Azmerika
Administrator
Son tarix 09 yan 2023 – [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servisə müraciət edən şəxslərin qarşılanması və suallarının cavablandırılması
- İş cədvəllərinin hazırlanması və nəzarətdə saxlanması, işçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Yeni müştərilərin cəlb olunması
- Mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi
- Prosedurları və əlavə ehtiyacları müəyyənləşdirib sənədləşdirmək
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək, servis proqram təminatında işləmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Cins: kişi, yaş: 25-30
- İdarəetmə sahəsində təcrübə
- Rus dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı
- Məsuliyyətli, yenilikçi və təşəbbüskar
- Operativ və punktual
- Yüksək araşdırma və analiz qabiliyyəti, öyrənmə və inkişafa meyillilik
İş qrafiki – həftənin 6 günü 09:00 – 18:00
Əmək haqqı: 800-1000 AZN.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərin mövzu yerində vakansiya adını qeyd edərək CV-lərini elektron ünvanına göndərməyi xahiş olunur.