Credit analytic
Son tarix 24 dek 2021
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
Müxtəlif satış kanallarından daxil olan istehlak krediti müraciətlərinin təhlili;
Potensial müştərilərə kredit təklifi etmək məqsədilə zənglərin edilməsi;
Müştəri məlumatları əsasında daxili və xarici requlativ tələblərə əsasən analizin aparılması;
Mövcud və yeni müştərilərə çarpaz satışın həyata keçirilməsi;
Yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi və müştəri məmnuniyyətinin əldə olunması.
Sizdən nə tələb olunur?
Təhsil: İqtisadi və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili
İş təcrübəsi: İstehlak kreditləri üzrə 1-3 il təcrübə
Xarici dil: Rus
Kompyuter biliyi: Microsoft Office
Məhsul anlayışı: Fərdi Bankçılıq üzrə məhsullar
Bazar üzrə anlayış: İstehlak kreditləri və ARMB tələblər
Digər: Satış bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi ünvanına başlıqda “Kiçik kredit analitiki” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
Financial stability: Competitive salary
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
Advanced training opportunities
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
To analyze consumer loan applications received from different sales channels;
To make calls to potential clients to offer a loan;
To conduct analysis based on internal and external regulatory requirements and customer data;
To execute cross-sell to exists and new customers;
To get high level of service and customer satisfaction.
Required skills:
Education: Bachelor degree in economics or other relevant field
Work experience: 1-3 years in retail loans
Foreign Language: Russian
Computer Skills: Microsoft Office
Product Knowledge: Retail banking products
Market Knowledge: Retail loans and Regulations (CBAR)
Other: Sales Skills
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Junior credit analyst” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process ([email protected]).
Assistant of Corporate Secretary
Son tarix 24 dek 2021
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün gündəlik işlərini idarə edərək görüşlərin keçirilməsi;
İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün biznes tələblərinin icrası üçün işçi heyəti və struktur bölmələrlə əlaqələrin qurulması;
İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün qonaqlarının qarşılanması;
İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün gündəlik və səyahət səfərlərinin təşkilində fəal iştirak və bu prosesdə zaman və xərclərin effektiv idarəedilməsi;
İdarə Heyətinin müvafiq üzvünə sənədlərin imza üçün təqdim edilməsi və onların yenidən müvafiq şəxslərə ötürülməsi;
İdarə Heyətinin müvafiq üzvü və menecer tərəfindən müəyyən edilmiş tapşırıq və layihələrin planlaşdırılması və icrası;
İdarə Heyətinin tabeçiliyində olan struktur bölmələrə inzibati dəstəyin göstərilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
Təhsil: Bakalavr təhsili
İş təcrübəsi: 1-3 il
Xarici dillər: İngilis və Rus
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 24.12.2021-ci il tarixinədək başlıqda “Korporativ Katiblik üzrə Assistent” qeyd edərək [email protected] göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
Financial stability: Competitive salary
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
Advanced training opportunities
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
To manage the organization of daily work and meetings of EB member to ensure that all appointments are correct;
To establish relationships with other staff and departments for the implementation of EB member’s requests;
To provide appropriate meet & greet services to the customers & guests of EB member;
To participate in the organization of daily and travel trips of EB member and manage time and costs;
To submit the documents for the execution of EB member and their further transmittal to the stakeholders;
To plan and deliver tasks and projects assigned by EB member and Line Manager;
To provide administrative support to the structural units subordinated to EB member.
Required skills:
Education: Bachelor degree
Work experience: 1-3 years
Computer skills: Advanced level in MS Office
Foreign Language: English and Russian
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV until December 24, 2021 by indicating “Assistant of Corporate Secretary” in the subject of your email [email protected] . Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.