“Bravo”ya işçilər axtarılır

Azerbaijan SuperMarket

Junior Import Specialist

Son tarix 10 apr 2023 [email protected]

Department: Private Label & Import

Job Responsibilities:

  • Conducting market research, analyze market trends and apply this knowledge to make insightful buying decisions;
  • Analyzing past sales data to anticipate trends in consumer buying pattern;
  • Collaborating with trading team to clarify purchase requisitions, identify departmental needs, and refine specifications for future purchase orders;
  • Investigating and cultivating new sources for supplies and products;
  • Building relationships with suppliers and negotiate with them for the best pricing, terms and conditions;
  • Evaluating offers in accordance with company’s import strategy;
  • Carrying out complete contract and documentation cycle;
  • Processing purchasing transactions according to state and company policies and procedures;
  • Solving problems with orders in an efficient and timely manner;
  • Updating import inventory at DC and stores to ensure that stock levels are kept at appropriate levels;
  • Assisting visual merchandisers in planning import products layouts in stores to promote key lines;
  • Working with advertising department in order to promote imported products;
  • Monitoring market changes, competitor prices and products;
  • Preparing daily, weekly, monthly, yearly reports and analytics.

Requirements to candidate:

  • Degree in Marketing, (International) Business, Finance or any other related field is an advantage;
  • Previous experience in similar roles is highly preferable;
  • Well-developed communicational skills and a customer orientation;
  • Good command of English and Russian languages.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Junior Import Specialist” in theme tab.

Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

 

Junior Financial Planning & Analysis Specialist

Son tarix 09 apr 2023  [email protected]

Department: Financial Planning & Analysis
Location: Head Office.

Job responsibilities:

  • Participate in month end and year end closing process
  • Accurate and timely financial reporting to team leader
  • Participate in analytical review process of financial statements and management reports
  • Assist in forecasting and budgeting process
  • Analysis of operational expenses of stores and profitability of categories.
  • Analyze financial performance and develop forecast models
  • Participate in store opening process and profitability analysis.

Required qualifications:

 

  • Bachelor’s degree in Finance, Accounting or related fields
  • Strong analytical skills
  • Good communication skills
  • Ability to work under pressure
  • Ability to work independently
  • Sufficient MS Office skills (MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • Language skills: Azerbaijani, English (Intermediate and higher)
  • Curiosity, teamwork skills, professional attitude towards work.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Junior Financial Planning & Analysis Specialist” in theme tab.

Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

 

Azerbaijan SuperMarket

Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis

Son tarix 07 apr 2023  [email protected]

Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Pərakəndə satışın genişləndirilməsi
Hesabat verir:  Pərakəndə satışın genişləndirilməsi üzrə Menecer.

Kritik öhdəliklər:

  • Həftəlik, aylıq, rüblük və illik plana uyğun olaraq, ən azı 2 (iki) inzibati ərazi vahidi və ya inzibati ərazi dairəsində yeni məkanın axtarılması
  • Nəzərdə tutulmuş meyarlara uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın gəzərək araşdırılması
  • Əmlakla bağlı təhlillərin aparılması, müvafiq hesabatların və təqdimatların hazırlanması,
  • Açılacaq mağazalarda və ya fəaliyyət göstərən mağazalar portfelində, əmlak və əmlak sahibləri ilə yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək, portfelinə nəzarət və idarə etmək
  • Yeni məkan təkliflərinin, rəqiblərin və əhalinin təhlili, qiymətləndirilməsi və şirkət daxilində və ya xaricdən gələn yeni mağaza təkliflərinin qiymətləndirilməsi.

Əsas öhdəliklər:

  • Əmlak sahibi ilə danışıqların aparılması (qiymət\kv.m\müqavilə şərtləri\məsuliyyət\öhdəliklər və s.)
  • Rəhbər heyətə ilkin seçimlə bağlı təqdimatların edilməsi
  • Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Rəhbərə təqdim edilməsi
  • Trafikin hesablanması üçün müvafiq əməkdaşların ərazisinin və iş cədvəlinin tərtib edilməsinə dəstək olmaq
  • Standart Qiymətləndirmə Şablonu üçün tələb olunan məlumatları tamamlamaq
  • Yerin təslim üçün hazırlanması və yekun imzaların alınması
  • İmtina edilmiş yer və yeni danışıqlar haqqında məlumatları yeniləmək
  • Komanda üzvləri ilə əsas performans göstəricilərinin nailiyyəti və nəticəsi ilə həftəlik araşdırmada iştirak etmək və buna uyğun təkliflər vermək
  • Daimi olaraq bazarın araşdırılmasını aparmaq və məlumatların yenilənməsini təmin etmək.

Təhsil/Təcrübə:

  • Bakalavr dərəcəsinin və ya bu dərəcənin ekvivalentinin olması.
  • Şəbəkənin genişləndirilməsi və ya daşınmaz əmlakların idarə edilməsi sahəsində 2 (iki) il iş təcrübəsinin olması
  • MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı
  • Təqdimat bacarığı
  • Şəxsi avtomobil və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması.

Səriştələr:

Əsas funksiya səriştələri:

  • Danışıqlar aparmaq, problemləri həll etmə və şəxslərarası münasibət üzrə mükəmməl bacarıqları
  • Ünsiyyət qurmaq və analitik düşüncə qabiliyyətlərinə malik olmalı.
  • Güclü kommunikasiya və münaqişələrin həlli bacarıqları olmalı.
  • Komanda üzvü olmaq

İnzibati bacarıqlar:

  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti
  • İngilis dili üzrə biliklər arzu olunandır.

Davranış səriştələri:

  • Nəticələrə və idarəetməyə yönəlmiş şəxs olmalı.

Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Leasing Coordinator

Son tarix 07 apr 2023 – [email protected]

Department: Retail Expansion
Location: Head Office.

Job responsibilities:

  • Preparing new tenant leases and offer letters
  • Process all Lease Agreements & Commercial Agreements and obtain manager’s approval
  • Ensuring all commercial and non-commercial terms on lease agreements are enforced, i.e. collection of insurance copies, trade licenses etc.
  • Conducts studies to determine potential rent costs of property
  • Monitor areas and follow-up with tenants as necessary
  • Gather data on competitors and analyze their prices, sales, and method of operation
  • Collect and analyze statistical data on sales trends to forecast future conditions
  • Prepare reports that interpret market conditions and potential
  • Work with and advise outside agencies and consultants in collection and analysis of data
  • Collecting tenant debts
  • Hunting for new tenants
  • Visit shops periodically

Required qualifications:

  • Bachelor’s degree in Business management or Social Sciences
  • Intermediate English skills
  • MS Office programs (Word, Outlook, Excel, Power Point)
  • Sales skills
  • The ability to properly communicate with tenants
  • Minimum 1 year work experiences in related field
  • Ability to work with team
  • Give new ideas/strategic plans.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Leasing Coordinator” in theme tab.

Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.