Bu şirkətlər işçi axtarır: Maaş 350-1500 manat

Azerbaijan United Carriers

Deklarant

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

Namizədə olan tələblər: 

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Gömrük qanunvericiliyi üzrə biliklər;
  • MS Excel bilikləri;
  • 1C proqramında işləmək bacarığı arzuolunandır.

Vəzifə öhdəlikləri:  

  • Hər növ (Qısa idxal, idxal, saxlanc, ixrac, müvəqqəti idxal) bəyənnamələrin tərtibi;
  • Həftəlik hesabat verilməsi (bəyənnamələrlə əlaqədar);
  • Mallarla bağlı gömrük rüsumlarının müəyyən edilməsi məqsədilə daxil olan sorğuların cavablandırılması;
  • Gömrük üçün lazım olan sənədləri hazırlamaq və prosesi idarə etmək;
  • Müqavilələri və sifariş formalarını tərtib etmək;
  • Rəsmiləşdirilmiş malların anbarla təhvil təslimini həyata keçirmək;

İş şərtlərimiz:

  • Əmək haqqı: 1000 – 1500 AZN;
  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:30-17:30;
  • Servis xidməti.

Ünvan: Binəqədi ray., Mədən küçəsi 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz).

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Deklarant” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən  namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Lazzoni mebel

Anbardar

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • Yaş : 40 – 60
  • Cins : Kişi
  • Siqaret və İşçi içməyən  şəxslər
  • Anbarda 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Rus dilində orta səviyyə;
  • Cinsi: Kişi
  • Hərbi xidməti başa vurmuş şəxslər

İş barədə məlumat:

  • Vəzifə funksiyaları: Malın qəbul edilməsi,
  • 1C proqramını  bilən
  • Anbardar üzrə minimum 1 il təcrübə

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi, Yaz  aylarında 09.00-dan 19.30 kimi. Qış aylarında 09.00-dan 19.00 kimi.
  • Əmək haqqı: 800-1000

 

Despina Boutique

Satıcı (xanım)

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

İş haqqında məlumat:

  • İş saatı: 10:00 – 21:00
  • Əmək haqqı: 500 azn
  • Satışa əsasən əmək haqqında artımlar olacaq.
  • Əlaqə nömrəsi: +994507320222
  • Ünvan: Əhmədli metrosunun çıxışı.

 

Güvənli MMC

Filial Müdiri (Şirvan)

Son tarix 17 apr 2023 Müraciət et

Təsvir:

  • Filialın işçi heyətinin idarə olunması;
  • Filial əməkdaşlarının effektliyi, peşəkarlıq və bilik səviyyəsini inkişaf etdirmək üçün çalışmaq;
  • Filialın müştəri bazasının genişləndirilməsi üçün yeni təkliflər planı hazırlamaq;
  • Filialın kredit portfelini idarə etmək və maliyyə əməliyyatlarına nəzarət etmək.
  • A.R Əmək məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • İş qrafiki 1-5 ci günlər saat 09:00-17:00-dək, şənbə günü 10:00-16:00-dək;
  • Korporativ nömrə ilə təmin edilmə.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Bank, BOKT və ya Lombard sahəsində minimum 3 il təcrübə;
  • İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin ediləcək.

Müraciət etmək üçün CV formanızı başlıqda “Filial Müdiri (Şirvan) qeyd edərək [email protected] mail ünvanına göndərə və ya https://qlor.me/lei9zjnd linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.

 

 

Ishesabi

SMM mütəxəssisi

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Şirkətə aid müvafiq Sosial Media hesablarına nəzarət edilməsi
  • Foto və videoçəkilişlərin həyata keçirilməsi
  • Şirkətin səhifələrindəki şərhlərin monitorinqi, izləyicilərin suallarının cavablandırılması
  • Canlı yayımların aparılması
  • Canlı yayım zamanı izləyicilərə məhsulların tanıdılması, məhsullar haqqında ətraflı və doğru məlumatların verilməsi
  • Yeniliklərin və trendlərin izlənməsi
  • Yaradıcı ideaların təklif edilməsi
  • Daxil olan müraciətlərin qeydə alınması;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi.

Namizədə olan tələblər:

  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (Rus dili biliyi üstünlükdür);
  • Sosial media sahəsində elementar biliklər
  • Reklam üçün foto və video çəkilişlər etmə bacarığı;
  • Sosial şəbəkələri aktiv idarəetmə bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • İşində məsuliyyətli və dəqiq olması;
  • Punktual olması;
  • Effektiv ünsiyyət,çeviklik,məsuliyyətlililk, intizamlıq.

Əmək haqqı 600-800 AZN

İş saatı: həftə içi 5 gün 10:00-19:00

Müraciət üçün CV formanızı “SMM Mütəxəssisi” başlığı altlnda [email protected] mail     ünvanına göndərə bilərsiniz.

 

BESTİNG MMC

Şirniyyatçı Usta

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bütün növ şirniyyat və un məmulatlarını standartlara uyğun hazırlamalı
  • Hazırlanmış məhsulların keyfiyyətini təmin etməli
  • Milli və xarici mətbəxlərin qənnadı məmulatlarını hazırlamalı
  • Hazırlanan şirniyyatların standartlara uyğun qablaşdırılmasına nəzarət etmək
  • Müvafiq yerlərdə qənaətcilliyə nəzarət etmək
  • Bütün istismar avadanlıqları və ləvazimatları ehtiyatla istifadə edərək itkilər və tullantıların minimuma endirilməsinə nəzarət etmək
  • Master-klasslara əvvəlcədən hazırlaşmaq, keyfiyyətli və maraqlı proqram ilə təmin etmək
  • Keyfiyyət və qida təhlükəsizliyi standartlarını bilməli, şəxsi gigiyena prosedurlarına riayət olunmasını təmin etməli

Tələblər:

  • Aşpazlıq sahəsində müvafiq təhsil və ixtisaslı təlim-tədris müəssisələrinin sertifikatları üstünlükdür
  • Şirniyyat, çörəkbişirmə sahəsində ümumilikdə  minimum 1-3 il
  • MS Office proqramlarını bilməli
  • Məsuliyyətli, diqqətli və ünsiyyətcil olmalı
  • Yüksək işgüzarlıq qabiliyyəti və kollektivlə işləmək bacarığı
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək , Rus dili üstünlükdür

İş rejimi : 5 günlük

Əmək haqqı: 1000-1500 AZN

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində İşin adı (Şirniyyatçı usta) göstərilməklə göndərmələri xahiş olunur.

 

 

Restaurants by Emin Agalarov

Специалист по закупкам

Son tarix 17 apr 2023 [email protected]

Заработная плата – 1000 АЗН.

Обязанности:

  • Прием и составление заказов на закупку необходимых продуктов.
  • Анализ рынка, получение конкурентоспособных коммерческих предложений.
  • Составление спецификаций поставок продуктов питания и напитков работая с шеф-поваром и менеджерами.
  • Деловая переписка и переговоры с поставщиками.
  • Подготовка и контроль договоров, контроль за определением договорно-коммерческих условий.
  • Соблюдение политики, процедур и стандартов компании в отделе закупок.
  • Подготовка соответствующих отчетов.

Требования к кандидату:

  • Высшее образование.
  • Свободное владение русским, азербайджанскими языками.
  • Опыт работы не менее 2 лет в данной сфере.
  • Опыт работы в закупках ресторанной сферы.
  • Порядочность, целеустремленность, желание расти и развиваться в перспективной команде.

Тип занятости:

Полная занятость, полный рабочий день

  • Оформление согласно ТК АР.
  • График работы 5/2
  • Компания предоставляет корпоративную мобильную связь, а также обед и сервисный автобус.

 

DAIR Hotels & Restaurants Association

Barmen/Barista

Son tarix 17 apr 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Sağlamlıq haqqında arayış
  • COVİD-19 peyvəndinin 3 dozası
  • Fiziki cəhətdən cəld və aktiv
  • Səliqəli və nizam-intizamlı
  • Komandada işləmək istəyi
  • Sadə riyazı və oxuyub-yazmaq bilikləri
  • Azərbaycan dilini bilmək
  • Yaş 18-45

İş axtarırsan, işsizsən və yaxud yeni ixtisas əldə edib fərqli karyera qurmaq arzusundasan? Onda bu fürsəti əldən qaçırma!

ATHEC Azərbaycan Turizm və Qonaqpərvərlik Tədris Mərkəzi işsiz şəxslərin peşə hazırlığının təşkilində Barmen/Barista ixtisası üzrə ödənişsiz təlim proqramlarının keçirilməsini elan edir.

Təlim proqramı DUAL tədris metodikasını əsas götürərək nəzəri biliklərlə yanaşı usta nəzarətində istehsalat təcrübəsinin keçirilməsi komponentlərindən ibarətdir.

Peşə hazırlığı proqramını müvəffəqiyyətlə keçmiş şəxslər işlə təmin edilmə və özünüməşğulluq imkanları əldə edirlər.

Təlim müddətində müdavimlər peşə hazırlığı keçmək üçün zəruri tədris və təcrübə ləvazimatları ilə təmin edilirlər, sertifikatla fərqləndirilirlər, işsiz vətəndaşlar tədris müddəti ərzində sosial müavinət alırlar.

Peşə hazırlığının ümumi tədris müddəti 1.5 aydır.

Müdavimlərin peşə uyğunluğları qiymətləndirilərək onlar müsabiqə yolu ilə seçilirlər.

Namizədlərdən xahiş edirik aşağıdakılar nəzərə alınsınlar:

  • Məşğulluqa cəlb edildikdə AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə keçirilir
  • Peşə hazırlığının ümumi tədris müddəti 1.5 aydır.
  • Peşə hazırlığı ərzində müavinətin alınması
  • Peşə hazırlığı ərzində qabaqcıl müəssisələrdə praktika
  • Karyera imkanları
  • Müdavimlərin peşə uyğunluğları qiymətləndirilərək onlar müsabiqə yolu ilə seçilirlər

Tədris qrafiki – həftədə 5 dəfə (4 ak.saat)

Təcrübə zamanı iş qrafiki – tam iş qrafiki

Maaş – razılaşma ilə müəyyənləşir

İşsiz statusu – DOST xidmətində alınır.

Qeydiyyat və əlavə məlumatlar əldə etmək üçün saat 10.00-17.30, Bazar Ertəsi – Şənbə günləri: 0124347877 / 0506610075 (telefon və whatsapp).

 

 

Camal LTD

Beynəlxalq Əlaqələr üzrə Koordinator

Son tarix 16 apr 2023 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Dil biliyi:Azərbaycan, rus dillərində sərbəst danışıq, ingilis dili orta.
  • Cins: Kişi və qadın.
  • Təhsil: Ali təhsil (xüsusilə riyazi biliklərin ) olması vacibdir.
  • İş təcrübəsi: 2 il.
  • Kompüter bilikləri: Ofis proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı.
  • Müvafiq istiqamətdə inkişaf edib karyera qurmaq istəyi
  • Analitik düşünmə və kreativlik.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Beynəlxalq əlaqələr üzrə yazışmaların,danışıqların aparılması,işgüzar görüşlərin təşkili və nəticələrə əsasən hesabatların hazırlanması kimi vəzifə öhdəliklərini həyata keçirilməlidir.\
  • Xarici partnyorlara sifarişin verilməsi,həmin yükün logistik və gömrük məsələrinin icrası.
  • Qeyd: İş prosesində ilk dönəm vəzifənin bütün tələbləri ilə bağlı incəliklər tədris ediləcəkdir.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: Həftənin 1-6ci günlər 09:00-18:00, 6ci gün 09:00-17:00
  •  bazar günü istirahət
  • Əmək haqqı: 1000AZN
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.
  • Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Sulutəpə qəsəbəsi, R.Allahverdiyev küçəsi, döngə 9/21D

Bu vəzifəyə müraciət etmçək üçün CV-ni e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz. CV göndərən zaman vəzifənin adını “Beynəlxalq əlaqələr üzrə koordinator” mövzu bölməsində göstərin.

 

Cyberpoint

Satınalma üzrə mütəxəssis

Son tarix 16 apr 2023 – [email protected]

Öhdəliklər:

  • Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Sifarişlərin yönləndirilməsi, prosesin izlənilməsi və sürətləndirilməsi;
  • Müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və logistika prosesinin izlənilməsi;
  • Satınalma ilə bağlı sənədləşmənin aparılması və qeydiyyatı;
  • Tələbatlarla bağlı proqnozlaşdırmanın aparılması və ehtiyacların müəyyən olunması;
  • Satınalma siyasətinə uyğun olaraq satınalma fəaliyyətinin təmin edilməsi.

Tələblər:

Təhsil:

  • Təchizat, biznesin idarə edilməsi sahəsində bakalavr təhsili

Texniki səriştələr:

  • MS Excel, Word yaxşı səviyyədə
  • 1 C 8.3 yaxşı səviyyədə
  • İT avadanlıqlar və xidmətlər haqqında məlumatlı olmaq
  • Müqavilələr ilə işləmə təcrübəsi (müqavilələrin hazırlanmasından imzalanma və icraata qədər)
  • İngilis dili, Rus dili yaxşı səviyyədə
  • Gömrük rəsmiləşdirilməsi və zəruri əməliyyatlar barədə məlumatlı olmaq

Təcrübə:

  • Satınalma sahəsində minimum 1-3 il iş təcrübəsi

Yumşaq bacarıqlar:

  • Komanda şəklində işləmə bacarığı və effektiv ünsiyyət
  • İnandırma və problem həlletmə bacarığı
  • Nəticəyönümlülük və punktuallılıq
  • Təşəbbüskarlılıq və tələbkarlılıq.

Əmək şəraiti:

  • İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi
  • Əmək haqqı: 1000-1500

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV formasını göndərin.

 

Construction Company

Smeta-mühəndisi

Son tarix 13 apr 2023 [email protected]

Məsuliyyətlər:

  • Kommersiya qiymətlərində smetaların tərtib edilməsi;
  • Büdcə sənədlərinin işlənib hazırlanması, yoxlanılması, hazırlanması, təhlili;
  • Kommersiya (bazar) tarifləri əsasında maya dəyərinin hesablanması;
  • Podratçıların və təchizatçıların monitorinqi, qiymət monitorinqi;
  • Layihə və icra sənədləri əsasında dizaynın və işin faktiki həcminin müəyyən edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (inşaat, mühəndislik);
  • Kommersiya hesablamaları aparmaq bacarığı (üstünlük kimi);
  • Rəsmləri oxumaq, işin miqyasında naviqasiya etmək bacarığı;
  • Güclü MS Office biliyi, EXCEL/Google Sheets üzrə mükəmməl biliyi;
  • Rus və ingilis dillərini bilən şəxslərə üstünlük verilir.

Şərtlər:

  • Əmək haqqı: 800-1200 Azn
  • İş qrafiki: 5/2 saat 09.00-dan 18.00-dək;
  • Minimal iş təcrübəsi – 1-3 il;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq qeydiyyat;

CV-ləri qeyd olunmuş elektron ünvana göndərə bilərsiniz:  [email protected] , [email protected].

 

Обязанности:

  • Составление смет в коммерческих расценках;
  • Разработка, проверка, подготовка, анализ сметной документации;
  • Расчет стоимости на основании коммерческих (рыночных) расценок;
  • Мониторинг подрядчиков и поставщиков, мониторинг цен;
  • Определение проектных и фактических объемов работ на основании проектной и исполнительной документации.

Требования:

  • Высшее образование (строительное, инженерное);
  • Умение составлять коммерческие сметы (как преимущество);
  • Умение читать чертежи, ориентироваться в объемах работ;
  • Уверенное владение MS Office, отличное знание EXCEL/Google Таблиц;
  • Знания русского и английского языков приветствуются;

Условия:

  • Заработная плата 800-1000 Azn;
  • График работы: 5/2 с 09.00 до 18.00;
  • Оформление согласно ТК АР;
  • Опыт работы от 1 года до 3 лет.

Отправляйте CV на ниже указанные адреса: [email protected] , [email protected]

 

Max Print

Texniki Dizayner

Son tarix 10 apr 2023 [email protected]

İş barədə məlumat:

  • Texniki şərtlərə uyğun çap olunacaq məhsulların hazırlanması və çapdan öncəki yoxlanış
  • Çap məhsullarının sürətl və keyfiyyətli tətbiqi
  • Reklam maketlərinin dizayn hazırlanması
  • İş qrafiki 10:00-dan 19:00-dək
  • Rahat ofis yerləşməsi

Namizəd barədə məlumat:

  • Bütün növ çap məhsulları üzrə dizaynların hazırlanmasında təcrübə
  • Dizayn və tətbiq üçün proqram bilikləri (Photoshop, CorelDraw, Illustrator)
  • Əsas dizayn tətbiqlərinin bilinməsi
  • Operativlik, komanda ilə birgə çalışma, diqqətlilik və yüksək nəticəyönümlülük
  • Paralel bir neçə işin icrasını etmə bacarığı
  • Kommunikasiya yönümlü və stressədavamlı xarakterə malik olmaq (bəzi müştərilərlə birbaşa çalışma anları olur)

Əmək haqqı 700-900 AZN.

CV-nizi e-mail adresinə (Texniki dizayner) yazıb göndərə bilərsiniz.

 

AzerTunelSuTikinti

Satış meneceri (logistika, nəqliyyat)

Son tarix 10 apr 2023 – [email protected]

Əmək haqqı: 700 – 1000 AZN

İş yeri: Əhmədli

Məsuliyyətlər:

  • Yük daşımaları sahəsində aktiv axtarış və yeni müştərilərin cəlb edilməsi
  • Mövcud müştəri bazasının inkişafı;
  • Şirkətdə qəbul edilmiş hesabat sistemlərində (CRM) müştəri ilə iş üzrə hesabatların aparılması;
  • Kommersiya təkliflərinin formalaşdırılması, müqavilələrin bağlanması
  • Logistika şöbəsi ilə birlikdə xidmətlərin dəyərinin hesablanması
  • Satış planının icrası;
  • Əməliyyat məsələlərinin həlli;
  • Müştərilərlə səmərəli və uzunmüddətli əlaqələrin saxlanılması və inkişafı;
  • Şirkət daxilində struktur bölmələri ilə qarşılıqlı əlaqə.
  • Şöbə müdirinə hesabat vermək, əks əlaqə

Tələblər:

  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək
  • Ali təhsil (texniki, hüquqi, iqtisadi)
  • Müştəri bazasının olması;
  • Yüksək səviyyəli məsuliyyət və özünütəşkilat;
  • Böyük miqdarda məlumatla işləmək bacarığı;
  • 2 ildən aktiv satış təcrübəsi;
  • İşgüzar ünsiyyət bacarıqları (müştəri şirkətin adi işçisindən təşkilatın yüksək rəhbərliyinə qədər);
  • Müştəri diqqəti;
  • Ünsiyyətdə açıqlıq, əzmkarlıq;
  • İstənilən şəxslə tez əlaqə tapmaq imkanı;

İş vaxtı: həftədə 5 gün;

Əlaqə nömrəsi: 0502355126.

 

GPS Solutions

Sistem inzibatçısı

Son tarix 10 apr 2023 [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Yaş həddi: 22 – 35
  • ESXi; HyperV
  • Active directory (Install, Configure and Administrate) ilə işləmək;
  • MS Exchange server 2013/2016 (Installing, Configuring, Toubleshooting) ilə işləmək;
  • Windows server əməliyyat sisteminin idarəedilməsi üzrə nəzəri və praktiki biliklər;
  • DNS, Active Directory, Group Policy, IIS, WSUS, Terminal Services, server və s. üzrə nəzəri və praktik biliklər;
  • SAN/NAS və digər saxlama sistəmlərin idarə edilməsi;
  • PowerShell və ya digər vasitələrdən istifadə etməklə proseslərin avtomatlaşdırılması;
  • Ehtiyat surətlərin çıxarılması və bərpası;
  • Veeam Backup.

İş barədə məlumat: 

  • Tam iş günü, I-V – 09.00-18.00, VI – 10.00-16.00
  • Əmək haqqı 800-1200 AZN

Marağı olan namizədlər müraciət edə bilərlər.

Xahiş edirik email-ın “mövzu” bölməsində vəzifənin adını qeyd edəsiniz. Yalnız seçilmiş namizədlər ilə əlaqə saxlanacaq. Telefonla müraciətlər baxılmır.

 

EUROSTAR Group

Sənaye Alpinisti

Son tarix 10 apr 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Hündürlükdə işləmə bacarığı
  • Cinsi: kişi
  • Bu sahədə təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək.
  • Namizədlərdən iş fəaliyyəti ilə bağlı lazımi sertifikatlar arzuolunandır.
  • İşə başlamazdan əvvəl səbətə, kanatlara baxış keçirmək (qaynaq yerlərinə, qoşqu yerlərinə, kanatların karabinlərinə və s.);
  • İcrası tələb olunan tapşırıqlar üzrə nəzarəti həyata keçirmək. Onların yerinə yetirilməməsi səbəblərini araşdırımaq və lazımi tədbirlər görmək;
  • Əmək intizamına və daxili intizam qaydalarına riayət etmək;

İş barədə məlumat:

  • Yaş həddi 20-40
  • Hər gün 09:00-18:00
  • Həftədə 2 gün istirahət
  • Əmək haqqı 800-1000 Azn-dən başlayır
  • Nəqliyyatla təmin olunur.

Maraqlananlar göstərilən e-mail ünvanına CV göndərə bilərlər.

 

Zeta Group

Brand Manager (Life Fitness-Show room)

Son tarix 16 apr 2023 [email protected]

Responsibilities:

  • Carries out sales analysis, identifies target segments of products;
  • Influence brand sales through the development and implementation of effective strategic marketing and branding plans;
  • Organizes presentation of products for potential customers, holding thematic seminars;
  • Develops the pricing policy of products, determines the terms of sale;
  • Forecasts sales volume and orders products according to forecasts;
  • Carries out negotiations and correspondence with business partners;
  • Investigates the pricing policy, market share, sales activity of competitors and prepares a report to the management on the work done;
  • To put forward new proposals for the development of brands

Requirements:

  • Brand Owners oversee the activities of workers; hire, train and evaluate new employees;
  • Good sales knowledge in the fitness and sport field
  • Ensure that a company or department is on track to meet its financial goals;
  • Financial management. Being able to effectively manage your finances is critical. Implement budgets, prepare reports for senior management and ensure the department complies with company policies;
  • Delegation and time management, project management and planning;
  • Proven ability to develop brand and marketing strategies and effectively communicate recommendations to executive management;
  • Strong analytical skills and data-driven thinking;
  • Advanced communication and interpersonal skills;
  • Up-to-date with latest trends and marketing best practices;
  • Comfortable working with numbers, metrics and spreadsheets;
  • Fluent written and oral communication skills in Azeri, Russian and English;
  • Proficiency in MS Office,1C;
  • Diplomas and certificates / certificates on economic/ trade profile (desirable)
  • 3 years of experience in Retail field as a Sales manager or similar position;
  • Hard skills” abilities: analytical attitude of mind, ability to forecast, organizational skills;

Work conditions: 

  • Work hours 09:00 – 18:00
  • Work days 5/2
  • Salary 1500 azn

Interested candidates can apply for the role, please email your CV, indicating the position title (Brand Manager for Life Fitness) in the subject line.

Please note that only shortlisted candidates will be contacted.

 

 

Zəfəran Hospital

Həkim laborant

Son tarix 15 apr 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Yaş: 22-45 yaş;
  • Təhsil: Ali tibb təhsili mütləqdir;
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Müasir laboratoriya avadanlıqları ilə işləyə bilmə bacarığı;
  • Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmalıdır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müayinələrin, avadanlıqların işçi təlimatlarını əsas tutaraq, laborator müayinələr aparmaq;
  • Laborator müayinələrin aparılmasının təlimatlara uyğunluğuna, avadanlıqdan düzgün, reaktivlərdən səmərəli istifadəyə nəzarət etmək;
  • Laboratoriyadaxili nəzarətin həyata keçirilməsini təmin etmək.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: I-V gün 09:00-17:00, VI gün 09:00-15:00
  • Əmək haqqı: 600-700 AZN
  • Ünvan: Nərimanov rayonu, Asif Məmmədov 30 küç.

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Həkim laborant” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Əlavə suallar üçün 055-455-58-71 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

 

 

Logistika şirkəti

Sürücü

Son tarix 03 apr 2023 – [email protected]

Əmək haqqı: 1200-1500 azn

Vəzifənin təsviri:

  • Sürücülük təcrübəsi-minimum 3 il;
  • E kateqoriyalı namizədlər;
  • Şirkət tərəfindən təhkim olunmuş avtomobili təmiz və saz saxlanılması;
  • Sifarişlərin təyinat yerinə rahat;
  • İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin istismar üzrə təlimatların,qüvvədə olan yol hərəkəti qaydalarının bütün tələblərinə şərtsiz riayət etmək.

İş barədə məlumat:

  • Beynəlxalq yük daşımaları
  • İş rejimi: Sifarişə əsasən.
  • İş yeri: Bakı şəhəri ,Qaradağ rayonu

Tələblər:

  • Beynəlxalq Yük daşınmaları sahəsində ən azı 5 il təcrübə
  • Azərbaycan-Gürcüstan-Türkistan-Rusiya marşrutlarında fəaliyyət göstərmiş
  • Nəqliyyat vasitələrinin istismarı ilə bağlı təcrübənin olması
  • Müvafiq sürücülük sertifikatlarına malik olması
  • Yol hərəkəti qaydalarnı bilmək

Müraciət etmək istəyənlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

 

 

Olivia Beauty & Care

Korporativ və topdan satış üzrə aparıcı mütəxəssis

Son tarix 02 apr 2023 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Korporativ və topdan satış ilə bağlı əlaqələrin qurulması üçün bazar araşdırılmalarının aparılması və yeni əməkdaşlıqların qurulması;
  • Müştərilərin tələblərinə əsasən təklif paketlərinin hazırlanması və satışın həyata keçirilməsi;
  • Korporativ və topdan satışla bağlı sənədləşmə işlərinin aparılması və arxivləşdirilməsi;
  • Müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı araşdırmaların aparılması və məmnuniyyətin qorunması üçün işlərin görülməsi;
  • Ödəmələrin izlənilməsi, gecikən ödənişlər üzrə müştərilərə məlumatın verilməsi və ödənişlərin yığılması;
  • Sifarişlərin çatdırılma prosesinin nəzarətdə saxlanılması;
  • Dövrü hesabatların hazırlanıb struktur rəhbərinə təqdim edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə 3-5 il təcrübə;
  • Kosmetika və özünə baxım sahələrində təcrübə;
  • Səlis azərbaycan və rus dilləri biliyi, ingilis dili biliyi arzu olunandır;
  • Kompüter bilikləri (MS Office);
  • Müştəriyönümlülük, məsuliyyətlilik, dəqiqlik;
  • Təqdim etmə bacarığı, ünsiyyət bacarığı;
  • Startup təcrübəsi arzu olunandır;
  • ERP sisteminin tətbiqində təcrübə arzu olunandır.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • Əmək haqqı: 1200-1500 AZN + bonus

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

FS Code

İnsan resursları (İR) üzrə mütəxəssis

Son tarix 02 apr 2023 [email protected]

İşin təsviri / Vəzifə öhdəlikləri:

  • Vakansiyaya uyğun iş elanları dərc etmək, namizədləri intervyu etmək, işə qəbul etmək.
  • İşçilərin disiplininə və dəvamiyyətinə nəzarət etmək.
  • İşçilərin işə motviasiyasını qiymətləndirmək, onların yüksək motivasiyada işləməsini təmin etmək.
  • Mütəmadi olaraq komanda arasında anonim sorğular təşkil etmək, iş mühitinə/şəraitinə mane olan sorunları aşkarlamaq, onları aradan qaldırmağ üçün çıxış planları hazırlayıb təklif etmək.
  • Gərəkli sənədləşmə işlərini həyata keçirmək.
  • Həftə sonları və müəyyən perioddan bir korportativ tədbirlərin/yığıncağların/əyləncələrin planlamasını və təşkilini həyata keçirmək.

Tələblər:

  • Yüksək enerjili olması.
  • Səlis və mehriban ünsiyyət qabiliyyəti.
  • HR sahəsində biliklərin və praktikanın olması.
  • Ofis proqramlarını (Word və Excel) istifadə edə bilmək.

İş şərtləri:

  • I – V iş günləri
  • 10:00 – 19:00 iş saatları (13:00 – 15:00 fasilə, 2 saat fasilə)
  • Şənbə, bazar istirahət.
  • Əmək haqqı: 500 – 700 AZN

CV-lərinizi müraciət et bölməsində qeyd olunan emailə göndərin.

 

International Company

Merchandiser (Consumer Electronics)

Son tarix 01 apr 2023 – [email protected]

Responsibilities:

  • Liaising with buyers, analysts, stores, suppliers and distributors;
  • Working closely with visual-display staff and department heads to decide how goods should be displayed to maximize sales;
  • Analyze market situation based on daily market intelligence;
  • Organize and arrange specified records (sellout, promotion data and etc.)
  • Conduct product training for promoters and field sales managers in the shop;
  • Distribute POPs for products;
  • Maintain store shelves by observing displays of company products, removing damaged products;
  • Dealing with marketing/ In-store management “ISM” vendors;
  • Assisting with the production of marketing materials and literature;
  • Provide information by reporting growth, expansion or closing of stores in assigned territory.

Requirements:

  • Higher education;
  • Minimum 1 year merchandising experience in consumer electronics is preferred;
  • Having personal car is preferred;
  • Proficiency in English, Azerbaijani is a must (Russian is an advantage);
  • Customer oriented, results-focused and possess good communication skills;
  • Computer literate – knowledge of MS Word, MS. Excel, MS. Outlook is a must.

Working schedule: 

  • Working days: Monday – Friday
  • Lunch time: 13:00 -14:00
  • Salary AZN 1200 – 1500

Interested Candidates please send your CV indicating the title of position in the subject line of your message, otherwise, your candidacy will not be considered.