“Mercedes-Benz” brendi ortaya necə çıxıb?

1924-cü ildə Karl Benz və Gottlieb Daimlerin ortaqlığı ilə qurulan, “Mercedes-Benz”, şübhəsiz ki, dünyanın ən innovativ və irəliyə doğru düşünən avtomobil şirkətidir.

İndex.az xəbər verir ki, hərşey 1885-ci ildə, Karl-Benzin daxili yanma mühərriki olan ilk kommersiya avtomobili istehsal etdiyi vaxt başlayır.

Bu 3 təkərli avtomobildən istifadə edən ilk şəxs, Karl Benzin həyat yoldaşı Bertha Benz, adını dünya tarixinə avtomobil idarə edən ilk qadın kimi yazır. Bu araşdırmalardan sonra Karl Benz, karbüratörlər, qaz/əyləc sistemləri, bujilər və radiatorlar kimi bir çox mühərrik texnologiyaları üçün hələ də əvəzedilməz olan sistemləri patentləşdirir.

Əslində, Karl Benz ilə eyni vaxtda Gottlieb Daimler və onun əməkdaşı Wilhelm Maybach eyni şəkildə daxili yanma mühərrikləri üzərində işləyirdilər.

Onlar bunu əvvəlcə velosipeddə sınadılar və ilk avtomobillərini uğurla idarə etdilər, lakin Karl Benz o dövrün mühərrik texnologiyaları ilə bağlı bütün patentləri almaq üçün tez hərəkət etdiyi üçün digərləri istehsal etdikləri ilə qaldılar.

Bu komandanın hazırladığı ilk avtomobil 1982-ci ildə satıldı və sonra Daimler 1893-cü ildə ortağı Maybach ilə birlikdə təqaüdə çıxmaq qərarına gəldi. Bir il sonra şirkət işçilərinin israrına və evdə gözləyən ac uşaqların vəziyyətinə dözməyən Daimler, ortağı və baş mühəndis Yancı Maybaxı razı salaraq şirkətə qayıdıb.

Bu prosesdə Daimler həyatı ilə mübarizə apararkən, zaman keçdikcə maşınlarının şöhrəti yayılmağa başlayır. 1987-ci ildə fransız taciri Emil Jellinek bu qrupun istehsal etdiyi avtomobillərə sifariş verir. Göndərilən ilk avtomobil maksimal sürəti 24 km/saat olan 2 silindrli avtomobildir.

Jellinek avtomobili idarə etdikdən sonra Daimlerə bir qədər qəzəbli teleqram göndərir və onu ağıllı avtomobillər istehsal etməyi tövsiyə edir. Teleqramı alanlar iddialı olur və işə başlayırlar. Bu araşdırmalar nəticəsində maksimum 40 km/saat sürət yığa bilən ilk 4 silindrli avtomobil istehsal olunur.

Bu sürət Jelinek üçün kifayət deyil. Adrenalin istəyirəm deyə qışqıran Jelinek Nitsada keçirilən yarışlara qatılmaq üçün vasitə sifariş edir. Lakin bu sərəncamdan sonra ilkin şərt qoyur və hər kəsə yeni avtomobilin adının “Mercedes” olacağı xəbərini göndərir. Daimler bunun səbəbini soruşduqda, Jelinek deyir ki, bu ad onun qızının adıdır, ona görə də adı əbədi olaraq qalacaq və Daimler də bunu qəbul edir.

Daha sonra 1900-cü ildə Jellinek ilə müqavilə bağlayaraq o dövrün pulu ilə ümumi dəyəri 550.000 marka olan “Mercedes-Daimler” distribütor şirkəti yaradıldı və 36 ədəd 8 silindrli avtomobil üçün sifariş verildi. Lakin bu sərəncamdan qısa müddət sonra Daimler xəstəlik səbəbindən dünyasını dəyişdi. Bu vəziyyətə daha dözə bilməyən Yanist Maybach şirkəti tərk edərək öz yoluna davam edir. Maycahın adı hələ də “S-Class”ın üst paketi kimi istehsal olunur.

Onun uşaqları “Daimler” şirkətini ələ keçirdilər. 1909-cu ildə atalarının düşündüyü 3 guşəli ulduz dizaynının müəllif hüquqlarını aldılar. Bu emblem torpaq, hava və su şüarını qəbul etmişdir.