Hazırda “Instagram” və “Facebook” platformalarında “Meta”nın süni intellekt çatbotu ən son xəbərlər və məlumatlar üçün “Google” və “Bing” axtarış sistemlərindən istifadə edir.
İndex.az xəbər verir ki, “Meta” müstəqil informasiya mənbəyi yaradaraq bu platformalardan ayrılmağı planlaşdırır.
Hətta “Meta”nın öz veb brauzerinin internetdə gəzərək məlumat bazası yaratmağa başladığı da müşahidə olunub. Beləliklə, “Meta”nın məlumat toplamaq üçün çox səy göstərdiyini söyləyə bilərik. Əslində, “Meta”nın məqsədi istifadəçilərə platformada daha çox vaxt keçirməyə imkan verməklə məlumatları sürətli əldə etməkdir.
Qeyd etmək lazımdır ki, “Meta”nın bu təşəbbüsü təkcə axtarış sistemi ilə məhdudlaşmır. Şirkət həmçinin “Google Maps”ə rəqib ola biləcək məkan məlumat bazası üzərində işləyir. Beləliklə, qeyd edək ki, “Meta” təkcə məlumat axtarışında deyil, həm də xəritə və məkan xidmətlərində öz ekosistemini yaratmaq istəyir.
Bundan əlavə, “Meta” keçən ay çatbota “Reuters” xəbər agentliyinin məqalələrindən istifadə etməyə imkan verəcək çoxillik müqavilə imzaladı. Bu razılaşma “Meta”nın etibarlı xəbər mənbələrini birbaşa çatbota inteqrasiya etməklə istifadəçilərinə ən müasir və dəqiq məlumat vermək məqsədinin bir hissəsidir. Məsələn, istifadəçilər hadisə haqqında məlumat əldə etmək istədikdə, “Meta”nın süni intellektlə işləyən çatbotu “Reuters” xəbərləri əsasında aktual və dəqiq xülasə təqdim edə biləcək.