“Veysəloğlu” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Veysəloğlu MMC

Daxili nəzarət mütəxəssisi

Son tarix 22 mar 2023 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 08:00-dan 17:00-dək.

İş təcrübəsi:  Tələb yoxdur.

Təhsil: Ali iqtisadi təhsil

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin müxtəlif strukturlarında mütəmadi olaraq yoxlamalar aparmaq;
  • Yoxlamaların nəticələri haqqında rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
  • İş bölgüsü əsasında rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları icra etmək;
  • Nəzarət fəaliyyətləri çərçivəsində aşkar edilmiş çatışmazlıqları, dələduzluq hallarını aktlaşdırmaq və onların aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlər görmək.

Tələblər:

  • Dəqiq və məsuliyyətli olmaq;
  • Yüksək analitik təhlil qabiliyyəti;
  • MS Office proqramları biliyi;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Şəxsi avtomobil;
  • Ölkə ərazisi üzrə ezamiyyətlərə gedə bilmək.

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq ezamiyyət xərclərinin qarşılanması.

İş qrafiki: 5 günlük, 08:00-17:00

Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Daxili Nəzarət Mütəxəssisi ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.

 

Veysəloğlu MMC

Problemli işlərin idarəolunması üzrə mütəxəssis

Son tarix 22 mar 2023 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 08:00-dan 17:00-dək.

İş təcrübəsi:  2 il

Təhsil: Ali  iqtisadi və ya hüquqi təhsil

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Borcu gecikdirilən müştərilərlə telefon əlaqəsi yaratmaq və borcun ödənilməsi istiqamətində danışıqlar aparmaq;
  • Problemli borcların portfelə daxil olduğu gündən etibarən təqibinin həyata keçirilməsi;
  • Əməkdaşa təhkim olunmuş portfel üzrə problemli borcalanlarla görüşlərin keçirilməsi;
  • Ödənişləri gecikmədə olan müştərilərə bildirişlər göndərmək;
  • Gecikmədə olan müştərilərin ödənişlərinin  gecikmə səbəbini araşdırmaq, bununla bağlı birbaşa rəhbərə məlumat vermək;
  • Ödənişi məhkəmə qaydası ilə təmin olunması müəyyən olunan sənədlərini təhvil-təslim aktı ilə Hüquq şöbəsinə təhvil vermək;
  • Təhkim olunmuş portfelə gündəlik nəzarət etmək, aparılmış işlərə dair portfeldə qeydlər etmək;

Tələblər:

  • Borclularla  effektiv danışıqlar və stressli hallarda işləmək bacarığı;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı
  • Yüksək analitik təhlil qabiliyyəti;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Şəxsi avtomobil;
  • Müştərilərlə davranış etikası;
  • Ünsiyyət bacarığı;
  • Ölkə ərazisi üzrə ezamiyyətlərə gedə bilmək.

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq ezamiyyət xərclərinin qarşılanması.

İş qrafiki: 5 günlük, 08:00-17:00

Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Problemli işlərin idarəolunması üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.