səlis) dillərini bilmək

Müraciət etmək üçün:

CV-nizi “jobs@bakcell.com” e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Bərdə)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.



Sales and Services Specialist (Lankaran)

Only candidates who reside in Lankaran city will be considered

About the vacancy

Work graphic: Shift
Employment type : Permanent
Deadline to apply : 03.09.2021

Your main job responsibilities:

*To provide high quality service to individual and corporate customers
*To handle all customer requests in the channel and provide information based on relevant procedures
*To complete sales transactions for customers
*To resolve customer queries and complaints
*To provide upselling products and services
*To fulfill quartely sales targets as per assigned sales plan

Your education and work experience:

*University Degree or Vocational school/college
*At least one year of work experience in customer services and sales is a plus

Your skills and competencies:

*Communication skills
*Customer Focus
*Result oriented
*Teamwork and collaboration skills
*Knowledge of MS Office programs
*Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (fluent) languages

How to apply?

Please send your CV to “jobs@bakcell.com” e-mail address.
Applications without ‘‘Sales and Services Specialist (Lankaran)’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted


Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Lənkəran)

Yalnız Lənkəran şəhərində yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.

Vakansiya haqqında

İş qrafiki: Növbəli
İş müddəti : Daimi
Son müraciət tarixi : 03.09.2021

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

*Fərdi və korporativ müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
*Daxil olan bütün müştəri sorğularını araşdırmaq və onları müvafiq prosedurlara uyğun cavablandırmaq
*Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
*Müştərilərdən daxil olan müraciət və şikayətləri həll etmək
*Əlavə məhsul və xidmətlərin satışını həyata keçirmək
*Təyin olunmuş satış planlarına əsasən rüblük satış hədəflərini yerinə yetirmək

Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

*Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
*Müştəri xidmətləri və satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur

Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:

*Ünsiyyət qurma bacarığı
*Müştəri yönümlülük
*Nəticə Yönümlülük
*Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı
*MS Office proqramlarını bilmək
*Azərbaycan (səlis) və Rus (səlis) dillərini bilmək

Müraciət etmək üçün:

CV-nizi “jobs@bakcell.com” e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Lənkəran)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Bizi Facebook-da izləyin: INdexAzerbaijan