Elektrikli nəqliyyat vasitələrinə keçid, daxili yanma mühərriklərinə alternativ axtarışlar, avtomobillərdə hərəkətlilik anlayışının canlandığı bu dövrdə avtomobil sənayesinin çox maraqlı bir prosesdən keçdiyini söyləmək səhv olmaz.
İndex.az xəbər verir ki, bu məsələlər birbaşa olaraq istehlakçıların seçimlərinə və buna görə də avtomobil satışlarına təsir edir.
Əlbəttə, unutmaq olmaz ki, bunlar uzunmüddətli təsiri olan şeylərdir. “Car Industry Analysis” tərəfindən hazırlanan hesabat bunu açıq şəkildə göstərir. Sözügedən təşkilatın hazırladığı “Qlobal Ən Çox Satan Avtomobil Markaları” siyahısı cəsarətli addımlar atan şirkətlərin mükafatlandırıldığını, sənayenin böyük adlarının isə qalıcılığını qoruduğunu göstərir.
İndex.az 2023-cü ilin ən çox satılan avtomobil markaları və satış həcmini təqdim edir:
Marka | Satış ədədi |
---|---|
Toyota | 9.483.173 |
Volkswagen | 5.276.200 |
Ford | 4.246.000 |
Hyundai | 3.993.179 |
Honda | 3.854.000 |
Nissan | 3.290.271 |
Kia | 3.087.384 |
Suzuki | 3.072.824 |
BYD | 2.885.066 |
Chevrolet | 2.790.000 |
Mercedes | 2.491.600 |
BMW | 2.252.793 |
Changan | 1.899.382 |
Audi | 1.895.240 |
Tesla | 1.808.581 |