“Bravo”nun baş ofisində iş var – VAKANSİYALAR

Azerbaijan SuperMarket

Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis

Son tarix 07 apr 2023  [email protected]

Yerləşmə: Baş Ofis

Departament: Pərakəndə satışın genişləndirilməsi

Hesabat verir:  Pərakəndə satışın genişləndirilməsi üzrə Menecer.

Kritik öhdəliklər:

  • Həftəlik, aylıq, rüblük və illik plana uyğun olaraq, ən azı 2 (iki) inzibati ərazi vahidi və ya inzibati ərazi dairəsində yeni məkanın axtarılması
  • Nəzərdə tutulmuş meyarlara uyğun olaraq ilkin seçim üçün məkanın gəzərək araşdırılması
  • Əmlakla bağlı təhlillərin aparılması, müvafiq hesabatların və təqdimatların hazırlanması,
  • Açılacaq mağazalarda və ya fəaliyyət göstərən mağazalar portfelində, əmlak və əmlak sahibləri ilə yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək, portfelinə nəzarət və idarə etmək
  • Yeni məkan təkliflərinin, rəqiblərin və əhalinin təhlili, qiymətləndirilməsi və şirkət daxilində və ya xaricdən gələn yeni mağaza təkliflərinin qiymətləndirilməsi.

Əsas öhdəliklər:

  • Əmlak sahibi ilə danışıqların aparılması (qiymət\kv.m\müqavilə şərtləri\məsuliyyət\öhdəliklər və s.)
  • Rəhbər heyətə ilkin seçimlə bağlı təqdimatların edilməsi
  • Sənədlərin düzgün yoxlanılması və yoxlama siyahısına uyğun olaraq Rəhbərə təqdim edilməsi
  • Trafikin hesablanması üçün müvafiq əməkdaşların ərazisinin və iş cədvəlinin tərtib edilməsinə dəstək olmaq
  • Standart Qiymətləndirmə Şablonu üçün tələb olunan məlumatları tamamlamaq
  • Yerin təslim üçün hazırlanması və yekun imzaların alınması
  • İmtina edilmiş yer və yeni danışıqlar haqqında məlumatları yeniləmək
  • Komanda üzvləri ilə əsas performans göstəricilərinin nailiyyəti və nəticəsi ilə həftəlik araşdırmada iştirak etmək və buna uyğun təkliflər vermək
  • Daimi olaraq bazarın araşdırılmasını aparmaq və məlumatların yenilənməsini təmin etmək.

Təhsil/Təcrübə:

  • Bakalavr dərəcəsinin və ya bu dərəcənin ekvivalentinin olması.
  • Şəbəkənin genişləndirilməsi və ya daşınmaz əmlakların idarə edilməsi sahəsində 2 (iki) il iş təcrübəsinin olması
  • MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı
  • Təqdimat bacarığı
  • Şəxsi avtomobil və aktiv sürücülük vəsiqəsinin olması.

Səriştələr:

Əsas funksiya səriştələri:

  • Danışıqlar aparmaq, problemləri həll etmə və şəxslərarası münasibət üzrə mükəmməl bacarıqları
  • Ünsiyyət qurmaq və analitik düşüncə qabiliyyətlərinə malik olmalı.
  • Güclü kommunikasiya və münaqişələrin həlli bacarıqları olmalı.
  • Komanda üzvü olmaq

İnzibati bacarıqlar:

  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti
  • İngilis dili üzrə biliklər arzu olunandır.

Davranış səriştələri:

  • Nəticələrə və idarəetməyə yönəlmiş şəxs olmalı.

Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Əmlak məsələləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Leasing Coordinator

Son tarix 07 apr 2023 – [email protected]

Department: Retail Expansion

Location: Head Office.

Job responsibilities:

  • Preparing new tenant leases and offer letters
  • Process all Lease Agreements & Commercial Agreements and obtain manager’s approval
  • Ensuring all commercial and non-commercial terms on lease agreements are enforced, i.e. collection of insurance copies, trade licenses etc.
  • Conducts studies to determine potential rent costs of property
  • Monitor areas and follow-up with tenants as necessary
  • Gather data on competitors and analyze their prices, sales, and method of operation
  • Collect and analyze statistical data on sales trends to forecast future conditions
  • Prepare reports that interpret market conditions and potential
  • Work with and advise outside agencies and consultants in collection and analysis of data
  • Collecting tenant debts
  • Hunting for new tenants
  • Visit shops periodically

Required qualifications:

  • Bachelor’s degree in Business management or Social Sciences
  • Intermediate English skills
  • MS Office programs (Word, Outlook, Excel, Power Point)
  • Sales skills
  • The ability to properly communicate with tenants
  • Minimum 1 year work experiences in related field
  • Ability to work with team
  • Give new ideas/strategic plans.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Leasing Coordinator” in theme tab.

Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.