"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Ümumi məlumat

Kapital Bank namizədləri Pərakəndə biznesə dəstək departamentinin Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon mərkəzi bölməsində işəmuzd müqaviləsi əsasında kiçik mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər

• Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
• Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək;
• Müştəri müraciətlərinə əsasən ödəniş kartları ilə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.

Tələblər

• Ali təhsil;
• Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi;
• Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
• Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
• Dəqiqlik və operativlik;
• Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
• İş təcrübəsi tələb olunmur.

İş yeri: Bakı şəhəri, Badamdar qəsəbəsi

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, portalımızdan hr.kapitalbank.az qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.



Agile Coach

Summary of role

Agile Coach will be responsible for shifting and changing the mindset of the organization to become more agile, better, happier and cooler. S/he will educate and mentor at all levels of the organization to use relevant techniques and foster agile mindset. You must be happy to hear any question!

You must:

• BE PATIENT - Possess perfect coaching and client support skills
• SUPPORT - Educate teams on Agile principles and values
• EVALUATE - Participate in performance management process and actively communicate progress and outcomes to stakeholders
• OPTIMIZE - Manage and optimize the flow of work through the principles of agility, facilitate the team planning sessions and other agile activities, and most importantly be the agile advocate and mentor of the team
• COLLABORATE - Work with product owners, tribe leader, chapter leader and HR to ensure team alignment with commitments to the businesses and sync points with other teams
• SOLVE - Problem solving and conflict management skills
• BE OPEN - Manage changing priorities and address any repercussions quickly and transparently
• REPORT - Provide team status reports highlighting accomplishments, plans, and issues across all assigned teams

You have:

• Everything about servant leadership, facilitation, situational awareness, conflict resolution, continual improvement, empowerment and increasing transparency.
• Mind full of knowledge of various patterns and techniques for improving visibility to and collaboration with business stakeholders using tools and story completion metrics
• Personal history of 2+ years with Agile methodologies in support of various development efforts (preferred)
• Agile Coach, Certified Scrum Master (CSM), PMI Agile Certified Practitioner, or SAFe Agilist Certification
• Fluent Azerbaijan and English (Russian is a plus)
• Desirable banking experience and background

In case of interest, please apply for our vacancy through https://hr.kapitalbank.az/ career portal or send your CV to hr@kapitalbank.az indicating name of the vacancy in subject line.

Bizi Facebook-da izləyin: INdexAzerbaijan