“Bugatti” markası necə yarandı?

“Bugatti”nin yaradıcısı Ettore Bugatti 1881-ci il sentyabrın 15-də İtaliyanın Milan şəhərində görkəmli ailədə anadan olub.

İndex.az xəbər verir ki, mühəndislik sahəsində istedadlı olan Bugatti, 17 yaşında ikən öz üç təkərli mühərrikini dizayn etdi və bir yarışmada iştirak edərək parlaq karyerasının əsasını qoydu.

Bugattinin istedadı tezliklə “De Dietrich” şirkətinin diqqətini çəkdi və Bugatti burada avtomobil dizaynı və yarışlarında müxtəlif təcrübələr qazanaraq öz bacarıqlarını öyrənməyə və təkmilləşdirməyə davam etdi.

Onun məqsədi daha böyük, daha həcmli avtomobilləri üstələyən kiçik, səmərəli mühərriklərə malik yüngül avtomobillər yaratmaq idi. Bu baxış “Tip 10″un yaranmasına səbəb oldu.

Bu əlamətdar avtomobil saatda 80 km sürətə çata bilirdi.

Onun çəkisi cəmi 365 kiloqram idi və 1,2 litrlik dörd silindrli mühərrikə sahib idi. Bugatti, Elzas şəhərində “Automobiles Ettore Bugatti” şirkətini qurdu və burada yarış yollarında avtomobillərinin imkanlarını nümayiş etdirməyə davam etdi.

Bu bacarıqlar ona dövrünün aparıcı avtomobil dizaynerlərindən biri kimi tanınmağa imkan verdi. Lakin Birinci Dünya Müharibəsinin başlaması Bugattinin istehsal və yarış fəaliyyətini pozdu.

Parisə qayıtmaq məcburiyyətində qalan Bugatti, əsasını qoyduğu “Bugatti U16” mühərriki üzərində Duesenberg qardaşları ilə əməkdaşlıq etdi. Lakin müharibə səbəbindən Bugattinin avtomobilləri yarış yolundan itib.

Bugatti müharibədən sonra yüngül idman avtomobilləri istehsal etməyə davam etdi.

Çox klapanlı mühərrikə sahib olan “Bugatti Type 13” 1920-ci ildə Le Manda qalib gələrək və 1925-ci ilə qədər qələbələrini qoruyub saxlayaraq möhtəşəm yarış uğuru əldə etdi. Bugatti dizaynları 400-dən çox qələbə topladı və “Bugatti Type 13 Brescia”nın 2000 prototipi 1926-cı ilə qədər istehsal edildi.

Ancaq çətinliklər Bugattini geridə qoymadı. 1930-cu illərin Böyük Depressiyası şirkətə öz təsirini göstərdi və satışlar aşağı düşdü. Bugatti’nin həyatı, II. İkinci Dünya Müharibəsindən sonra, o, almanlarla əməkdaşlıqda ittiham olunanda vəziyyət daha da pisləşdi.

O, öz şirkətinə və aktivlərinə nəzarəti bərpa etməyə cəhd etsə də, hüquqi çətinliklərlə üzləşdi və səhhəti sürətlə pisləşdi. Həyat yoldaşının ölümündən də təsirlənən Bugatti 1947-ci ildə insult nəticəsində dünyasını dəyişib.

1998-ci ildə “Volkswagen” “Bugatti”ni aldı və 2005-ci ildə “Bugatti Veyron”u təqdim etdi.

“Veyron”, superkar arenasında “Bugatti”nin üstünlüyünü bərpa edərək, saatda 254 mil sürəti ilə dünyanı heyrətə gətirdi.

Sonrakı modellər, məsələn, “Bugatti Chiron”, avtomobil mühəndisliyinin sərhədlərini aşmağa davam etdi.