“Kapital Bank” rəis axtarır – VAKANSİYA

Vakansiya: İnsan resurslarının idarə edilməsi departamentinin Təşkilati öyrənmə və inkişaf Şöbəsinin rəisi

Öhdəliklər:

  • “Kapital Bank”ASC-nin “Təlim və inkişaf sistemi üzrə qaydaları”nı hazırlayır, yeniləyir, tətbiq edir və əlaqədar siyasət və prosedurların hazırlanmasında iştirak edir;
  • Bankın təlim və inkişaf strategiyasının həyata keçirilməsində iştirak edir və biznes tərəfdaşı olaraq fəaliyyət göstərir;
  • Bankın illik öyrənmə və inkişaf planını hazırlayır və təqdim edir, planın icrasına nəzarət edir;
  • Təlim və inkişaf proseslərinin bütövlüyünə nəzarət edir, ehtiyacların müəyyən edilməsinə, layihələrin və inkişaf fəaliyyətlərinin planlaşdırılmasına və təşkilinə, nəticələrin qiymətləndirilməsinə rəhbərlik edir;
  • Bankın illik təlim və inkişaf büdcəsini təklif edir, təsdiq olunmuş büdcənin icrasına nəzarət edir;
  • Biliklərin idarə edilməsi və daxili bilik axınının təmin olunmasına nəzarət edir, yeni kadrların hazırlanması prosesini dəstəkləyir;

Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:

  • İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində müəyyən biliklərə və minimum 5 illik iş təcrübəsinə malik olmaq;
  • Bank fəaliyyəti ilə əlaqədar qanunvericiliyi bilmək;
  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl, rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək CV-nizi göndərərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.