AZAL işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azerbaijan Airlines

Satınalmalar İdarəsi/ Uçot üzrə Mütəxəssis

Son tarix 22 avq 2024 – Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalmalar İdarəsinə daxil olan sorğuların satınalma əməkdaşları arasında kateqoriyaya uyğun bölüşdürülməsini izləmək;
  • Satınalma sorğularının reyestrini hazırlamaq, statusları yeniləmək və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Ödəniş reyestrini hazırlamaq və Maliyyə İdarəsi ilə birlikdə statusları yeniləmək;
  • Təchizatçı şirkətlərlə daimi olaraq əlaqə saxlmaq, sifariş olunmuş material və xidmətlərin son çatdırılma anına qədər nəzarətə götürmək;
  • Material və xidmətlərin tələb olunan son tarixdə çatdırılmasını müvafiq satınalma əməkdaşları ilə birlikdə nəzarətdə saxlamaq.

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis; İngilis dili – yüksək səviyyə;
  • Proqram bilikləri: Excel; Word; PowerPoint;
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı (şifahi və yazılı);
  • Danışıqların aparılması bacarığı;
  • Qərar vermə bacarığı;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Təqdimat bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı;

Aparıcı Analitik (Kampaniyalar üzrə)(Leading Campaign Analyst)

 Son tarix 22 avq 2024 Müraciət et

Təsvir:

  • Müxtəlif ssenarilər və təxminlər əsasında maliyyə nəticələrini proqnozlaşdırmaq;
  • Keçiriləcək marketinq kampaniyaları üçün mənfəət-zərər hesabatın analizini aparmaq;
  • Kampaniyanın performansını mid və post analiz vasitəsilə təhlil etmək;
  • Xərcləri izləmək və idarə etmək, planın büdcəyə uyğun istifadə olunmasını təmin etmək;
  • Təklif olunan kampaniyaların maliyyə məqsəd və vəzifələrinə uyğun olub-olmaması ilə bağlı tövsiyələr vermək;
  • Biznes məqsədlərinə uyğun detallı kampaniya büdcələri yaratmaq üçün marketinq və maliyyə komandaları ilə əməkdaşlıq etmək;
  • Büdcənin bölüşdürülməsi, gəlir və investisiyanın qaytarılması (ROI) nəzərə alınmaqla marketinq kampaniyaları üçün ətraflı maliyyə modellərini hazırlamaq;
  • Kampaniyalardan əldə edilən maliyyə nəticələrini ümumiləşdirən ətraflı hesabatlar hazırlamaq;
  • Kampaniyadan sonrakı təhlil əsasında gələcək kampaniyalar üçün tövsiyələr vermək;
  • Marketinq kampaniyaları ilə bağlı potensial maliyyə risklərini müəyyən etmək və təsirin azaldılması strategiyalarını təklif etmək;

Responsibilities:

  • Forecast financial outcomes based on different scenarios and assumptions;
  • Perform cost-benefit analyses for proposed marketing campaigns;
  • Analyze campaign performance through mid and post-analysis;
  • Monitor and manage spending, ensuring plan adherence;
  • Make recommendations on whether proposed campaigns align with financial goals and objectives;
  • Collaborate with marketing & revenue teams to create comprehensive campaign budgets aligned with business objectives;
  • Develop detailed financial models for marketing campaigns, considering budget allocation, revenue, and return on investment (ROI);
  • Prepare detailed reports summarizing the financial outcomes and insights gained from the campaign;
  • Provide actionable recommendations for future campaigns based on the post-campaign analysis;
  • Identify potential financial risks associated with marketing campaigns and propose mitigation strategies;

Tələblər:

  • Bakalavr və ya Magistr dərəcəsi: Maliyyə, Mühasibatlıq, Biznes və ya Müvafiq sahələrdə;
  • Marketinq və Maliyyə komandaları ilə Əməkdaşlıq təcrübəsi;
  • Marketinq kampaniyasının maliyyə nəticələrinin təhlili və qiymətləndirilməsi sahəsində nümayiş etdirilmiş təcrübə;
  • Müxtəlif CRM biznes işlərinə baxışların tətbiqi məqsədi ilə aviaşirkətin gəlirlərinin idarə edilməsinin xüsusiyyətlərini araşdırmaqda yüksək qabiliyyət və maraq;
  • Marketinq prinsipləri haqqında biliyə sahib olmaq onları marketinq strategiyalarında tətbiq etmək bacarığı;
  • Maliyyə modellərində və hesabatda dəqiqliyi təmin etmək üçün detallara müstəsna diqqət bacarığı;
  • Hərtərəfli maliyyə hesabatları yaratmaq və təqdim etmək bacarığı;
  • Güclü analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
  • Mənfəət-zərər təhlilləri aparmaq və dataya əsaslanan tövsiyələr vermək bacarığı;
  • Ssenari təhlili və risklərin qiymətləndirilməsi üzrə bacarıqlar;

Requirements:

  • Bachelor’s or Master’s degree in Finance, Accounting, Business, or a related field;
  • Previous experience collaborating with marketing and revenue teams;
  • Demonstrated experience in analyzing and evaluating the financial performance of marketing campaign;
  • Strong interest in delving into the specifics of airline revenue management, with the aim of applying insights to various CRM business cases;
  • Knowledge of financial principles and ability to apply them to marketing strategies;
  • Exceptional attention to detail to ensure accuracy in financial models and report;
  • Ability to create and present comprehensive financial report;
  • Strong analytical thinking and problem-solving skills;
  • Ability to perform cost-benefit analyses and make data-driven recommendations;
  • Proficiency in scenario analysis and risk assessment;
  • Work experience: 3-4 year;

İş Yeri:

  • Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu