“AZINTELECOM”a işçilər tələb olunur

 AZINTELECOM

Korporativ satış meneceri

Son tarix 06 yan 2025  – [email protected]

Departament: Kommersiya/ Satış şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəqabətli satış strategiyalarını inkişaf etdirərək və tətbiq edərək rüblük və illik satış hədəflərini əldə etmək və ya aşmaq;
  • Əsas hesablar, müştərilər və tərəfdaşlarla güclü əlaqələr qurmaq və saxlamaq, uzunmüddətli uğuru təşviq etmək;
  • Müştəri ehtiyaclarını, tələblərini başa düşmək və şirkətin təklifləri ilə uyğunlaşdırmaq;
  • Satış fəaliyyəti və satış borusundakı irəliləyişlərlə bağlı hesabatlar hazırlamaq, bu məlumatları rəhbərliklə paylaşmaq;
  • Sənaye trendləri və rəqabət fəaliyyətlərini izləmək, satış strategiyalarını buna uyğun tənzimləmək;
  • Müştəri ehtiyaclarına və mövcud resurslara əsaslanaraq məhsul və ya xidmətlər üçün qiymət strategiyaları təyin etmək;
  • Müştərilər və təchizatçılarla müqavilələr və qiymət razılaşmaları aparmaq;
  • Ticarət sərgilərində, konfranslarda və digər tədbirlərdə iştirak etmək, şirkəti təmsil etmək və əlaqələr qurmaq;
  • Satış komandasının (fermer) performansını idarə etmək, onlara təsirli satış texnikaları barədə məsləhətlər vermək və performanslarını artırmaq üçün geribildirim təqdim etmək;
  • Mövcud və yeni məhsul və ya xidmətlər vasitəsilə satışları artırmaq üçün fürsətlər müəyyən etmək, mövcud məhsullar üçün bazarı araşdırmaq və ya yeni məhsul fürsətləri tapmaq;
  • Şirkət rəhbərləri ilə satış məqsədləri və bu məqsədlərə çatma irəliləyişi barədə ünsiyyət qurmaq;
  • Mövcud müştərilərlə əlaqələri saxlamaq, onlara maraqlana biləcəkləri yeni məhsul və ya xidmətlər haqqında məlumat vermək;
  • Satış hesabatlarını nəzərdən keçirmək, satış prosesində dəyişikliklər etmək lazım olub-olmadığını müəyyənləşdirmək;
  • Məhsul və ya xidmətin qiymətini və hədəf bazarının onu ödəmə qabiliyyətini nəzərə alaraq potensial satış həcmini qiymətləndirmək;
  • Şirkətin digər şöbələri ilə koordinasiya edərək satış prosesinin hər bir mərhələsinin problemsiz keçməsini təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil
  • Satış sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • IT, Cloud və əlaqəli məhsullar haqqında bilik/satış təcrübəsi
  • CRM proqram təminatı ilə işləmə təcrübəsi
  • Microsoft Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı
  • Azərbaycan dili – səlis; rus dili – sərbəst;  ingilis dili- yaxşı (üstünlük)
  • Dinamik, aktiv və nəticə yönümlü satış nümayəndəsi
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
  • Satış etmək, danışıqlar aparmaq, müştəri bazası toplamaq bacarığı
  • Komanda ilə işləmə bacarığı.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Texniki dəstək mütəxəssisi

Son tarix 06 yan 2025 – [email protected]

Departament: Rəqəmsal Həllər/Məhsul inkişafı şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

İOS üzrə məsələlərə dəstək (Swift):

  • İOS platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda İOS developer komandasına yönləndirmək;
  • Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn İOS əlaqəli sorğuları qeydiyyata almaq, problemlərin dəqiq təsvirini və müştərinin əlaqə məlumatlarını təmin etmək;
  • İOS tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
  • Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
  • Problemin həlli prosesini izləmək və müştərini məlumatlandırmaq;
  • Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir İOS problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək;
  • Təkrarlanan İOS problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;

Android üzrə məsələlərə dəstək (Kotlin)

  • Android platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda Android developer komandasına yönləndirmək;
  • Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn Android əlaqəli sorğuları effektiv şəkildə idarə etmək;
  • Problemlərin dəqiq təsvirini və müştərinin əlaqə məlumatlarını təmin etmək;
  • Android tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
  • Standart həllər və prosedurlar əsasında problemləri həll etmək;
  • Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
  • Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir Android problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək.
  • Təkrarlanan Android problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək.
  • Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.

Veb üzrə məsələlərə dəstək (C# və React bilikləri)

  • Veb platformasından gələn müştəri problemlərini ilkin olaraq araşdırmaq, həll etmək və zərurət olduqda Veb developer komandasına yönləndirmək;
  • Çağrı Mərkəzi operatorlarından, Email, Sentry və digər kanallardan gələn Veb əlaqəli sorğuları effektiv şəkildə idarə etmək;
  • Veb tətbiqi ilə bağlı problemləri dərhal təhlil etmək;
  • Standart həllər və prosedurlar əsasında problemləri həll etmək;
  • Müştərilərə operativ və effektiv dəstək göstərmək;
  • Problemin həlli prosesini izləmək və müştərini məlumatlandırmaq;
  • Həll edilmiş və ya yönləndirilmiş hər bir Veb problemini müvafiq sistemdə sənədləşdirmək;
  • Təkrarlanan Veb problemlərini müəyyənləşdirmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.

Tələb olunun biliklər:

  • İnformasiya texnologiyaları, kompüter elmləri və ya əlaqəli sahədə ali təhsil
  • Texniki dəstək və ya müştəri xidməti sahəsində minimum 6 ay iş təcrübəsi
  • Sentry və digər monitorinq alətləri ilə işləmə təcrübəsi
  • İOS əməliyyat sistemi və tətbiqləri haqqında biliklər
  • Android əməliyyat sistemi və tətbiqləri haqqında biliklər
  • Veb texnologiyaları və tətbiqləri haqqında biliklər (HTML, CSS, JavaScript və s.).
  • Azərbaycan və rus dili (sərbəst); ingilis dili  (üstünlük)
  • Müştərilərlə və komanda üzvləri ilə effektiv ünsiyyət qurma bacarığı
  • Problemləri tez və effektiv həll etmə bacarığı.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Operator

 Son tarix 06 yan 2025  – [email protected]

Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Zəng mərkəzi bölməsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
  • Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonuna malik olmalı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
  • Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
  • Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi;
  • Bəy namizədlərə də üstünlük verilir;
  • Azərbaycan dili və rus dilini – yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, e-mail ünvanına göndərə bilərlər.