Azerbaijan SuperMarket
Mağaza müdürü
Son tarix 09 okt 2024 – [email protected]
Öhdəliklər:
- Gündəlik mağaza əməliyyatlarına nəzarət, düzgün fəaliyyət və müvafiq standart əməliyyat prosedurlarına riayət olunmasının təmin edilməsi
- İtkiləri minimuma endirərkən məhsulun əlçatanlığını təmin etmək üçün inventarın idarə edilməsi
- Məhsulların təzəliyini saxlamaq üçün düzgün stok rotasiyası prosedurlarını həyata keçirmək
- Sistem qiymətləri və təyin edilmiş prosedurlara uyğunluğu təmin etmək üçün qiymət etiketlərini müntəzəm olaraq monitorinq etmək
- Təmizlik standartlarına riayət edərək təmizliyin təmin edilməsi
- Müştəri məmmuniyyəyinin artırılması üçün müştəri sorğularını,şikayətlərini və rəylərini idarə etmək
- Müştəri məmmuniyyətini və xidmət səviyyəsini yüksəltmək,şirkətin siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq mağaza personalını idarə etmək və yönləndirmək
- Sahə menecerləri və əməliyyat üzrə direktorlar tərəfindən təyin edilmiş əsas effektivlik göstəricilərini (KPI) və digər hədəfləri qarşılamaq
- Nəğd pul əməliyyatları prosedurlarını idarə etmək, təhlükəsizlik və digər müvafiq protokolları saxlamaq
- Tələb olunan formanı geyinmək, bəcləri taxmaq və punktual olmaq
- Hüquqi, təhlükəsizlik, gigiyena, Qida təhlükəsizliyi və digər müvafiq nizamnamələrə uyğunluğu təmin etmək
- İşçilərə əməliyyat dəyişiklikləri barədə məlumat vermək və onların icrasını idarə etmək
- Rəflərdəki məhsulların düzgün etiketləndiyindən və qiymətlərin qoyulduğundan əmin olmaq
- Məhsulların keyfiyyətini və itkilərin azalmasını təmin etmək üçün rəfləri doldurarkən FIFO və FEFO standartlarına riayət etmək
- Müştəri köçürmələrini dəqiqliklə emal etmək üçün kassa aparatlarını və POS sistemləri idarə etmək
- Müntəzəm şəkildə rəfləri, ekranları, kassa zonalarını,ümumi satış sahəsini, arxa ofisi və ortaq yerləri səliqəyə salmaqla təmiz və səliqəli mağaza mühitini saxlamaq
- Məhsulların keyfiyyət və təzəliyini təmin etmək üçün müntəzəm olaraq rəf və anbarlardakı məhsulların tarixlərini yoxlamaq
- Tamlığı təmin edərək malları yoxlamaq və dəqiqliklə qəbul etmək
- Gözləntilərin qarşılandığına əmin olmaq üçün gələn malları yoxlamaq və hər hansı uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq
- Standart Əməliyyat Prosedurlarına uyğun olaraq bütün müvafiq rəqəmsal və fiziki qeydlər üzrə daxilolmaları dəqiq şəkildə sənədləşdirmək
- Malların qəbulu və saxlanılması üçün təyin edilmiş sahələrin təmizliyini təmin etmək və mağazanın ümumi təmizliyində iştirak etmək
- Malları təyin edilmiş Standart Əməliyyat Prosedurlarına uyğun qaydada anbarda saxlanmasını təmin etmək (məs. ideal arxa otaq)
- Qayıdış və köçürmələri səmərəli şəkildə idarə etmək və sənədləşdirmək
- Standart əməliyyat prosedurlarına (SOP) və digər müvafiq prosedurlara uyğun olaraq tullantı prosesinin dəqiqliyini təmin etmək
Tələblər:
- Orta/Ali təhsil; Satış və İdarəetmə üzrə minimum 5 il təcrübə;
- Planlama və komanda ilə işləyib öhdəlik və vəzifələri digər işçilərlə yönəltmək
- Problem həll etmək bacarığı; Komanda şəklində və İndividual işləmə bacarığı;
- Maliyyə göstəricilərini təhlil etmə bacarığı.
- Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.) olmalı
- Satış texnikası və prinsiplərini bilmək, İşgüzar davranış etikası
- Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyllilik, Karyerasını satış sahəsində qurmaq istəyi
- Kompüter biliyi: MS Windows, MS Office
Qeyd:
-
Maraqlanan namizədlər e-mail ünvanına “Mağaza müdiri” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.