Azerbaijan SuperMarket
Tax Accounting Manager
Son tarix 02 noy 2024 – hr2azerbaijansupermarket.com
Job purpose is to oversee and manage the tax-related activities of the organization to ensure compliance with applicable tax laws and regulations while minimizing tax liabilities.
Job description
- Completion of day-to-day tax related tasks (checking of Online Correspondences, letters, Cameral letters and respond to the Tax Department)
- Arrangement for regular communication with the accounting department as well as other departments for performance of job duties
- Organizing and updating company’s tax database files
- Preparation and submission to the tax system of recoverable package
- Analysis of tax invoices related to agricultural suppliers in order to exclude from recoverable package
- Extracting data from COINS system for calculation RC VAT, VAT Output Payable Sales, receivables
- Reconciliation of payments with all received tax invoices
- Preparation of custom declaration list
- Analyze of BI reports (Sales report) to calculate VAT output liability
- Calculation of VAT on Margin to submit report regarding agricultural products
- Entering batches to GL (VAT Input, VAT Output, Custom, RC VAT, WHT, Property tax, Land tax, PIT)
- Calculation of stock loss/wastage
- Preparation of reconciliation files between Tax Sheet and COINS system
- Calculation and submission of Property Tax report
- Calculation and submission of Profit Tax report
- Calculation and submission of Land Tax report
- Analyze of BI reports, check VAT codes and inform Commercial team about mistakes
- Submission to the Tax Department detailed information about Receivables and Payables
- Preparation of budgeting for tax purposes
- Checking and approval of VAT codes for new products from Commercial team
- Gathering data (tax invoices, payments) for recovering process for each supplier
Requirements:
- Bachelor’s degree in accounting, finance, or a related field.
- 5+ years of experience in tax accounting or tax management, preferably within a retail, wholesale, or market chain environment.
- In-depth knowledge of local tax laws and regulations.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent organizational and time-management abilities.
- Ability to communicate effectively with both internal and external stakeholders.
- Leadership and team management skills.
- Proficiency in Excel and financial modeling tools.
Vakansiya: Vergi mühasibatlığı üzrə menecer
Vergi Uçotu Menecerinin iş məqsədi təşkilatın vergi ilə bağlı fəaliyyətlərini idarə etmək və tətbiq olunan vergi qanunları və qaydalarına uyğunluğu təmin etməkdir, eyni zamanda vergi öhdəliklərini minimuma endirməkdir.
- Vergi ilə bağlı gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi (Onlayn Yazışmaların, məktubların, Kameral məktublarının yoxlanılması və Vergi Departamentinə cavablandırılması)
- Əmək vəzifələrini yerinə yetirmək üçün mühasibatlıq şöbəsi və digər şöbələrlə müntəzəm əlaqənin təşkili
- Şirkətin vergi bazası fayllarının təşkili və yenilənməsi
- Bərpa oluna bilən paketin hazırlanması və vergi sisteminə təqdim edilməsi
- kənd təsərrüfatı təchizatçıları ilə bağlı vergi hesab-fakturalarının təhlili
- ƏDV, ƏDV Çıxışı Ödəniləcək Satışlar, debitor borclarının hesablanması üçün COINS sistemindən məlumatların çıxarılması
- Alınmış bütün vergi hesab-fakturaları ilə ödənişlərin tutuşdurulması
- Xüsusi bəyannamə siyahısının hazırlanması
- ƏDV üzrə öhdəliyi hesablamaq üçün BI hesabatlarının (Satış hesabatı) təhlili
- Kənd təsərrüfatı məhsulları ilə bağlı hesabat təqdim etmək üçün marja üzrə ƏDV-nin hesablanması
- Partiyaların GL-ə daxil edilməsi (ƏDV Girişi, ƏDV Çıxışı, Xüsusi, RC ƏDV, WHT, Əmlak vergisi, Torpaq vergisi, PIT)
- Ehtiyat itkisinin/israfının hesablanması
- Vergi hesabatı və COINS sistemi arasında tutuşdurma fayllarının hazırlanması
- Əmlak Vergisi hesabatının hesablanması və təqdim edilməsi
- Mənfəət Vergisi hesabatının hesablanması və təqdim edilməsi
- Torpaq Vergisi hesabatının hesablanması və təqdim edilməsi
- BI hesabatlarının təhlili, ƏDV kodlarının yoxlanması və səhvlər barədə Kommersiya komandasına məlumat verilməsi
- Debitor və kreditor borcları haqqında ətraflı məlumatın Vergi Departamentinə təqdim edilməsi
- Vergi məqsədləri üçün büdcənin hazırlanması
- Kommersiya komandası tərəfindən yeni məhsullar üçün ƏDV kodlarının yoxlanılması və təsdiqi
- Hər bir təchizatçı üçün bərpa prosesi üçün məlumatların toplanması (vergi hesab-fakturaları, ödənişlər)
Tələblər:
- Hesabatlıq, Maliyyə və ya əlaqəli bir sahədə bakalavr dərəcəsi.
- Vergi uçotu və ya vergi idarəetməsi sahəsində 5+ illik təcrübə, pərakəndə satış, topdan satış və ya bazar zənciri mühitində.
- Yerli vergi qanunları və qaydaları haqqında dərin bilik.
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları.
- Əla təşkilatçılıq və vaxt idarəetmə bacarıqları.
- Daxili və xarici maraqlı tərəflərlə effektiv ünsiyyət qurma bacarığı.
- Liderlik və komanda idarəetmə bacarıqları.
- Excel və maliyyə modelləşdirmə vasitələrində bacarıq.