“Bravo” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azerbaijan SuperMarket

İnsan resursları üzrə kiçik inzibatçı

Son tarix 23 avq 2024 – [email protected]

Vəzifələr:

  • Əmək qanunvericiliyinə və şirkətin daxili qaydalarına əsasən işçilərin düzgün şəkildə işə qəbul edilməsi və xitam verilməsi (1C və elektron Hökumət Portalı- EMAS)
  • Müqavilələrin hazırlanması, imzaladılması
  • Şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması
  • Əmək kitabçalarının düzgün şəkildə doldurulması, qeydiyyatının aparılması və təhvil verilməsi
  • Müxtəlif növ arayışların hazırlanması
  • İşçilərin barmaq izlərinin “finger” və/və ya üz tanıma aparatında tanıdılması
  • Tələb olunduğu halda iş vaxtının rejiminə riayət etmək üçün işçilərin gündəlik davamiyyət cədvəllərinin yoxlanılması və ayın sonu bağlanılması
  • İşçilərin tibbi yoxlamadan (obliqat kabinet) keçirilməsinin təşkilində iştirak etməsi
  • Gündəlik İnsan Resursları ilə bağlı proseslərin əlaqələndirilməsi və idarə edilməsində dəstək göstərməsi.
  • Tələb olunan digər tapşırıq və vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirilməsi

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il təcrübəsi
  • Müvafiq sahə ilə bağlı qanunvericilik və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər
  • Güclü ünsiyyət bacarığı.
  • Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları.
  • Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə idarə etmə bacarıqları.
  • Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
  • Çeviklik və tez öyrənmək qabiliyyəti.
  • Qərgin iş şəraitində işləmə bacarığı.
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq

Qeyd:

  • Maraqlanan namizədlər email ünvanına “İnsan resursları üzrə kiçik inzibatçı” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Duties:

  • Proper hiring and termination of employees according to the labor legislation and the internal rules of the company (1C and electronic Government Portal – EMAS)
  • Preparation and signing of contracts
  • Formation and registration of personal affairs
  • Correct filling, registration and delivery of work books
  • Preparation of various types of references
  • Identification of employees’ fingerprints in “finger” and/or facial recognition device
  • Verification of daily attendance sheets and month-end closing of employees to adhere to working time schedule as required
  • Participation in the organization of medical examination (mandatory examination) of employees
  • Providing support in coordinating and managing daily Human Resources related processes.
  • Fulfillment of other required tasks and duties

Qualifications:

  • Higher education
  • Minimum 1 year experience in relevant field
  • Knowledge of relevant field legislation and Labor Code
  • Strong communication skills.
  • Critical thinking and analysis skills.
  • Ability to manage multiple priorities simultaneously
  • Fluent Microsoft Office user.
  • Flexibility and ability to learn quickly.
  • Ability to work under intense working conditions.
  • Having positive indicators such as responsibility, accuracy, accuracy and reliability

Note:

  • Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Junior HR Administrator” in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

Procurement Specialist

 Son tarix 23 avq 2024 – [email protected]

Job Responsibilities:

  • Buy materials/services on behalf of the company and its projects, optimizing costs, observing requested time limits, and quality standards
  • Collaborate in defining project vendor list;
  • Issue requests for offers on the basis of requests for procurement , must contain instructions necessary for deciding on an adequate and complete offer: technical specifications, general buying conditions and details, time limit for presentation of offer;
  • Follow up potential suppliers during preparation phase of tenders and guarantees necessary secrecy during tendering phase;
  • Prepare and conduct negotiations, further checking if detailed technical specifications are guaranteed, also checking whether detailed economical specifications given in the Bidding phase are consistent with those reported in the final contract;
  • Check that supplier accepts the order;
  • Inform unsuccessful vendors on the results of the tender;
  • Follow up any subsequent revisions of the order;
  • Guarantee that feedback is received on supply quality;
  • Check on correct transfer of goods and materials;
  • Issue periodic reports and/or request on progress of activities;
  • Assist with agenda development for pre-bid and pre-award meetings for project procurement;
  • Help coordinate activities with operations and maintenance team members;
  • Solicit and help tabulate commercial evaluations from bids;
  • Prepare purchase orders, deal with subcontracts, and help with sub-consultant agreements;
  • Assist in the execution of online bidding records;
  • Ensuring regional and local input is duly considered in all Global Supply Management Projects;
  • Driving implementation and compliance of Global Supply Management Strategies and ensuring that common standards, procedures and processes are followed, and best practices are utilize to improve PO life cycle constantly;
  • Perform other related duties as assigned by the Superior.


Required Qualifications

  • Bachelor’s Degree or equivalent relevant manufacturing and/or commercial experience;
  • Minimum of 3-5 years of experience in a purchasing role is desirable;
  • Good PC knowledge, including MS Office programs (PowerPoint, Word and Excel);
  • Knowledge of regulations and laws (Incoterms);
  • Good communication, coordination, and organization skills;
  • Self-discipline, mature attitudes and behaviors;
  • Well organized and proactive;
  • Ability to work as part of a team;
  • Commitment to safe working practices, policies, and legislation.
  • Enthusiastic and hard working;
  • Fluency in Azerbaijani and English languages (both verbal and written)

Note:
Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address, mentioning “Procurement Specialist” in theme tab. 
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.