Uçuş biletlərinin qiymətləri necə müəyyən olunur?

Biletlərin qiymətləri mürəkkəb alqoritmlər və dinamik sistemlərdən istifadə etməklə müəyyən edilir.

İndex.az xəbər verir ki, aviaşirkətlər bilet qiymətlərini təyin edərkən müxtəlif amilləri nəzərə alır.

Hamımızı maraqlandıran bu sualın əslində tək cavabı yoxdur. Birincisi, şirkətlər tələb və təklif balansını dərhal qiymətləndirirlər. Bundan əlavə, uçuş tarixi, saatları, marşrutun populyarlığı və hətta hava kimi dəyişənlər də qiymətlərə təsir göstərir.

Məsələn, bilirik ki, bayram və xüsusi günlərdə tələb artdıqca bilet qiymətləri artır. Aviaşirkətlər bu dövrlərdə erkən rezervasiya edənləri həvəsləndirərək daha proqnozlaşdırıla bilən gəlir əldə etməyi hədəfləyirlər.

Aviaşirkətlər öz kabin siniflərini iqtisadiyyat və biznes kimi tanınan iki ümumi kateqoriya ilə məhdudlaşdırmır. Əslində içəridə onlarla alt kateqoriya var.

Bildiyimizdən fərqli olaraq, aviaşirkət hər bir sinif üçün müəyyən sayda yer təyin edir və bu siniflər üçün biletlər tükəndikcə yeni siniflər meydana çıxır. Bu təsnifatın təfərrüatlarını bilmirik, lakin aviaşirkətlər üzvlük sistemləri və veb brauzerlərin kuki izləmə sistemləri kimi məlumatlardan istifadə edərək gələcəkdə bilet qiymətlərini tam fərdiləşdirə bilər.

Qiymət təyini strategiyalarında digər mühüm amil marka qavrayışını və bazar dəyərini qorumaqdır. Ola bilsin ki, uçuşa az qalmış boş oturacaqlı uçuşun bilet qiymətlərini birdən-birə endirmək mümkün olsun, lakin hava yolları ümumiyyətlə bu üsula üstünlük vermir.

Çünki bu, əvvəlcədən bilet almış və ya aviaşirkətdən tez-tez istifadə edən sərnişinlərin gözündə şirkətin brend dəyərini aşağı sala bilər.

Bu prosesdə texnologiya da mühüm rol oynayır.

Süni intellekt alqoritmləri tarixi məlumatlar əsasında gələcək tələbi proqnozlaşdırır və qiymətləri müvafiq olaraq optimallaşdırır. Bu texnologiyalar sayəsində aviaşirkətlər hər bir uçuş üçün ən optimal qiyməti müəyyən etməklə öz gəlirlərini maksimuma çatdıra bilirlər.

Eyni zamanda internetdə qiymət müqayisəsi saytları və proqramlar sərnişinlərə bilet qiymətlərini asanlıqla müqayisə etməyə və ən uyğun variantı tapmağa kömək edir.

Bəs biz sərnişinlər bu sistemdən necə maksimum yararlana bilərik?

Sadə, lakin təsirli strategiyalarla bu sistemdən maksimum yararlanmaq mümkündür. Uçuş tarixlərimizdə çevikliyə imkan vermək və müxtəlif günlərdə bilet axtarmaq bilet qiymətlərində ciddi fərqlər yaradır.

Bundan əlavə, erkən rezervasiyalar etmək və ya son dəqiqə sövdələşmələrindən yararlanmaq da büdcəmizi qorumağa kömək edə bilər. Aviabiletlərin qiymətlərinin müəyyən edilməsi əslində mürəkkəb proses olsa da, texnologiya və rəqabətin təsiri ilə daha şəffaf və əlçatan olur.